Ärsyttää nuo oikeassa reunassa olevat mainokset välillä!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Joitain viestiketjuja kun avaa, niin viestit ovat leveämmin kuin normisti, jolloin nuo mainokset peittävät osan teksteistä, jolloin niitä ei saa luettua...

Yleensä kun alareunan vastauslaatikossa nuo hymiöt on kahdessa rivissä, niin äsken olikin niin leveästi, et hymiötkin oli vain yhdessä rivissä ja osa teksteistä mainosten peitossa...

se ei johdu mainoksista vaan jso siihen ketjuun on vastannu joku pitkä nikki niin osa jää peittoon ja sillon en jaksa lukee niit viestejä kun joutuu arvaileen osan :/

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
se ei johdu mainoksista vaan jso siihen ketjuun on vastannu joku pitkä nikki niin osa jää peittoon ja sillon en jaksa lukee niit viestejä kun joutuu arvaileen osan :/

Mut eikös nuo mainokset vois olla tuolle ihan oikeassa reunassa? Miulla ainakin on vielä tilaa siellä melkein 5 cm... Ni mahtuis pidempinikkistenkin jutut ja niitä pystyis ainakin lukemaan...

niiiii... mut sit tän keskustelualueen pitäis olla leveempi kans,muuten ei hyödyttäs :D
no joo,oikeesti tää vois olla leveempi sen verran ettei pitkät nikit jätä tekstiä piiloon :/

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
niiiii... mut sit tän keskustelualueen pitäis olla leveempi kans,muuten ei hyödyttäs :D
no joo,oikeesti tää vois olla leveempi sen verran ettei pitkät nikit jätä tekstiä piiloon :/

No sitä mie täs kans ajattelin, et miks tää on niin kapea...ku tilaa kuitenkin ois leveempäänkin palstaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
blokkaa mainokset pois, mulla näkyy tällä hetkellä tasan 0 mainosta

samat sanat. mitä selaimia teillä on käytössä? mä luulen että ovat suuressa viisaudessaan testanneet nää sivut vaan IE:llä ja siksi esim. firefoxilla näkyy ihan omituisesti välillä :)

Yhteistyössä