Ärsyttää..Oma lapsi ja naapurin kakarat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl.

Vieras
Mua ärsyttää ihan tosissaan. Miten voi kouluikäinen olla niin helvetin tyhmä että juottaa neljävuotiaalle kuravettä.
Joo, haukkukaa vaan miksi annan 4v:n ulkoilla ilman minua mutta isompi lapsemme on mukana ja ovat omalla pihalla.
Naapurin lapset tulevat usein leikkimään myös ja aina sattuu jotain tälläistä.
Äsken vanhempi kertoi että yksi näistä naapurin lapsista oli juottanut kuravettä nuoremmalle ja kun vanhempi oli kieltänyt niin sanonut että koulussa on kerrottu että sitä saa juoda.
Yksi kerta vei lapset naapurin pihaan ravistelemaan omenia alas puusta ilman lupaa. Omat tuli kotiin kysymään lupaa jolloin tämä oli mennyt yksin ja ravistellut ne omenat.
Toisella kerralla raahasi jonkun kissan trampoliinin eikä päästänyt sitä pois ennen kuin menin huutamaan että eläimiä ei kiusata

Tämä yksi apina tässä naapurustossa on aina pahanteossa ja ainut kuka välittää asiasta olen minä. Vanhempiensa mielestä lapsille sattuu ja tapahtuu.

No se tässä harmittaa että omat lapset leikkii oikeasti todella nätisti pihalla keskenään mutta kun tämä yksi apina tulee niin kaikki menee perselleen. Ja hän tulee lupaa kysymättä. Eli
mun pitää olla vahtimassa ulkona naapurin kouluikäistä lasta, ei omiani. Ja se minua ärsyttää.
Ja jos häntä ei päästetä niin huutaa ja haukkuu tontin rajalla. " En oiskaan tullu, te ootte ihan vauvoja ettekä osaa edes leikkiä ja te ette saa leikkiä samaa kuin minä".
Menen paikalle niin ei saa sanaa suustaan mutta kun käännän selän näyttää kieltä.

Tietysi omalla pihalla 4v ja sen vanhempi leikivät itsekseen, eihän vanhemmat voi koko ajan seisoa vieressä!
Kiellät vaan isemman kerran selvästi ja tiukasti, sen oppivat sinun lapset ja oppi lopuksi myös tuo apina.

Minä menisin tasamarssia juttelemaan asiasta vanhempien kanssa että meidän pihalle ei ole asiaa ennen kunnollista käytöstä! :kieh:

Ties mitä maaperä- ja kolibakteereja siinä vedessä on, koiranpas*** mukaanlukien :(

Voi voi, niitä vanhempia ei vaan kiinnosta. Kun lapset on villejä ja omani on lähinnä epänormaaleja kun eivät pidä tapanaan repiä kukkia maasta tai hauku toisia. Kerran rikkoi tahallaan meidän lasten leluja, menin sanomaan ja vastaus oli että meillä on huonoja leluja kun ei leikkiä kestä.
Vanhempi oma lapseni pitää arvossa tätä jo koulussa olevaa niin kuin nuorempi aina arvostaa vanhempaa mutta onneksi on ymmärtänyt että tämä ei aina ole oikeassa. Kuitenkin hyvin vahvatahtoinen lapsi ja omani on aika kiltti ja uskoo tämän naapurin lapsen jutut ja ideat.

Ilmeisesti minun pitää alkaa seisomaan ulkona vahtimassa jatkuvasti, edelleen vaan ottaa päähän kun omia ei tarvitse vahtia koko aikaa.

Yhteistyössä