ärsyttää ristiäislahjasta.. oon sylikummi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sylikummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sylikummi:
ja nämä painot/piduudet hoksasin katsoa myöhemmin siitä viestistä minkä lähetti kun vauveli oli syntynyt

Jos se oli jotenkin näreissään kun kysyt vaikka sulle on jo ilmotettu? Vastasynnyttäneen hormonihöyryissä aatteli että on se kumma kun ei kummi ees tollasta tekstaria lue?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Outo heppu:
Oletko äidin vai isän sukulaisia.. onko välit ok tai onko äiti ok.. ihan todella tuntuu tahalliselta jotenkin..
Käy kehys pois, korjauta.. jos ei tuhottoman kallista.. vie sitten takaisin..
Vaikea tilanne

äidin sukua olen..
miks pyytää ees kummiks jos kuitenkin oon noin vastenmielinen että pitäs tahallaan väärät tiedot antaa.. en käsitä..

ite oon omien kummeilta jokanen saanut kehyksen ja se on mun mielestä ihana muisto vanhempanakin ja jos en oo muistanut esim syntymä aikaa niin kyllä mä oon tarkastanut toisin muistan kyllä jokasen lapsen syntymäajat ja syntymä mitat ulkoo ilman lunttejakin ja lapsia kuitenkin 4..

Et kai sä ota tätä henkilökohtaisena epäsuosiona? Pikemminkin luulisin että lapsen äiti on ollut vähän puhki ja siksi sekoillut tiedoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja marjaana:
Onpa käyny tosi ikävästi. Noissa mitoissa ja nimiasioissa kyllä kannattaa olla tarkkana ja mieluiten varmistaa tiedot kerta kiellon päälle. Voiskohan kaiverruksia tasottaa ja laitattaa uudet kaiverrukset?

Ainakin sormuksen kaiverrus onnistu korjata, niin luulisin, et onnistuuu kehyksenkin, mut mä veisin jollekin taitavalle kaivertajalle, enkä kelle tahansa.

Onnistuu myös ainakin kummilusikasta, me kaiverrettiin uudelleen vuosiluku :D oli kummilla jääny vähän vanhan vuoden numerot muistiin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko siis nimikin täysin eri mitä oli ilmoittanut? :D Minä olisin ollut niin hämmästynyt, että olisi ihan suoraan kysynyt miksi antoi väärät tiedot.

no nimi on vähän sinne päin..
ei oo siis tullut esim kalle reinona ei nmiin erinlaiset oo.
mutta niminimi esim ada tai aada mulle siis sanottiin että tulee yhdellä kirjaimella mutta todellisuudessa tulikin sitten kahdella.

Yhteistyössä