Ärsyttää toi mies!! *turhasta purnausta ja purkamista*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murmurmurrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murmurmurrr

Vieras
Ja jumankauta osaa ärsyttää toi äijä!

- Jos hän menee nukkumaan, minun pitäisi liihottaa sänkyyn sillä sekunnilla, meni hän sitten nukkumaan klo 20 tai klo 01. Minä olen raskaana ja aina ollut todella huonouninen, joka on tässä raskauden aikana vain pahentunut. Sitten tullaan mankumaan toho korvan juuree: "Mut mä en pysty nukkuu yksi. Mut ku voitais mennä yhdes nukkuu."

- Koira luikahtaa heti oven välistä, jos pikkueteisen ovea ei laita kiinni, ennen kuin avaa ulko-oven. Ennen mies oli tarkka tästä asiasta, nyt kun koira vakuutettu, ei sitä kiinnosta, jos koira lähtee karkuteille 2-4 tunniksi, jätteleekin ulko-ovea auki. "No sillähän on se vakuutus."

- Minä teen kaikki kotihommat pikkurempoista koiranhoitoon, kaiken siltä väliltä. Ja tein silloinkin, kun olin töissä, nyt ollut työttömänä viikon.

- Olettaa, että minä menisin takaisin työelämään heti kun äitiysloma loppuu. En ole todellakaan menossa, lapsi on vähintää 1,5 vuotias, ennen kuin vien hänet hoitoon. Ei ymmärrä asiaa ollenkaan.

- Ei arvosta tekemääni työtä kotona ja väheksyy ammattiani. "Et sä tee ikinä mitää muuta ku syöt ja istut perseelläs sohvalla." Haamutko täällä siivoaa ja laittaa ruuan jne.?

- Tienaa kolme kertaa enemmän kuin minä, silti maksetaan ihan kaikki puoliksi ja jos maksaa minun kauppavuorollani antaa lainaksi rahan..

- Haukkuu vanhempiani ja sisaruksiani.

argh..!!

Jokaien tekee omat valintansa. Mut mä en olis hetkeäkään tuollaisen miehen kanssa. Lähtisin vaikka olisin raskaana. No, mutta se on ihan miten jokainen haluaa elää elämänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Jokaien tekee omat valintansa. Mut mä en olis hetkeäkään tuollaisen miehen kanssa. Lähtisin vaikka olisin raskaana. No, mutta se on ihan miten jokainen haluaa elää elämänsä.

Samaa olen miettinyt moneen kertaan. Mutta kun minun mielestäni jokainen noista ongelmista pitäisi saada puhumalla selväksi, mutta kun ei. Välillä tekisi mieli ottaa päästä kiinni ja hakata kunnolla johonki tiiliseinään, kun ei puhumalla mene asia päähän.
Monta kertaa olen puhunut ja puhunut, monta kertaa samoista asioista huutanut.

Eniten ärsyttää toi koira-juttu. Kun ei mies ymmärrä millään, että jos koira karkureissuillaan joskus saa jotain tarpeeksi pahaa aikaan, vaikka käy jonkun toisen koiran päälle. Siihen riittää yksi kerta ja koira on piikillä. Ja kun toi karvakorva on sen verran tärkeä meikäläiselle, etten halua sitä kuoppaan laittaa miehen huolimattomuutta/kiinnostamuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

Samaa olen miettinyt moneen kertaan. Mutta kun minun mielestäni jokainen noista ongelmista pitäisi saada puhumalla selväksi, mutta kun ei. Välillä tekisi mieli ottaa päästä kiinni ja hakata kunnolla johonki tiiliseinään, kun ei puhumalla mene asia päähän.
Monta kertaa olen puhunut ja puhunut, monta kertaa samoista asioista huutanut.

Eniten ärsyttää toi koira-juttu. Kun ei mies ymmärrä millään, että jos koira karkureissuillaan joskus saa jotain tarpeeksi pahaa aikaan, vaikka käy jonkun toisen koiran päälle. Siihen riittää yksi kerta ja koira on piikillä. Ja kun toi karvakorva on sen verran tärkeä meikäläiselle, etten halua sitä kuoppaan laittaa miehen huolimattomuutta/kiinnostamuutta.

Kuulostaa vähän samanlaiselta ku mun mies,on vaan viikoista kiinni koska erotaan.En kestä enää.Muuta ei tee ku vinoilee,ikinä en kuule itsestäni mitään hyvää vaikka itse sanon kivoja asioita ja kannustan.

Yhteistyössä