ärsyttää työkaveri...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
kehtaa rutista ja piipittää kun sai irtisanomislapun postissa :o
siis ei muuten mutta kun on vakkarina toisessa firmassa ja meillä oli vain tarpeentullen kutsuttava... eikä varmaan viimeseen vuoteen ole edes vuoroja tehny meillä.. |O
sama juttu monella muulla ja ne kaikki on nyt irtisanottu.. ja kaikki niistä rutisee.. kun on niin epäreilua... |O
mua se vituttaa ihan siitä syystä että firmassa yt neuvottelut tässä kuussa ja lähdössä olis n.10 työntekijää... ihan vakkareita.. joten miten noi kehtaa rutkuttaa oikeasti... |O

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Kyllähän se irtisanominen harmittaa ketä vaan. Se tietää myös tulojen tippumista..

eihän ne tulot tipu kun ei sitä duuniakaan ole tehnyt :o

meillä siis on paljon ihmisiä jotka on lähtenyt meiltä pois, joko opiskelemaan, vaihtanut alaa, tai firman sisällä siirtynyt toiseen osastoon... mutta ovat jääneet meille listoille notkumaan... tavallaan hätävara duunipaikka, kesäduunipaikka tai vastaava...
meillä on siis tarpeeksi vakkari työntekijöitä (nyt jopa liikaakin) joten ei noilel ole edes riittänyt tunteja.. ja jos jotain vuoroja onkin tarjottu niin ei oo voinu tehdä kun on ollu koulua/vakkariduunia just sillon...

ja ärsyttää siis se kun sitten fb:ssäkin inistään joka saatanan tilapäivityksessä ym. |O

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Kyllähän se irtisanominen harmittaa ketä vaan. Se tietää myös tulojen tippumista..

eihän ne tulot tipu kun ei sitä duuniakaan ole tehnyt :o

NIINPÄ.
ärsyttää turha valitus. itse olen tyytyväinen että edes muutaman vuoron viikossa saan tehdä..

ja kun tosissaan kavereina on sellasia jotka nyt ihan oikeasti saa pelätä sen duuninsa puolesta.. että siinä on OIKEASTI perheen elatus kyseessä... ja sitten joku inisee kun ei nyt sitte pääsekkään tekeen ens kesänä kesälomaansa meillä töitä... kun olisi ehkä mahdollisesti voinut tehdä... |O

Yhteistyössä