Ärsyttää ystävän toiminta (pettämisestä jne.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sheepy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sheepy

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
1 268
0
36
Ystäväni mies petti ystävääni ja tunnusti itse jonkin ajan kuluttua. Ei kuitenkaan kertonut kaikkea vaan todella kaunisteli asioita. Mun mies tietää koko totuuden ja kertoi sen ystävälleni vaan tämäpä ei uskonutkaan. Ystävän mies oli syyttänyt miestäni valehtelijaksi ja kateelliseksi ja nyt koko juttu on kääntynyt mun miestä vastaan. Ottaa niin päähän tuo! Ystäväni ja miehensä ovat nyt kuin joku teinipari ja olevinaan niin rakastuneita, vaikka kaikki perustuu valheelle. *huokaus*

No, mä tiedä näitä tapauksia kanssa enkä kyllä puhu mitään.
Luotan siihen että ne mulkerot jää jossain vaiheessa kiinni ihan ilman mun apujanikin.

Tää on niin pieni kylä kuitenkin, vaikka asukkaita on yli 100tuhatta, mutta aina kun tapaat jonkun uuden ihmisen ja hetken juttelet niin johan rupee löytymään yhteisiä tuttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Tod raivostuttavaa! Sen naisen pitäis uskoa ja saada tietää. Eikä elää valheessa kuin uudelleen rakastunut. voin vain kuvitella. Oksettaa se petturi |O

Niin just! Siks mua niin ärsyttää ja kuvottaa koko juttu. Ei se usko kuin miestään enää. Ällöttää sen hehkutus kun tietää itse totuuden.

Alkuperäinen kirjoittaja Kävelevä katastrofi:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Tod raivostuttavaa! Sen naisen pitäis uskoa ja saada tietää. Eikä elää valheessa kuin uudelleen rakastunut. voin vain kuvitella. Oksettaa se petturi |O

Niin just! Siks mua niin ärsyttää ja kuvottaa koko juttu. Ei se usko kuin miestään enää. Ällöttää sen hehkutus kun tietää itse totuuden.

|O :(

Antakaa olla! Jos ystävä ei haluakaan kuulla kaikkia likaisia yksityiskohtia ja ovat päättäneet yrittää päästä tämän yli -ja voivat jopa onnistua. Mikä ei tapa, vahvistaa. Miksi haluaisitte enää yrittää "kiusata" asialla enempää kun he ovat ilmiselvästi valintansa nyt tehneet?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Antakaa olla! Jos ystävä ei haluakaan kuulla kaikkia likaisia yksityiskohtia ja ovat päättäneet yrittää päästä tämän yli -ja voivat jopa onnistua. Mikä ei tapa, vahvistaa. Miksi haluaisitte enää yrittää "kiusata" asialla enempää kun he ovat ilmiselvästi valintansa nyt tehneet?

Tää mies kertoi ystävälleni, että kaikki tapahtui toisen naisen aloitteesta ja olivat kerran sängyssä, nainen oli kuulemma tehnyt kaiken eikä mies edes oikeasti ollut halunnut.

Todellisuudessa mies oli se joka piti yhteyttä, oli ihastunut ja suunnitteli tulevaisuutta tämän toisen naisen kanssa, sekä olivat sängyssä useita kertoja.

Mun mielestä noissa on melko suuri ero ja ystäväni pitää tietää siitä. Ystäväni jatkaa siis suhdetta siinä luulossa, että miehensä oli tavallaan uhri tuossa pettämisessä, että ajautui siihen vastoin tahtoaan. Vaikka näin ei ollut. Enää emme kuitenkaan sekaannu kun ei kerran uskota, eläköön harhoissansa sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
En oikein usko, että ystäväsi sisimmässään uskoo miehensä olleen viekoittelevan vieraan naisen avuton uhri. Älä puutu enää tuohon, ellei ystäväsi ota asiaa puheeksi itse.

En puutukaan. Ystävä itse sanoikin, ettei asiasta enää puhuta. Ei voi unohtaa muuten.

Meillä kävi samalla tavalla. Ja tämä pettänyt mies oli vielä sanonut vaimolleen että mieheni on ihastunut häneen,siksi hän puhuu paskaa hänestä ja toivoo eroa.
Enää en sekaannu toisten pettämisiin eikä mies.

Tää mies kertoi ystävälleni, että kaikki tapahtui toisen naisen aloitteesta ja olivat kerran sängyssä, nainen oli kuulemma tehnyt kaiken eikä mies edes oikeasti ollut halunnut.

Todellisuudessa mies oli se joka piti yhteyttä, oli ihastunut ja suunnitteli tulevaisuutta tämän toisen naisen kanssa, sekä olivat sängyssä useita kertoja.

Mun mielestä noissa on melko suuri ero ja ystäväni pitää tietää siitä. Ystäväni jatkaa siis suhdetta siinä luulossa, että miehensä oli tavallaan uhri tuossa pettämisessä, että ajautui siihen vastoin tahtoaan. Vaikka näin ei ollut. Enää emme kuitenkaan sekaannu kun ei kerran uskota, eläköön harhoissansa sitten.

Ystäväsi uskoo että miehensä pettänyt VASTEN TAHTOAAN!!!!
HALOO!!!!
jos haluu noin sinisilmäinen olla niin antakaa asian olla, ei halua vaan ymmärtää totuutta, katsoo asiaa vaaleanpunaisin lasein, valitettavasti!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:

Ystäväsi uskoo että miehensä pettänyt VASTEN TAHTOAAN!!!!
HALOO!!!!
jos haluu noin sinisilmäinen olla niin antakaa asian olla, ei halua vaan ymmärtää totuutta, katsoo asiaa vaaleanpunaisin lasein, valitettavasti!!!!

Samaa mietin, et voiko joku oikeesti olla noin sinisilmäinen, mut näköjään. :headwall:

Yhteistyössä