Ärsyttääkö muita "en viittinyt lukea koko ketjua, mutta vastaan kuitenkin"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Palstapoliisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Palstapoliisi

Vieras
Voi että mua ottaa kupoliin nuo palstailijat, jotka lukevat monisivuisen ketjun aloituksen, vastaavat siihen jotain näsäviistasta vaivautumatta lukemaan koko ketjua läpi ja todennäköisesti ketjun sisältö ja asia on saanut ihan uudet käänteet. Mua niiiiiin ärsyttää. Ärsyttääkö muita?

Jättäkää perkele kommentoimatta aloitukset, jos ette viitsi lukea edes mitä ap on myöhemmin ketjuun kirjoittanut!!

No joskus tulee palstalle siinä vaiheessa, kun ketju on paisunut moni sivuiseksi. Ei sitä aina jaksa selata kaikkia viestejä läpi. Joskus saatan vastata vain ekan viestin perusteella ja sitten vähitellen kattoa niitä muita viestejä.

No jaa... :ashamed: Mä luen kyllä yleensä ekan sivun, saatan lukea toisenkin, mutta useimmiten sitä pitemmälle en kahlaa ennen vastaamista. Tai sitten saatan vilkaista viimeistä sivua, mutta välistä jää silti liki varmasti sivut 3 - n-1.

Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
useimmat vastaukset on pelkkää päänaukomista eikä mitenkään liity aloituksen pointtiin.

voit merkata tiimarivihkoos, että sivullinen vastaa lukematta koko ketjua. :xmas:

Ei mulloo tiimarinvihkoa! En itse asiassa ole koskaan aikaisemmin huomannut sua täällä, eli viihdytään vissiin eri ketjuissa! =)

varsinkin kun itsellä on se tapa, että kerron lisätietoja usein ketjun kuluessa. En ihmettele jos ketju paisuu monelle sivulle mutta se ettei jaksa 10-20 viestiä kahlata niin pännii. Varsinkin jos tullaan tosiaan näsäviisastelemaan.

Kyllä mua ärsyttää jos joku on niin naiivi että vastaa jotain tyyliin soita vanhemmille (lastenhoitajan kysymys mitä tehdä kuumeiselle hoitolapselle) Luuliko hän tosiaan että kenellekään muulle ei ole tullut moinen mieleen tai toisaalta että lapsenvahti on aivoton eikä ole jo koittanut vanhempia kiinni. Eli vastaus sun kysymykseen on kyllä, mua ärsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
riippuu vastauksesta, jos se on asiallinen, niin ei ärsytä, mutta jos sinne tullaan jotain näsäviisasta heittämään ja ei olla luettu muuta kuin alotus, niin se ärsyttää

Samoilla linjoilla. Jos on törkeen pitkä, vois ainaki silmäillä läpi, jos alotuksen perusteella tuntee tarvetta aukoa nupoliaan... :kieh:

no hittolainen jos ketju on jo vaikka 8 sivua ni en todellakaan lue kaikenmaailman pään aukomista 8 sivua, vaan luen itse aloituksen, ehkä 2 sivua vastauksia ja jos edelleen olen sit mieltä et kannattaa vastata ni vastaan...yleensä joku muu on jo ns. mun sanoillani vastannu joten iteltä säästyy sekin vaiva..

Ap:n kanssa olen samoilla linjoilla. Hämmästelen sitä, että tullaan vastaamaan ketjun loppuun omasta mielestä jotakin nerokasta, eikä oteta selvää, joko se sama asia on sanottu aikaisemmin ja siihenkin kommentoitu.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No joskus tulee palstalle siinä vaiheessa, kun ketju on paisunut moni sivuiseksi. Ei sitä aina jaksa selata kaikkia viestejä läpi. Joskus saatan vastata vain ekan viestin perusteella ja sitten vähitellen kattoa niitä muita viestejä.

Tää on totta. En nytkään lukenut tätä pidemmälle ;) Jos aloituksessa jotain kysytään, eikö pääasia ole, että siihen vastataan? Ei varmaan ole tarkoitus mitään tappeluketjuja perustaakaan.

Se taas ärsyttää, jos ketjun ap ei vaivaudu lukemaan kaikkia kommentteja tai vastaamaan, jos sitä oletetaan. Tai jos vastaajat lukevat aloituksenkin niin huolimattomasti, että jokin olennainen seikka jää huomiotta. Monesti huomaa, että vain otsikko on luettu.

Jos ketju on kovin pitkä, mutta alkuperäinen avaus on kiinnostava, vastaan yleensä vain siihen avaukseen. Aiheen pitää olla sitten TOSI kiinnostava, että luen kaikki 100 kirjoitusta. Pyydän anteeksi, mutta mulla on tässä samalla muutakin puuhaa kuin tämä palstailu :ashamed:

En lukenut tätä(kään ) ketjua kokonaan läpi. Vastaan yleensä ekaan viestiin välittämättä uusista käänteistä. Jos ei ap osaa kertoa kaiken olennaisen ekassa viestissä niin omapa on ongelmansa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se taas ärsyttää, jos ketjun ap ei vaivaudu lukemaan kaikkia kommentteja tai vastaamaan, jos sitä oletetaan..

Aidon provon tunnistaa siitä aika varmasti, että jotain kuohuttavaa kirjoitetaan eikä koskaan palata kommentoimaan vastauksia tai vastaamaan kysymyksiin =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on totta. En nytkään lukenut tätä pidemmälle ;) Jos aloituksessa jotain kysytään, eikö pääasia ole, että siihen vastataan? Ei varmaan ole tarkoitus mitään tappeluketjuja perustaakaan.

Se taas ärsyttää, jos ketjun ap ei vaivaudu lukemaan kaikkia kommentteja tai vastaamaan, jos sitä oletetaan. Tai jos vastaajat lukevat aloituksenkin niin huolimattomasti, että jokin olennainen seikka jää huomiotta. Monesti huomaa, että vain otsikko on luettu.
Veit jalat suustani =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Aidon provon tunnistaa siitä aika varmasti, että jotain kuohuttavaa kirjoitetaan eikä koskaan palata kommentoimaan vastauksia tai vastaamaan kysymyksiin =)
Totta. Ja myös siinä, että aloittaja ohittaa sujuvasti kaikki asialliset vastaukset ja keskittyy vain niihin vähemmän asiallisiin. Hyvin usein mietin, kannattaako johonkin ketjuun edes lainkaan vastata alkuperäiseen kysymykseen,

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Totta. Ja myös siinä, että aloittaja ohittaa sujuvasti kaikki asialliset vastaukset ja keskittyy vain niihin vähemmän asiallisiin. Hyvin usein mietin, kannattaako johonkin ketjuun edes lainkaan vastata alkuperäiseen kysymykseen,

Joskus on hauska seurata ja vähän sukeltaa sekaankin oikein mehevään juttuun :D se saattaa elää sivukaupalla ilman, että ns ap mitenkään siihen enää palaa, ellei sitten muulla nikillä hämmentämään.

Yhteistyössä