Ärsyttäisikö sinua, jos miehesi olisi selkäsi takana sopinut kaveriperheen kanssa, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="iita";24141373]En todellakaan ärsyyntyisi ! Mä olisin innoissani, että mieheni olisi kerrankin saannut jotain tuollaista aikaiseksi eikä meidän sosiaalinen elämä perustuisi aina minun järjestämiin juttuihin.[/QUOTE]

Niin minäkin oisin innoissani! Välillä oikein toivon että meillä ois useampia kavereita/ tuttavia joiden kanssa voisi tehdä reissuja!

Ai kauheeta =O Mä en oikeasti ole tajunnutkaan miten vastenmielisesti monet lomailee muiden kuin oman perheen kanssa. Mä kun olen ehdotellut aktiivisesti yhteislomia ystäville ja suvulle. Ai hitsi. Ei ole käynyt pienessä mielessäkään, ennen kuin nyt, että nehän saattaaa pienissä mielissään ajatella meidän perheen pilaavan heidän lomansa.

Mä en vaan ymmärrä. Onko sitten kivempi, että siinä perässä ajavassa autossa on ihan vieraita ihmisiä ja vieressä mökissä ties millaista väkeä? Yksin ette missään nimessä kuitenkaan ole ellette jonnekin ihan korpeen suuntaan.

Toisten kanssa sovitusti lomaileminen on aika rasittavaa. Siis sen lisäksi, että otat oman perheen tarpeet ja mielihalut huomioon, joudut vielä neuvottelemaan toisen perheen kanssa. Jotenkin on helpompaa olla omana yksikkönä toisten "vieraiden" joukossa kuin isolla tutulla porukalla, jonka kanssa pitäisi tulla toimeen lomankin jälkeen. Mun mies on sitä tyyppiä, joka tekee tällaisia ylläreitä ja minä olen yhtä hyvä katoamaan lasten kanssa omille teilleni yhteislomien aikana.

Ärsyttäis varmaan vähän mutta riippuu siitä kaveripariskunnastakin, joidenkin kanssa ois ihan kivaakin (ja kun ei kuitenkaan samaan mökkiin ole tunkemassa niin on omaakin "tilaa" kuitenkin)

Ai kauheeta =O Mä en oikeasti ole tajunnutkaan miten vastenmielisesti monet lomailee muiden kuin oman perheen kanssa. Mä kun olen ehdotellut aktiivisesti yhteislomia ystäville ja suvulle. Ai hitsi. Ei ole käynyt pienessä mielessäkään, ennen kuin nyt, että nehän saattaaa pienissä mielissään ajatella meidän perheen pilaavan heidän lomansa.

Mä en vaan ymmärrä. Onko sitten kivempi, että siinä perässä ajavassa autossa on ihan vieraita ihmisiä ja vieressä mökissä ties millaista väkeä? Yksin ette missään nimessä kuitenkaan ole ellette jonnekin ihan korpeen suuntaan.

Etkä vieläkään näytä tajuavan. Eihän ketjussa ole kyse siitä, etteikö ap tykkäisi kavereista!
Kyse on siitä, että HÄNELTÄ EI KYSYTTY haluaako kaverit lomalle joka on suunniteltu tehtäväksi perheen kanssa, huomaatko eron? Mies kysyy ja lupaa kavereille ennen kuin kysyy vaimoltaan. Täysjuntti kyseessä, joka ei selvästi tunne vaimoaan!

Mä tykkäisin että tulis kaveriperhe jollekin mökkireissulle mukaan kun olis kuitenkin eri mökitkin.Mutta toki toi on sen verran iso päätös koska muuttaa koko loman luonteen (varsinkin jos menee siihen että miehet on keskenään ja naiset hoitaa lapsia) niin pitäishän siitä puhua eka sille omalle perheelle.Eli ärsyttäisi.

Mä tykkäisin että tulis kaveriperhe jollekin mökkireissulle mukaan kun olis kuitenkin eri mökitkin.Mutta toki toi on sen verran iso päätös koska muuttaa koko loman luonteen (varsinkin jos menee siihen että miehet on keskenään ja naiset hoitaa lapsia) niin pitäishän siitä puhua eka sille omalle perheelle.Eli ärsyttäisi.

No niin tuo onkin juuri se pointti, että se muuttaa sen koko loman luonteen. Tällaisessa asiassa minulla olisi ainakin aika paljon sulattelemista.

No todella oudolta kuulostaa kyllä, että pari päivää ennen lähtöä saat tietää asiasta!
Se, että on etukäteen sopimatta kutsuttu lisää porukkaa loman viettoon olisi vielä sulateltavissa, mutta ei sitä että asia selviää noin viimetinkaan! Outo mies tosiaan kun sopii tuollaisia eikä vaivaudu kertomaan vaimolleen asiasta. Olisikohan tarkoituksella salannut, kuin tiesi, että vaimo on asiaa vastaan...

Yhteistyössä