Ärsyttäisikö sinua? miehen käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miehellä on aina ollut paljon naispuolisia ystäviä, enkä niistä sen kummemmin ole purnannut tai mitään...

Mutta eilen mies oli viettämässä iltaa naisporukan kanssa, baareilua ja sen sellaista. Kotiutui vasta kello 6 aamulla.... Tämän koko päivän on nyt sitten ollut krapulassa, maannut sohvalla, nukkunut ja katellut telkkua. Kiukutellut minulle kun jotain piti tehdä. Niinpä minä olen yksin hoitanut kaikki kotihommat pyykkäyksestä kokkaamiseen. Nyt sitten mies päätti vielä lähteä ajelulle naisystävänsä kanssa ja alkoi kyllä kiukuttaa! En epäile että pettää, tai mistäs sitä ikinä tietää, mutta ärsyttää todella että taidan olla nainen nro. 50 sen elämässä. Miehellä on muutenkin harvoin viikonloppuvapaita, niin ärsyttää ettei voida yhdessä mitään tehdä vaan mennään miehen menojen mukaan ja kiukuttelee vaan. Mitä sanon miehelle kun kotiutuu, vai sanonko mitään? Tuntuu siltä että räjähdän ja saatanat vaan lentelee jos avaan sanaisen arkkuni...

En mä tuosta yhestä kerrasta ärsyyntyis, mutta sitten kyllä jos vapaat vietetään jatkuvasti muiden naisten kuin minun seurassa

No ei se nyt aina vietä, mutta kyllähän se aika usein viettää aikaa jonkun naispuolisen ystävän kanssa. Sinänsä se naispuolisuus ei ärsytä, paitsi silloin kun mies TIETÄÄ että en tykkää että menee. Nyttenkin olin ihan ok että eilen meni, en soitellut perään enkä kytännyt. Mutta sitten viittii olla niin myöhään että seuraava päivä menee piloille krapulassa nukkuessa, ja sitten vielä ryömii näin myöhään ulos jonkun naikkosen kanssa.... KYLLÄ ÄRSYTTÄÄ

ap

Alkuperäinen kirjoittaja siis täh;24554933:
onko teillä lapsia? miksi olet tollaisen miehen kanssa??

Ei ole lapsia. No varmaan siksi että rakastan miestäni. Mutta ärsyttää että se joskus ajattelee vain omaa napaansa. Ei tämä nyt jokaviikonloppuista ole, todellakaan. Mutta mua ärsyttää jo tämä kertakin, enkä halua että tälläinen toistuu.

ap

Kyllä mua kyrpisi moinen ihan helvetisti. Eikä muuten ole mitään tekemistä sen kanssa, onko ne ystävät mies- vai naispuolisia. Yhtälailla mua ärsyttäisi että mies viettää vapaa-aikansa muiden miesten kanssa ja mun seurassa ollessaan vaan tiuskii mulle.

[QUOTE="vieras";24554947]Ei ole lapsia. No varmaan siksi että rakastan miestäni. Mutta ärsyttää että se joskus ajattelee vain omaa napaansa. Ei tämä nyt jokaviikonloppuista ole, todellakaan. Mutta mua ärsyttää jo tämä kertakin, enkä halua että tälläinen toistuu.

ap[/QUOTE]

miksi rakastat miestä jolle olet omiesikin sanojesi mukaan nainen nro 50?? miksi et puhu asiasta miehelle? ja selvästi olet mustasukkainen (eikä ihme) miksi yrität esittää ettet ole?

Alkuperäinen kirjoittaja siis täh;24554979:
miksi rakastat miestä jolle olet omiesikin sanojesi mukaan nainen nro 50?? miksi et puhu asiasta miehelle? ja selvästi olet mustasukkainen (eikä ihme) miksi yrität esittää ettet ole?

Miten niin esitän? Kyllä mä nimenomaan olen ärtynyt ja mustasukkainen siitä että mies viettää aikaa jossain muualla, ja oman lisänsä siihen tuo se että miehen ystävät on naisia. Sitähän mä tässä vähän puran että mitä sille sanon, etten ala räyhäämään kun kiukuttaa niin paljon. Mies kyllä tietää etten tykännyt että menee tänään, sanoin sen sille. Meni silti.

[QUOTE="satu";24554992]lähti ajelulle, siis mitä? Ehkä se illanvietto vielä menis joskus ja jouluna, mutta tollaset ajelut ei menis koskaan/ikinä/milloinkaan läpi! Hei haloo nainen![/QUOTE]

Meillä kyllä menee läpi, paitsi silloin kun mä olen sanonut että EI SOVI! Niinkuin nyt sanoin. Ja silti lähti kun "lupasi". Murrr.

Muuten "ajelut" on meillä ihan tavanomaisia, niin naisten kuin miesten kesken. Itse en niistä välitä, mutta mies kavereineen käy ajelemassa välillä.

ap

Olis mielenkiintoista tietää, miten erilaisia vastauksia ap. olis saanut, jos tuosta tekstistä olis puuttuneet sanat "naispuolisen", "naisporukan" jne. Veikkaan, että suurin osa olisi alkanut syyllistää ap:ta siitä, ettei anna miehen viettää aikaa kavereidensa kanssa, jopa vihjaillut siihen sävyyn että miehen runsaat menemiset johtuvat ap:n niuhosta asenteesta ja miehen kontrolloinnista. Ja alkanut päteä sillä, miten omassa suhteessa miehellä on kyllä vapaus nähdä kavereitaan.

Vaikka todellisuudessa jos tuntee olevansa miehensä elämässä sijalla 50, ei sillä ole mitään väliä, onko ne 49 edellä olevaa muita naisia, miespuolisia kavereita tai kenties miehen sukulaisia. Yhtä paskalta se tuntuu ja tietynlaista mustasukkaisuuttakin varmaan herättää, vaikkei se mustasukkaisuus semmoista perus pettämispelkoa olisikaan.

[QUOTE="vieras";24554967]Kyllä mua kyrpisi moinen ihan helvetisti. Eikä muuten ole mitään tekemistä sen kanssa, onko ne ystävät mies- vai naispuolisia. Yhtälailla mua ärsyttäisi että mies viettää vapaa-aikansa muiden miesten kanssa ja mun seurassa ollessaan vaan tiuskii mulle.[/QUOTE]

Niinpä. Tuo juuri ärsyttää että vielä kehtas tiuskia mulle päivällä, vaikka herra sai ihan vapaasti viettää iltaansa eilen.

ap

[QUOTE="vieras";24555007]Miten niin esitän? Kyllä mä nimenomaan olen ärtynyt ja mustasukkainen siitä että mies viettää aikaa jossain muualla, ja oman lisänsä siihen tuo se että miehen ystävät on naisia. Sitähän mä tässä vähän puran että mitä sille sanon, etten ala räyhäämään kun kiukuttaa niin paljon. Mies kyllä tietää etten tykännyt että menee tänään, sanoin sen sille. Meni silti.[/QUOTE]

mielestäni aloitusviestissäsi yritit kovasti vakuutella että ei se me mitään ja ei sillä että oisin mustis, mut ehkä sit käsitin väärin...

miten sanoit sen ettet pidä siitä että mies lähtee? sanoitko ihan suoraan vai kierrellen ja kaarrellen? yhä edelleen ihmettelen miksi olet sellaisen miehen kanssa jolle olet nainen nro 50.

[QUOTE="vieras";24555028]Olis mielenkiintoista tietää, miten erilaisia vastauksia ap. olis saanut, jos tuosta tekstistä olis puuttuneet sanat "naispuolisen", "naisporukan" jne. Veikkaan, että suurin osa olisi alkanut syyllistää ap:ta siitä, ettei anna miehen viettää aikaa kavereidensa kanssa, jopa vihjaillut siihen sävyyn että miehen runsaat menemiset johtuvat ap:n niuhosta asenteesta ja miehen kontrolloinnista. Ja alkanut päteä sillä, miten omassa suhteessa miehellä on kyllä vapaus nähdä kavereitaan.

Vaikka todellisuudessa jos tuntee olevansa miehensä elämässä sijalla 50, ei sillä ole mitään väliä, onko ne 49 edellä olevaa muita naisia, miespuolisia kavereita tai kenties miehen sukulaisia. Yhtä paskalta se tuntuu ja tietynlaista mustasukkaisuuttakin varmaan herättää, vaikkei se mustasukkaisuus semmoista perus pettämispelkoa olisikaan.[/QUOTE]

Voi hyvin olla.

Totta, joskus minusta tuntuu että olen sijalla 50, ja siinä edellä on usein kaverit, työt tai harrastukset ja ennenkaikkea herra itse. Senkun sais taottua miehen päähän. Mies aina sanoo että ei se niin ole, mutta pah, tämä tempaus osoittaa taas muuta. Oma pehva tärkeintä.

Alkuperäinen kirjoittaja siis täh;24555033:
mielestäni aloitusviestissäsi yritit kovasti vakuutella että ei se me mitään ja ei sillä että oisin mustis, mut ehkä sit käsitin väärin...

miten sanoit sen ettet pidä siitä että mies lähtee? sanoitko ihan suoraan vai kierrellen ja kaarrellen? yhä edelleen ihmettelen miksi olet sellaisen miehen kanssa jolle olet nainen nro 50.

Halusin siis tuoda esille sen että en halua miehen menoja rajoittaa koko ajan ja sai eilenkin mennä ihan vapaasti, sekä en epäile että mies pettää minua vaikka naispuoliset kaverit aiheuttaa nyt närää minussa.

Mutta tänään kyllä halusin rajoittaa, etenkin kun ei voinut päivällä mihinkään kotihommaankaan osallistua. Sanoin miehelle suoraan että et mene.

ap

[QUOTE="vieras";24555062]Halusin siis tuoda esille sen että en halua miehen menoja rajoittaa koko ajan ja sai eilenkin mennä ihan vapaasti, sekä en epäile että mies pettää minua vaikka naispuoliset kaverit aiheuttaa nyt närää minussa.

Mutta tänään kyllä halusin rajoittaa, etenkin kun ei voinut päivällä mihinkään kotihommaankaan osallistua. Sanoin miehelle suoraan että et mene.

ap[/QUOTE]

ok. harmi että teillä on eri näkemys suhteesta ja kumppanin kunnioittamisesta. toisaaltahan sinä et ole oikeutettu muuttamaan miehesi "tärkeys järjestystä", hänellä on oikeus tehdä mitä haluaa ja kenen kanssa haluaa, mutta jos olisit hänelle tärkeä hän ei loukkaisi sinua ja tunteitasi noin kylmästi ja välinpitämättömästi. tosi ikävä tilanne sulla :( toivon tosissaan että mietit miksi suostut tuohon osaasi, nainen nro 50.

Niin, sanoipa mies tuossa vielä aamulla että mennään tänään vuokraamaan joku leffa ja katotaan. Illemmalla totesi ettei jaksakkaan. Olin että ok. Mutta kyllä sitä silti kaverin kanssa jaksaa yötä vasten taas.

Mutta kiitos vastauksista, vähän ajattelin että en nyt kyllä ylireagoi vaan suutun aiheesta.

ap

tunnetko näitä naisia? vietättekö aikaa yhdessä myös?
oon aika sata varma että asia olisi mulle ongelma ja toivon että olisi miehelle myös jos tilanne olisi päinvastoin. :D :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja siis täh;24555089:
ok. harmi että teillä on eri näkemys suhteesta ja kumppanin kunnioittamisesta. toisaaltahan sinä et ole oikeutettu muuttamaan miehesi "tärkeys järjestystä", hänellä on oikeus tehdä mitä haluaa ja kenen kanssa haluaa, mutta jos olisit hänelle tärkeä hän ei loukkaisi sinua ja tunteitasi noin kylmästi ja välinpitämättömästi. tosi ikävä tilanne sulla :( toivon tosissaan että mietit miksi suostut tuohon osaasi, nainen nro 50.

No tämä tilanne on ikävä. Ja kyllähän se ärsyttää että mies esim. aina jää ylitöihin tai on taas joku pelireissu jonnekkin, mutta ne vielä jotenkin ymmärtää. Tätä en ja tämä ei kyllä tähän jää!

Onhan miehelläni toki paljon hyviäkin puolia, tässä te kuulette vain yhden puolen hänestä.

ap

Yhteistyössä