Ärsyttäisikö sinua? miehen käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis minne v*tun ajelulle? Minkä ikäisiä te oikein olette? Kuka lähtee lauantai-iltana ajelemaan yksin vastakkaista sukupuolta olevan kaverin kanssa, jos puoliso jää kotiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24555094:
tunnetko näitä naisia? vietättekö aikaa yhdessä myös?
oon aika sata varma että asia olisi mulle ongelma ja toivon että olisi miehelle myös jos tilanne olisi päinvastoin. :D :kieh:

Tunnen osan. Tunnen tämänkin jonka kanssa on nyt. Ollaan joskus vietetty aikaa yhdessä. En taas usko että mies sulattaisi yhtään jos minulla olisi yhtä läheisiä miesystäviä.

ap

[QUOTE="vieras";24555108]No tämä tilanne on ikävä. Ja kyllähän se ärsyttää että mies esim. aina jää ylitöihin tai on taas joku pelireissu jonnekkin, mutta ne vielä jotenkin ymmärtää. Tätä en ja tämä ei kyllä tähän jää!

Onhan miehelläni toki paljon hyviäkin puolia, tässä te kuulette vain yhden puolen hänestä.

ap[/QUOTE]

niin, kuulemme sen puolen joka osoittaa että et ole miehellesi kovin tärkeä. en tiedä onko hyvillä puolilla enää mitään merkitystä siinä vaiheessa.

toivon kovasti että saat elämääsi onnea.

[QUOTE="vieras";24555118]Tunnen osan. Tunnen tämänkin jonka kanssa on nyt. Ollaan joskus vietetty aikaa yhdessä. En taas usko että mies sulattaisi yhtään jos minulla olisi yhtä läheisiä miesystäviä.

ap[/QUOTE]

tää nainen..onko sinkku vai parisuhteessa?

[QUOTE="vieras";24555118]Tunnen osan. Tunnen tämänkin jonka kanssa on nyt. Ollaan joskus vietetty aikaa yhdessä. En taas usko että mies sulattaisi yhtään jos minulla olisi yhtä läheisiä miesystäviä.

ap[/QUOTE]

Mikset lähtenyt mukaan? Olisit ehdottanut lähteväsi, ja jos mies olisi kieltänyt sua tulemasta=salaa jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä koko kuviota;24555112:
Siis minne v*tun ajelulle? Minkä ikäisiä te oikein olette? Kuka lähtee lauantai-iltana ajelemaan yksin vastakkaista sukupuolta olevan kaverin kanssa, jos puoliso jää kotiin?

Samaa mietin...

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä koko kuviota;24555112:

No yleensä ajavat kaverien kanssa esim. yöhuoltsikalle kahville. Olemme päälle parikymppisiä. En itsekkään tykkää enkä harrasta, mutta joskus se on milteinpä ainoa keino nähdä ystäviä, kun päivät menee töissä ja harrastuksissa. Nyt kumminkaan ei mielestäni olisi tarvinnut, kun juuri eilen olivat aamukuuteen.

ap

Mikset lähtenyt mukaan? Olisit ehdottanut lähteväsi, ja jos mies olisi kieltänyt sua tulemasta=salaa jotain.

No ei varmasti olisi kieltänyt :D Joskus hinkuu minua mukaan. Mua ei vaan kiinnosta yölliset ajelut miehen ja sen naiskaverin kanssa, vaan olisin halunnut viettää aikaa KOTONA, miehen kanssa kahdestaan. Ei mieheni mitään salaa, ei vaan ajattele nyt muuta kuin omaa napaansa.

ap

Tee samanlaiset temput miespuolisen ystäväsi kanssa ja katso, miten miehesi reagoi. Ensin hillut aamukuteen tyypin kanssa baarissa ja sen jälkeen lähdet seuraavana iltana vielä ajelulle tyypin kanssa.

[QUOTE="vieras";24555148]Sinkku. Naisesta en tiedä, mutta tiedän että mieheni ei ole kiinnostunut naisesta muutenkuin ystävänä.

ap[/QUOTE]

no mitä jos seuraavan kerran kun mies meinaa lähteä jonnekin vaikka haluisit että vietätte laatuaikaa niin sano että ei, et lähe mihinkään. jos silti lähtee niin voit tehdä omia johtopäätöksiä..

No, ilmeisesti kuuluu nuoruuteen nuo öiset huoltsikka-ajelut. Mutta silti puolisosi käyttäyi väärin lähtiessään taas kysymättä mielipidettäsi. Tuohan kuulostaa vain siltä, ettei hän halua olla sinun seurassasi.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä koko kuvioia;24555164:
No, ilmeisesti kuuluu nuoruuteen nuo öiset huoltsikka-ajelut. Mutta silti puolisosi käyttäyi väärin lähtiessään taas kysymättä mielipidettäsi. Tuohan kuulostaa vain siltä, ettei hän halua olla sinun seurassasi.

tai että on jäänyt pahasti kakara-tasolle tunnepuolella.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä koko kuvioia;24555164:

No ilmeisesti ei.

ap

kuules. usko minua kun sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä.:
HETEROMIEHIÄ EI KIINNOSTA OLLA HYVÄ KAVERI/YSTÄVÄ VAPAAN SINKKUNAISEN KANSSA. taustalla on aina jonkinlainen kiinnostus, mitähän miehesi on hommaillut näitten naisten kanssa? miehesi on pelimies..

jos sun seura ei kiinnosta vaan vapaapäivänä pitää lähteä ajelemaan toisen naisen kanssa ja sua ei edes pyydetä mukaan..voit päätellä ja ajatella ihan itse haloo!!!

kuules. usko minua kun sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä.:
HETEROMIEHIÄ EI KIINNOSTA OLLA HYVÄ KAVERI/YSTÄVÄ VAPAAN SINKKUNAISEN KANSSA. taustalla on aina jonkinlainen kiinnostus, mitähän miehesi on hommaillut näitten naisten kanssa? miehesi on pelimies..

jos sun seura ei kiinnosta vaan vapaapäivänä pitää lähteä ajelemaan toisen naisen kanssa ja sua ei edes pyydetä mukaan..voit päätellä ja ajatella ihan itse haloo!!!

Höpö löpö. Mies ei kyllä millään tasolla ole kiinnostunut näistä naisista, osa naisista myös seurustelee tahollaan. Osa on tosi mukaviakin. Mutta itse tietysti haluan että olen se ykkönen, eikä niin että ensin tulee kaikki muut.

ap

Ei se sit voisi olla niin, että tuolla ystävällä olisi menossa joku vaikea kausi elämässään ja miehesi haluaa olla hänen tukenaan nyt? Minulla tuollaiset tilanteet ovat olleet niitä ainoita, jolloin miespuoliset ystäväni ovat menneet puolisoni edelle.

En pitäisi yhtään siitä, että muiden naisten seura kiinostaa enemän kun miun. :mad:
Miettisin kyllä olisinko miehelle enää tärkein/ rakkain ihminen.

[QUOTE="vieras";24555333]Entä jos muitten miesten seura kiinnostaa enemmän kuin sinun? Tai vaikka oman moottoripyörän "seura"? Tai harrastusjääkiekkojoukkueen?[/QUOTE]

jos on aivan eri käsitys siitä kuinka paljon suhteessa tulee viettää aikaa keskenään, eikä asiaan löydy kompromissia, ei kannata olla yhdessä!

Yhteistyössä