E
ei ymmärrä koko kuviota
Vieras
Siis minne v*tun ajelulle? Minkä ikäisiä te oikein olette? Kuka lähtee lauantai-iltana ajelemaan yksin vastakkaista sukupuolta olevan kaverin kanssa, jos puoliso jää kotiin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24555094:tunnetko näitä naisia? vietättekö aikaa yhdessä myös?
oon aika sata varma että asia olisi mulle ongelma ja toivon että olisi miehelle myös jos tilanne olisi päinvastoin.:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä koko kuviota;24555112:Siis minne v*tun ajelulle? Minkä ikäisiä te oikein olette? Kuka lähtee lauantai-iltana ajelemaan yksin vastakkaista sukupuolta olevan kaverin kanssa, jos puoliso jää kotiin?
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä koko kuviota;24555112:Siis minne v*tun ajelulle? Minkä ikäisiä te oikein olette? Kuka lähtee lauantai-iltana ajelemaan yksin vastakkaista sukupuolta olevan kaverin kanssa, jos puoliso jää kotiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24555128:tää nainen..onko sinkku vai parisuhteessa?
Mikset lähtenyt mukaan? Olisit ehdottanut lähteväsi, ja jos mies olisi kieltänyt sua tulemasta=salaa jotain.
Tee samanlaiset temput miespuolisen ystäväsi kanssa ja katso, miten miehesi reagoi. Ensin hillut aamukuteen tyypin kanssa baarissa ja sen jälkeen lähdet seuraavana iltana vielä ajelulle tyypin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä koko kuvioia;24555164:No, ilmeisesti kuuluu nuoruuteen nuo öiset huoltsikka-ajelut. Mutta silti puolisosi käyttäyi väärin lähtiessään taas kysymättä mielipidettäsi. Tuohan kuulostaa vain siltä, ettei hän halua olla sinun seurassasi.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä koko kuvioia;24555164:No, ilmeisesti kuuluu nuoruuteen nuo öiset huoltsikka-ajelut. Mutta silti puolisosi käyttäyi väärin lähtiessään taas kysymättä mielipidettäsi. Tuohan kuulostaa vain siltä, ettei hän halua olla sinun seurassasi.
kuules. usko minua kun sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä.:
HETEROMIEHIÄ EI KIINNOSTA OLLA HYVÄ KAVERI/YSTÄVÄ VAPAAN SINKKUNAISEN KANSSA. taustalla on aina jonkinlainen kiinnostus, mitähän miehesi on hommaillut näitten naisten kanssa? miehesi on pelimies..
jos sun seura ei kiinnosta vaan vapaapäivänä pitää lähteä ajelemaan toisen naisen kanssa ja sua ei edes pyydetä mukaan..voit päätellä ja ajatella ihan itse haloo!!!
Ei se sit voisi olla niin, että tuolla ystävällä olisi menossa joku vaikea kausi elämässään ja miehesi haluaa olla hänen tukenaan nyt? Minulla tuollaiset tilanteet ovat olleet niitä ainoita, jolloin miespuoliset ystäväni ovat menneet puolisoni edelle.
Ei se sit voisi olla niin, että tuolla ystävällä olisi menossa joku vaikea kausi elämässään ja miehesi haluaa olla hänen tukenaan nyt? Minulla tuollaiset tilanteet ovat olleet niitä ainoita, jolloin miespuoliset ystäväni ovat menneet puolisoni edelle.
Alkuperäinen kirjoittaja siis täh;24555302:joo mut siitä pitäisi kertoa sille puoliskolle, eikä vaan kylmästi lähteä!
Totta kai, eiköhän se kuulu jo ihan peruskäytöstapoihin.
En pitäisi yhtään siitä, että muiden naisten seura kiinostaa enemän kun miun.
Miettisin kyllä olisinko miehelle enää tärkein/ rakkain ihminen.