V
voi vitalis!
Vieras
Jos sun mies olis aikoinaan valehdellu sulle jostain akasta. Sanonu, ettei koskaan ole ollut mitään, siis että ootte VAIN JA AINOASTAAN istunu samassa autossa joskus. Sitten ilmeniskin, että miehes onki ollu sen muijan luona yötä. Ja tämä kaikki siis entisessä elämässä, ei sillon, kun miehesi sun kanssa on ollut. Mutta miehes sanoo ettei se koskaan sen muijan kanssa mitään tehnyt, oli vain yötä. No, tuokin on sellanen asia, että uskosko vai ei..? :O Mut niin se kivenkovaa väittää. Yhteisen lapsemme kautta, ja käsi sydämellä vannonut.
No, ärsyttäiskö sua, jos ootte nyt miehenne kanssa suunnitelleet muuttoa johonkin muualle, ja sitten käykin ilmi, että sama muijakin on sinne muuttamassa!!! Voi vitalis, mulla meni kyllä halut muuttaa kyseiseen kaupunkiin, vaikka se iso onkin, mutta silti. Oonko mä jotenkin nyt herkkis, tai liian lapsellinen? Tai mitä mitä mitä??? Ääh, menee hermot.
No, ärsyttäiskö sua, jos ootte nyt miehenne kanssa suunnitelleet muuttoa johonkin muualle, ja sitten käykin ilmi, että sama muijakin on sinne muuttamassa!!! Voi vitalis, mulla meni kyllä halut muuttaa kyseiseen kaupunkiin, vaikka se iso onkin, mutta silti. Oonko mä jotenkin nyt herkkis, tai liian lapsellinen? Tai mitä mitä mitä??? Ääh, menee hermot.