O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sua vain vituttaa se, että Gordon osaa tehdä ruokaa eikä vain hae grilliltä tms. syötävää.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24291758:Oi,mä taas tykkään...
Ja eikä se todellisuudessa tuommoi mörkö oo vissiin
Haluisin tavata kyseisen ihmisen ja vaikka olla hänen opissaankin.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24291771:kokki (nimeä en just muista) joka kiertelee maailmalaa eri ruokia maistelemassa, juomiakin. vaikuttais huomattavasti mukavammalta ja ymmärtää toisenlaisten ruokien päälle jotain.
vaikka ei ne huippukokkien hienot annokset pahoja ole.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24291771:kokki (nimeä en just muista) joka kiertelee maailmalaa eri ruokia maistelemassa, juomiakin. vaikuttais huomattavasti mukavammalta ja ymmärtää toisenlaisten ruokien päälle jotain.
vaikka ei ne huippukokkien hienot annokset pahoja ole.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24291777:Minä tykkään Ramsayn Gordonista. Komea mies! Ja ihan ok muutenkin, olis kiva ottaa Kortonin kanssa yhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24291758:Oi,mä taas tykkään...
Ja eikä se todellisuudessa tuommoi mörkö oo vissiin
Haluisin tavata kyseisen ihmisen ja vaikka olla hänen opissaankin.
Kannattaa yrittää erotella se tv-persoona ja henkilö toisistaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24291650:olen samaa mieltä. luulee olevansa jotain erikoista.
Kannattaa yrittää erotella se tv-persoona ja henkilö toisistaan.
Ja sitäpaitsi, ei se mikään tavallinen jätkä ole joka omistaa ravintoloita ympäri maailmaa ja niistä viidellä on Michelin-tähtiä ja rakentanut koko roskan tyhjästä.
Mä ilmeisesti tykkään tollasista karskeista miehistä. Gordon on ihana. Tykkään kyllä myös Housesta, joka onkin mun salainen haaveeni![]()