ÄRSYTTÄVÄ HIIVA!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhtä hiivaa vaan tää elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhtä hiivaa vaan tää elämä

Vieras
Miten tän saa pois???? Söin 3kpl 10 pvän antibioottikuuria lähes putkeen ja sain riesakseni hiivasienitulehduksen jota en saa pois!! Canestenia oon käyttänyt ja se kyl auttaakin mutta en voi sitä voidetta käyttää muutamaa päivää pidempään kun alkaa niin kauheet sivuvaikutukset et alapää on tulessa!! Siis monta kertaa pahempi ku tää itse tauti. Saako lääkäristä puhelinreseptillä suun kautta otettavaa lääkettä? Lähtiskö tää jollain kotikonsteilla tms.. AUTTAKAA te joil kokemusta, PLIIISS!!!

apteekista gyno daktarin. sinä on kolme pallukkaa kolmelle illalle ja auttaa takuuvarmasti. minulla hiiva ollut kiusana raskausaikoina, toisessa 3ketraa, toisessa 2 kertaa. saa nähdä mitä nyt tuleman pitää. puolessa välissä kohta eikä oo vielä ollu yhtään :)

Probiootteja syön myös mut toi antibiootti toi tän hiivan, ennen oon saanu canestenilla sen pois. Hö, kai se pitää lääkärille vaivautuu, se vaan on aina yhtä raahautumista näiden lasten kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
apteekista gyno daktarin. sinä on kolme pallukkaa kolmelle illalle ja auttaa takuuvarmasti. minulla hiiva ollut kiusana raskausaikoina, toisessa 3ketraa, toisessa 2 kertaa. saa nähdä mitä nyt tuleman pitää. puolessa välissä kohta eikä oo vielä ollu yhtään :)

KIITOS!! Tätä kokeilen!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:

KIITOS!! Tätä kokeilen!! :)

Mulla ei lähde ees sillä GynoDaktarinilla kaikki on kokeiltu..

Huuhtele piimällä alapäätä, syö maitohappobakteereja ja vältä jonkin aikaa hiivatuotteita (leipä ym) ja sokeria. Paljon hapanmaitotuotteita ruokavalioon. Oiskohan tulehdus jo kuitenkin paranemassa? Voi nimittäin käydä niinkin, että tulehduskutina vaihtuu huomaamatta itse lääkkeen aiheuttamaan kutinaan. Itse käytin ko. voidetta sitkeästi kun luulin että hiiva vaan jatkuu ja jatkuu mut se kutina johtui lopulta juuri voiteesta. Oireet hävis kun lopetin lääkityksen.

Älkää hyvät ihmiset käyttäkö niitä hiivalääkkeitä säännöllisesti, jos niistä ei ole huomattavaa apua. Ne vaan tuhoaa normaaliflooraa ja hiivakierre on valmis.

Ruoasta pois hiivat, sokerit ja vehnät, tilalle maitohappobakteerit.

Alkuperäinen kirjoittaja tuttu juttu:
Huuhtele piimällä alapäätä, syö maitohappobakteereja ja vältä jonkin aikaa hiivatuotteita (leipä ym) ja sokeria. Paljon hapanmaitotuotteita ruokavalioon. Oiskohan tulehdus jo kuitenkin paranemassa? Voi nimittäin käydä niinkin, että tulehduskutina vaihtuu huomaamatta itse lääkkeen aiheuttamaan kutinaan. Itse käytin ko. voidetta sitkeästi kun luulin että hiiva vaan jatkuu ja jatkuu mut se kutina johtui lopulta juuri voiteesta. Oireet hävis kun lopetin lääkityksen.

Ihan selvästi se kutina johtuu siitä voiteesta. Parikin kertaa kokeilin mut se oli muutaman päivän päästä niin tuskaa et lopetin enkä enää sitä laita!! Varmasti ois parantunutkin jos oisin jatkanu mut niinku saanoin niin alapää oli sietämättömän tulessa!!!! Eikä se enää niin paljon kutise vaan tuntuu et limakalvot on kohta puhki, näytti ihan punaselta ja ohuelta kun illalla katsoin, hyvä ettei verillä ollu. Kirveleekin jos koskee, hangata ei kestä yhtään. Mut tota gyno daktarinia kokeilen. Luulen et auttaa. Muutenkin mul on alapää ollu raskauden jälkeen niin kuiva et hyvä jos kärsii kunnolla koskee. Mikähän siihen auttais???

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
Voiteessa ja kapselissahan on sama vaikuttava aine. kannattaa mennä lääkäriin. ohjeissahan lukee jos oireet ei katoa niin lääkäriin.

Joo, mut en voinut käyttää voidetta niin kauaa kun ohjeessa luki eli 1-2 viikkoa, olikohan nii et muutama päivä oireiden loputtua. En voinu kun noin 3 päivää sitä laittaa kun alkoi olla hirveen tuskaa!

Jäin vain miettimään, että onko noi sun oireet enää hiivaa ollenkaan? Punoitus ja polttelevan kirvelevä tunne ei mulla ainakaan ole enää yleensä itse hiivaa vaan lääkkeen sivuvaikutuksia. Jos ei sul sellasta kokkareista ryynimäistä vuotoa tule enää, niin en sinuna ottaisi gyno daktariniakaan (mulla siitä sama polttelu seurauksena) enkä muita hiivalääkkeitä vaan esim. alapään normaalia ph:ta ja bakteerikantaa palauttavia kapseleita. Esim. gynocaps.

Mulla alkoi hirveä hiivakierre, kun olin syönyt jonkin aikaa ehkäisypillereitä. Koitin vaikka mitä, ravasin lääkärissä, kun mikään ei auttanut, vaan uusi aina. Päätin sitten lopettaa pillerit kokeeksi, ja kas vain hiivatulehdukset loppuivat siihen. Noin 9 vuoteen en ole enää pillereitä syönyt, eikä ole ollut yhtään hiivatulehdusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mikä ehkäisy:
Mulla alkoi hirveä hiivakierre, kun olin syönyt jonkin aikaa ehkäisypillereitä. Koitin vaikka mitä, ravasin lääkärissä, kun mikään ei auttanut, vaan uusi aina. Päätin sitten lopettaa pillerit kokeeksi, ja kas vain hiivatulehdukset loppuivat siihen. Noin 9 vuoteen en ole enää pillereitä syönyt, eikä ole ollut yhtään hiivatulehdusta.

En käytä e-pillereitä

Alkuperäinen kirjoittaja tuttu juttu:
Jäin vain miettimään, että onko noi sun oireet enää hiivaa ollenkaan? Punoitus ja polttelevan kirvelevä tunne ei mulla ainakaan ole enää yleensä itse hiivaa vaan lääkkeen sivuvaikutuksia. Jos ei sul sellasta kokkareista ryynimäistä vuotoa tule enää, niin en sinuna ottaisi gyno daktariniakaan (mulla siitä sama polttelu seurauksena) enkä muita hiivalääkkeitä vaan esim. alapään normaalia ph:ta ja bakteerikantaa palauttavia kapseleita. Esim. gynocaps.

Onks noi gynocapsit ja gyno daktarinit reseptivapaita? Kyl tulee vielä ryynimäistä ja limaista valkovuotoa vielä, kyl tää hiivaa vielä on. Mut voisinkokeilla jotain muutakin. Tuntuu et elimistö on ihan sekaisin noista antibiooteista.

Mä en ymmärrä miten joku edes sortuu käyttämään jotain canestenia. Huh. Mulla pitkäaikainen hiivavaiva lähti semmoisella 15 pvn emätinpuikkokuurilla, reseptilääke. Puuvillaiset pikkuhousut ja alapään pesu 2x pv sekä aina kakkaamisen jälkeen. Toimii.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hoitakaa miehenne myös!!!
Ei siitä pääse eroon ollenkaan jos sen saa aina mieheltään uudestaan. Se on voinut sulta tarttua miehelle.

Hällä ei oo oireita, voiko silti olla tarttunut?

Hiiva todella harvoin tarttuu kumppanista, yleensä tulee itsesyntyisesti. Meillä jokaisella tervelläkin on pieniä määriä hiivaa.

Kuten jo aiemmin ap sulle sanoin, lääkkeet, mukaan lukien hiivalääkkeet ja erityisesti antibiootit, heikentävät sun omaa normaaliflooraa (elimistön suojamikrobistoa). Niin kauon kuin käytät lääkkeitä, sinun suojamikrobisto on heikko ja hiiva uusiutuu. Siksi on tärkeää saada nyt normaalifloora kuntoon, jotta se suojaa sinua seuraavalta hiivatulehdukselta.

Alkuperäinen kirjoittaja laboraattori:
Ei siitä pääse eroon ollenkaan jos sen saa aina mieheltään uudestaan. Se on voinut sulta tarttua miehelle.

Hiiva todella harvoin tarttuu kumppanista, yleensä tulee itsesyntyisesti. Meillä jokaisella tervelläkin on pieniä määriä hiivaa.

Kuten jo aiemmin ap sulle sanoin, lääkkeet, mukaan lukien hiivalääkkeet ja erityisesti antibiootit, heikentävät sun omaa normaaliflooraa (elimistön suojamikrobistoa). Niin kauon kuin käytät lääkkeitä, sinun suojamikrobisto on heikko ja hiiva uusiutuu. Siksi on tärkeää saada nyt normaalifloora kuntoon, jotta se suojaa sinua seuraavalta hiivatulehdukselta.

Joo, mä ymmärrän tän. Mut mitä mä nyt teen et saan tän pois janormaalin suojamikrobiston elimistööni? Luontaistuotekaupan probiootteja ja esim.homeopaattiset lääkkeet kiinnostais myös tähän vaivaan.. Muihinkin ne on auttanu.

Joo, mä ymmärrän tän. Mut mitä mä nyt teen et saan tän pois janormaalin suojamikrobiston elimistööni? Luontaistuotekaupan probiootteja ja esim.homeopaattiset lääkkeet kiinnostais myös tähän vaivaan.. Muihinkin ne on auttanu.

nii siis jäi yksi sana pois eli syön luontaistuotekaupan probiootteja.

Gyno Daktarinia mä oon kokeillu kerran, enkä enää ikinä. Pahensi vaan oireita, paikat oli ihan tulessa. Canesten on sopinu paljon paremmin. Hiivadiettiä ehkä tosiaan kannattais kokeilla - hiiva, sokeri, vehnä, pahemmassa tapauksessa myös muut kotimaiset viljat ja peruna.

Emättimeen suoraan maitohappobakteereita? Piimää? Sit juokset kotona ilman housuja etkä hinkkaas alapäätäsi edes pesun aikana. Etkä ainakaan käytä saippuaa. Ja jätät sokerit, hiivat ja vehnät pois.

Yhteistyössä