Ärsyttävä mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyyntynyt

Vieras
Täytän pian 30v. Mies kyseli eilen, että mitä haluaisin synttärilahjaksi. Ja tokaisi perään, ettei hänellä oikein kyllä rahaa ole. Meillä on aina ollut yhteiset rahat, joten kun jommalla kummalla on rahaa, niin silloin molemmilla on. Kävi kuitenkin itse ostamassa autoonsa 160? maksaneet diskantit (yhteisillä rahoilla ) ja sitten kehtaa valitella, ettei oikein ole varaa ostaa mulle lahjaa. Mitäs sitten kyselee, että mitä haluaisin! Mulle tulee palkka torstaina ja ajattelin, että makselen kaikki laskut ja lainat pois, mitä on nyt maksettavana ja sitten lähden joku päivä töiden jälkeen kaupungille ja käyn ostamassa itselleni jonkun kivan korun 30v lahjaksi.

Miksi sitä pitää edes kysellä, että mitä haluaisin jos hän on sitä mieltä, ettei rahaa kuitenkaan ole? Tietää, että olisin tyytyväinen jos saisin edes kukan. Kyllähän sitä itse toivoo, että kun kerta jo 30 täyttää, niin saisi omalta mieheltä edes jotain spesiaalimpaa kuin muina syntymäpäivinä :(

Palkka tuli ja aamulla sanoin miehelle, et voisin mennä ostamaan jonkun kivan korun itelleni. Mies ihmeissään kyseli, et miks? Sanoin, et ku palkka nyt kerta tuli ja synttärit tulossa, ni ajattelin ostaa itse itselleni lahjan niin ainakin saan jotain. Tuhahti vaan mulle.

Äsken kävin ostamassa kauniin Kalevalakorun hopeisen Helinä-nilkkaketjun. Laitoin sen jo nilkkaan. Katsotaan milloin mies sen huomaa ja mitä sanoo. (jos siis edes huomaa )

Yhteistyössä