Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä tajusin ton niin että B kirjain on saman värinen kuin A ruutu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä tajusin ton niin että B kirjain on saman värinen kuin A ruutu.
kyllä ne ruudut on saman värisiä kokonaisuudessaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä tajusin ton niin että B kirjain on saman värinen kuin A ruutu.
Ai on vai?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei varmana ole, miten niin??
Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä tajusin ton niin että B kirjain on saman värinen kuin A ruutu.
Ai on vai?![]()
joo, mäkin väitin kivenkovaa, ettei ole, mut sit tarkistin sen ja myönsin tappioni..
tallenna kuva koneelle ja avaa vaikka paintilla ja leikka a-ruudusta pala ja liitä B-ruudun päälle, niin huomaat.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm, laitoin paperit ruudun ympärille, ruutu näyttää edelleen vaaleanharmaalta ja toinen tummanharmaalta.
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei varmana ole, miten niin??
Laitappas vaikka valkoista paperia siihen ympärille niin, että vain ruudut a ja b näkyy. Kyllä ovat saman värisiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei varmana ole, miten niin??
Laitappas vaikka valkoista paperia siihen ympärille niin, että vain ruudut a ja b näkyy. Kyllä ovat saman värisiä![]()
testasin tätä ja erivärisinä pysyvät
Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei varmana ole, miten niin??