ärsyttävät tavat/henkilöt-pino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuPuLi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PuPuLi

Jäsen
08.09.2007
521
0
16
mua ärrsyttää nähdä kun pariskunta puristelee toistensa finnejä jak! :x jos omaa sellasia tapoja kumppaninsa kans niin vois kuitenki tehä sitä muulloin kuin sillon kun oon tai ovat kylässä ja varsinki ruokapöydässä.
sitte mua ärrsyttää sellaset henkilöt jotka alituisesti tykkää huomauttaa jostain niinku just esim. kato sullon finni keskellä ottaa tai vähän sullon keltaset hampaat-tyylisiä kommentteja.

ja voi vitsi että mulla on alhanen ärsytyskynnys :D B)

:ashamed: Tunnustan puristelevani mieheni finnejä, en tietysti ruokapöydässä, mutta ihan julkisestikin :ashamed:

Minnuu ärsyttää ihmiset, jotka syö suu auki ja maiskuttaa/ryystää :kieh:

Kaikki ei pahalla hei mut... -tyypit, toisiaan julkisesti nuoleskelevat, julkisesti kiroilevat, kateellisina mulkoilevat 50-60 vuotiaat ämmät, ihmiset jotka eivät osaa kiittää jos aukaisen heille oven, muiden lastenvaunuja neuvolan eteisessä arvostelevasti syynäilevät äidit, ihmiset jotka eivät ymmärrä antaa kaikkien kukkien kukkia... Onhan noita vaikka kirjaksi asti.

Mässyttäminen ja just toi ryystäminen on tosi raivostuttavaa |O Esim.Jos nää tyypit tua bb:ssä syö jotain niin mun on pakko vaihtaa kanavaa jos niillä on mikit silleen "liian hyvin" että kuuluu ulos asti se mässyttäminen :kieh: Ja sit mä inhoon pinnallisia ihmisiä.

Minnuu ärsyttää tää kun en saa mentyä nukkumaan. Mut nyt meen.

Ja se on inhottavaa, jos joku on tahallaan ilkeä. :( Ja selän takana pahan puhuminen vasta tyhmää onkin.

Yhteistyössä