Ärsyttävin tv-mainos sinun mielestäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Muikee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun tyttö 11 kk tykkää ihan sikana siitä zalando mainoksesta! Kun se alkaa pää kääntyy heti telkkaria kohti ja viimeistään huuto kohdassa se oikeen naurahtaa! Että makunsa kullakin...

Se zalando, tuntuu että menee ihan hermoon asti sen äijän kirkuminen. Bafusin, voi että se akka sen pianon ja pallonsa kans, ärsytys.. Ja tosiaan danonino, tuuli matinsalo ja lujat luut, hoh hoijaa ! Ja vielä se hemmetin ripuli-tietotoimisto, arh !

[QUOTE="vieras";27952348]Vau... no tyyppi on kyllä ihan ajan hermoilla. Tallentava DVD ja kaikki. No teillä on varmaan kotona myös modeemi ja leipäkone?[/QUOTE]

Itse olet ihan hassu :D Yritin vaan kertoa, ettei niitä mainoksia tarvitse sietää jos ei halua niitä katsella. Eikä mulla ole modeemia eikä leipäkonetta, mutta puhelimena on kyllä
Nokian 1100 jonka ostin 10 eurolla kirpparilta, sen jälkeen kun edellinen samanlainen hajosi, enkä huolikaan muuta puhelinta.
Mies osti mulle jonkun ihme kosketusnäppäinpuhelimenkin, mä niin vihaan niitä ja sanoin miehelle että vie sen huishelvettiin.
Että näin "ajan hermolla" mä olen. Ihan vaan sen verran kun mulle sopii.
Oikeastaan, ei kai ihmisten pitäisikään koko aikaa olla "ajan hermolla", jos se saa ihmiset kovin hermostuneiksi ja aggressiivisiksi?

Täällähän on jo pahimmat mainittu: Zalando, Bafucin, Activia, Saunalahti, aamuseksi, Ripulitietotoimisto, chillaillaan, astianpesukonemönjä...

Lisään listaan vielä että lottomainokset, ne missä on aina joku apaattinen suomalainen perhe.

Yhteistyössä