istuin tossa meidän terassilla ja puhuin aika arkaluontosta puhelua mun kaverin kanssa, niin naapurin lapset tulee istuun mua vastapäätä mun terassille ja kuuntelee siinä ja tuijottaa mua ja sit se pienempi rupee tunkee mun syliin leluja ja alkaa roikkuu hihassa ja yritin jotenkin niille näyttää et menkää pois, mut ei ne tajunnu enkä viitsiny ääneen sanoa kun kaveri itki puhelimessa ja oli tosi paskana.
näiden lasten äiti seisoskeli omassa pihassaan ja näki kyl et puhun puhelimessa ja yritän lapsille viestittää et huspois, mut ei elettäkään et olis tullu hakee ne pois.
lähdin sit sisälle ja nää tulee perässä!! eteisessä sit näytin niille päätä pudistamalla et ne ei voi tulla ja ne lähti pois..
tosi mukavia lapsia ja ne saa tossa meillä kyl olla ja mä ja poika paljon vietetää niiden kaa aikaa, mut kyl silti pitäis ees pieni yksityisyys säilyä!!
ja rivitalossa siis asutaan...
näiden lasten äiti seisoskeli omassa pihassaan ja näki kyl et puhun puhelimessa ja yritän lapsille viestittää et huspois, mut ei elettäkään et olis tullu hakee ne pois.
lähdin sit sisälle ja nää tulee perässä!! eteisessä sit näytin niille päätä pudistamalla et ne ei voi tulla ja ne lähti pois..
tosi mukavia lapsia ja ne saa tossa meillä kyl olla ja mä ja poika paljon vietetää niiden kaa aikaa, mut kyl silti pitäis ees pieni yksityisyys säilyä!!
ja rivitalossa siis asutaan...