ärsytti ihan pikkusen äsken

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
istuin tossa meidän terassilla ja puhuin aika arkaluontosta puhelua mun kaverin kanssa, niin naapurin lapset tulee istuun mua vastapäätä mun terassille ja kuuntelee siinä ja tuijottaa mua ja sit se pienempi rupee tunkee mun syliin leluja ja alkaa roikkuu hihassa ja yritin jotenkin niille näyttää et menkää pois, mut ei ne tajunnu enkä viitsiny ääneen sanoa kun kaveri itki puhelimessa ja oli tosi paskana.
näiden lasten äiti seisoskeli omassa pihassaan ja näki kyl et puhun puhelimessa ja yritän lapsille viestittää et huspois, mut ei elettäkään et olis tullu hakee ne pois.
lähdin sit sisälle ja nää tulee perässä!! eteisessä sit näytin niille päätä pudistamalla et ne ei voi tulla ja ne lähti pois..

tosi mukavia lapsia ja ne saa tossa meillä kyl olla ja mä ja poika paljon vietetää niiden kaa aikaa, mut kyl silti pitäis ees pieni yksityisyys säilyä!!

ja rivitalossa siis asutaan...

ja taas sama homma.
menin ulos kastelee kukat ja mun äiti soitti ja mulla meni puolet puhelusta ohi kun naapurin ipanat pälpätti koko ajan yhteen ääneen mulle jotain..
isänsä katseli tällä kertaa omalta terassiltaan, mut ei tehny mitään.

kävin sit siel sanomassa et kaikella rakkaudella teidän lapset saa tulla meille kun ollaan tossa pihassa, mut jos mä olen puhelimessa tai jos meil on vieraita, niin sillon haluttais olla rauhassa...
isänsä naureskeli et joo nää on tämmösiä, et tuo ne korvasta kotiin jos ei sovi olla teillä.

siis munko tehtävä se on niitä roudata kotiinsa??!! ei mun mielestä. kohta menee naapurisopu :kieh: :ashamed:

Meiän naapurissa on kans kaksi poikaa jotka änkeää meiän pihaan sillä sekunnilla kun ite astut ovesta ulos... Ei hetken rauhaa ikinä pihalla :kieh: Tää on paritalo, ja ne on asunu ikänsä tässä ja luulevat omistavansa koko talon ja pihan... Ja mä oon niin tossu, etten oo saanu niitten vanhemmille sanottua, ettei tykätä kun ovat aina meidän jaloissa esittelemässä "kato miten mä osaan...!"

Alkuperäinen kirjoittaja Blondie-1:
Jospa siirtyisi suoraan pihalta sisälle puhumaan rauhassa....?

niin siirryinkin, mutta mun mielestä mun ei omalta terassiltani tarvis mennä sisälle jos en halua! mulla on oikeus perhana puhua terassillani puhelimeen rauhassa!
ja yleensä mul on koira mukana ulkona enkä senkään vuoksi viitsi heti sisälle mennä kun se tykkää pötkötellä ulkona :)

tultiin kotiin, niin meidän terassi oli täys niiden leluja. great.
olen nyt kauniisti asiasta sanonut 300 kertaa ja aina on siellä päässä oltu tosi jees et ymmärretään et ärsyttää ja plaaplaa, mut mulla menee kohta hermo, ne lelut on kahdesta kehotuksesta huolimatta edelleen tossa |O
eihän oo sit mun vika jos mun koira vahingossa syö ne? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
tultiin kotiin, niin meidän terassi oli täys niiden leluja. great.
olen nyt kauniisti asiasta sanonut 300 kertaa ja aina on siellä päässä oltu tosi jees et ymmärretään et ärsyttää ja plaaplaa, mut mulla menee kohta hermo, ne lelut on kahdesta kehotuksesta huolimatta edelleen tossa |O
eihän oo sit mun vika jos mun koira vahingossa syö ne? :saint:

Roudaa teille sisälle ne lelut. Sanot että upsis en ole teidän leluja nähnyt..
vi**uako levittelee teidän pihalle niitä ja jättää siihen!

siis |O |O |O |O |O |O

meillä on ovi auki kun tääl roskis dunkkas niin pahalle.
makaan sohvalla läppäri sylissä ja koira pötköttää vieressä.
poika yrittää saada unenpäästä kiinni sängyssä.
on ihan hiljasta ja rauhallista kunnes naapurin muksu kävelee pokkana sisään ja alkaa kauheeseen ääneen selittää jostain kissasta |O

sanoin vähän turhankin tylysti et nyt "maija" ulos!! "matti" nukkuu jo ja ei tollee saa toisten koteihin tulla! ja se vaan pälpätti ja selitti tossa, siis |O |O |O

Sanoisin varmaan jo tuossa vaiheessa naapuriin vanhemmille, että teidän lasten ei ilman kutsua tartte meijän puolelle enää tulla kun eivät usko sievällä. Hermohan tossa menee et laukkaavat ulos ja sisään niinku omaan kotiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Walpuri:
Eikö olis parempi viedä se haiseva roskis ulos jotta voisit pitää sentään ovet kiinni :o

tottakai mä vein sen ulos!!! mut halusin tuulettaa ku tuntu et tääl oli karmee dunkkis! ja mähän saan pitää oviani auki jos tahdon :D

oi,ihanaa kerrostalon 3.kerroksen parvekerauhaa :xmas:
tuo on kyllä ärsyttävää että pitää tunkea toisen pihalle,miksei opeteta lapsille vaikka että siitä nurkalta kysytään voiko tulla tms :saint:

Meillä kans naapurin penskat tunkee sisälle jos ovi on auki.. Kerran tulin vessasta niin 4 penskaa seiso olohuoneessa ja tuijotti tv:tä :O Komensin aika lujasti ne ulos.

Tossa on syy miks me ei olla meijän uusiin naapureihin pahemmin otettu kontaktia:D
Tuija rivistön välistä vaan tervehditty...
Mä haluun olla omalla pihallani rauhassa..ilman naapurin kersojen mekastusta ja ramppaamista..
Jos ollaan sillä tuulella et seuraa kaivataan ni sitä kavereilta saadaan (voidaan pyytää lapsinene käymään tai mennä itse kylään)

ja taas, mulla ovi taas auki kun siivosin tuulikaapin ja kasasin kaikki kamat siitä tohon ulko-ovelle ja tulin sit tähän istuskeleen ennenku laitan en kamppeet takas ja äsken sit kuuntelin kun joku käveli terassilla ja sit kuulu askeleet ovelta ja tuulikaapista ja sit koira havahtu.. piti ihan hirveen haukkumurinajylinän ja sit kuulu juoksuaskeleet poispäin :laugh:
ei sais nauraa, mut josko ei enää tulis.... :whistle:

Yhteistyössä