Ärsytti taas kirpparilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Täällähän kaikki aina sanoo myyvänsä kaikki kirpparilla 50sentillä, mutta jostain syystä nämä myyjät ei myy niillä kirppareilla missä minä käyn.

Olisin voinut ostaa vaikka koko pöydän tyhjäksi. Oli vaikka mitä kivaa ja kaikki sellaista kokoa mikä menee seuraavaksi meidän kuopukselle.

Mutta hinnat olikin sitten vähemmän kivoja. Kaikki oli vähintään 5e. Bamsen farkut oli jo 8e. Ei helvata.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
ja jos löytyy jotain tyyliin 50 senttiä kappale, niin ne ei kelpais edes lattiarievuiksi.

mun myymät vaatteet todellakin kelpasivat muuksikin kuin lattiarievuiksi. samoin yhdellä lapsella käytetyt ulkoiluvaatteet joista pyysin 2,50.

Joo on kyllä joillain kirppishinnoittelu vähän hakusessa. Esim. eilen näin kirppiksellä arviolta 5-10 v. vanhan Reimatecin vk-haalarin jossa oli pari reikää, lisäksi vaaleiksi kuluneet polvet. Hintaa 35 e.. :xmas: :headwall:

Mun työpaikalla, kirpparilla, on lasten/vauvojen vaatteet 0,2?-2? paitsi toki uudet voi olla hieman kalliimpia. :wave:

Me otetaan vain lahjoituksia, ei siis makseta mitään tavaroiden tuojille joten hinnat pysyvät kohtuullisina.

Yllättävän hyvää tavaraa, niin huonekaluja, leluja kuin vaatteitakin sieltä silti löytyy. =)

mä vein kirppikselle just, kyllähän mä laitoin hintaa lähes uudelle Bamse hupparille 4e. Sit poikien collegehousut, ehjiä siistejä 1,50e-2,50e. Legon paitoja en tiiä viittinkö ees viedä, ku haluaisin niistä kuitenkin 4e kpl... ku en viitti 1e myydä, ku huutiksessa niistä saa kuitenkin 6-10e...

Siis jos mul ei olis välii hinnoista ni kyl mä sit mielummin antaisin tutuille, ku myisin 20e hupparin 1eurol jota käytetty pari kertaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Joo on kyllä joillain kirppishinnoittelu vähän hakusessa. Esim. eilen näin kirppiksellä arviolta 5-10 v. vanhan Reimatecin vk-haalarin jossa oli pari reikää, lisäksi vaaleiksi kuluneet polvet. Hintaa 35 e.. :xmas: :headwall:

:o

voi apua

Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
Mun työpaikalla, kirpparilla, on lasten/vauvojen vaatteet 0,2?-2? paitsi toki uudet voi olla hieman kalliimpia. :wave:

Me otetaan vain lahjoituksia, ei siis makseta mitään tavaroiden tuojille joten hinnat pysyvät kohtuullisina.

Yllättävän hyvää tavaraa, niin huonekaluja, leluja kuin vaatteitakin sieltä silti löytyy. =)

Missä? siis joku kirkon kirppis?

Kyl niitä löytää halvallakin hyviä. Äiti kantaa pojalle käyttövaatetta, hyväkuntoista ja puhdasta hintaan 20s/kpl. Itse löysin erittäin hyvän villapuvun 2e. Se vaan on osuttava kohdalle. Sitten toisaalta on kyl aivan järjettömiä hintoja ja laatu aivan rieputasoa.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Joo ikivanha Reiman puku 12e :xmas:
Jotkut hennesin ja lindexin 1000x käytetyt peruspaidat väh. 3e...

Onneks jotain hyväkuntoistakin löytyy ihan fiksuilla hinnoilla.

paljonko maksaisit collegehousuista? siis käytetyistä, mutta hyväkuntoisista?

Entä Bamse paidasta? bamsebodysta? pikkutytön liivimekosta, esim. name it?

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Joo ikivanha Reiman puku 12e :xmas:
Jotkut hennesin ja lindexin 1000x käytetyt peruspaidat väh. 3e...

Onneks jotain hyväkuntoistakin löytyy ihan fiksuilla hinnoilla.

paljonko maksaisit collegehousuista? siis käytetyistä, mutta hyväkuntoisista?

Entä Bamse paidasta? bamsebodysta? pikkutytön liivimekosta, esim. name it?

No just löydettiin nuoremmalle pojalle kolmet housut samasta pöydästä, 50cnt kappale ja oli kyllä hyvässä kunnossa. Yhdet verkkarit ja kahdet colleget. Ja ne oli kyllä siis tosi halvat.

Bamse-paita..? No, riippuu ihan minkälainen ja missä kunnossa... Jos oisin ihan fani niin vaikka 4e. Body samoin.
Muuten vaikka 2e, onhan ne söpöjä :) Ja jos ois siis edes melko siistejä.

Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:

mun työpaikalla myös näin.

ellei me sitten olla samassa paikassa töissä :D

toki on noissa halvoissa hinnoissa sekin puoli tietysti että kun tavarat ja vaatteet eivät maksa juuri mitään, ihmiset ostavat turhaa roinaa ja vaatteita joita eivät edes tarvitse. Mutta niin se taitaa olla silloinkin kun tavara maksaa enemmän :|

sen puolella että kirppari on kirppari, ja siel lastenvaatteet kulkis hinnoissa 0,10 e -3 e. sillä tavalla tai taa muutenkin saada ihan hyvää tiliä, kun sitten niitä vaatteita oikeesti ostetaankin!

meiän lähikirppiksel onneks tämä politiikka =)

Alkuperäinen kirjoittaja mä olen kans:
sen puolella että kirppari on kirppari, ja siel lastenvaatteet kulkis hinnoissa 0,10 e -3 e. sillä tavalla tai taa muutenkin saada ihan hyvää tiliä, kun sitten niitä vaatteita oikeesti ostetaankin!

meiän lähikirppiksel onneks tämä politiikka =)

Hitsi alkaa tuntua siltä että viittiskö sittenkin pitkästä aikaa ottaa kirppispöydän...
Joo joku kulunut perusbody 1,5e niin jää kyllä ostamatta :xmas:
Jatkuvasti on jossai lindexissä jne. -50% niin n. 3e uus body...
Ja Prismassa taitaa olla paljon edullisia lastenvaatteita?

tiedän ap. sun tunteen
mä käyn välillä kans kirppiksell' ja jos siellä on ok kuntoisia vaatteit anii ne maksaa 5-8e kappale
50senttiä- 1e maksaa sitten rikkinäiset kulahtaneet vaatteet

itse myin 98 ja 104 hyväkuntoisia vaatteita kaksplussan kirppiskerhossa 1,5-2e kappale ja jo meni kaupaksi..

nytkin olis 62 ja 68cm lähes uudenveroisia jos jaksais kuvata ja tosiaan lähtee 1e kappale..

Nykysin kyllä vaikuttaa noihin hintoihin paikkamaksutkin. Itsekkin mietin nykyisin kahteen kertaan kannattaako ainakaan yksin pitää kirppispöytää kun jos myyt tyyliin 0.50e -1e vaatetta niin saa kyllä jo aika paljon myydä, että saa edes sen paikkamaksun maksettua.
Itse asun aivan pikkupaikkakunnalla ja täälläkin on viikkovuokra 30e ja saati ne kirppikset jossain etelässä jossa jo muutama päivä maksaa saman.

Alkuperäinen kirjoittaja kirahvi:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

:o

voi apua

Joo mutta eksä tajunnut että se oli reimaTEC. :)
Joo on joillakin suhteellisuudentaju täysin kadonnut

Yhteistyössä