Ärsyynnyinkö turhasta?

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Lapsen kaveri soitti ja kysyi haluaisiko lapseni lähteä heidän kanssaan rannalle. Lapseni kysyi minulta lupaa ja annoin sen. Tämän jälkeen mieleeni tuli oma puhelimeni, joka oli äännettömällä, no siihen olikin tullut puhelu ja viesti. Tän kaverin äiti oli soittanut ja sitten viestittänyt voisinko viedä heidät autolla sinne rannalle.

Olen nyt siis luvannut lapselleni että hän pääsee rannalle, mutta tietämättäni että tähän tarvitaan myös minun läsnäoloani. Minä en käy rannalla, koska palan välittömästi voiteista huolimatta. Miestäni en voi pyytää menemään sinne tyttöjen ja tän kaverin äidin kanssa.

Eli siis mä lähden nyt sitten väkisin ja kärsin huomenna seuraukset. Saanhan olla oikeutetusti ärsyyntynyt asiasta?

Minkäslainen aikajärjestys näillä puheluilla ja viesteillä oli? No joka tapauksessa mielestäni voit aivan hyvin kieltäytyä lähtemästä rannalle ja ottaa yhteys lapsesi kaverin äitiin ja kertoa, kuinka asiat ovat. Ethän ole lupautunut missään vaiheessa mihinkään muuhun kuin siihen, että lapsesi saa lähteä kaverinsa mukaan rannalle. En aivan päässyt kärryille, mikset voi pyytää miestäsi menemään? Oletko sairaalloisen mustasukkainen vai?

Äiti oli soittanut ja viestittänyt mulle ennenkuin lapset puhuivat, mutta mä luin viestin vasta lasten puhelun jälkeen.

Lapset on 10v jos sillä nyt mitään merkitystä on.

Mun mies on jo nyt palanut joten siksi en pyydä häntä lähtemään.

Soitat sille äidille ja sanot, että valitettavasti itse et pääse rannalle, lapsi saa kyllä tulla, mikäli on vielä tervetullut mukaan. Ja sä voit heittää ja hakea ne sinne rannalle/rannalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Eikö kysymys ollut vaan viemisestä? Jospa halus vaan kyytiä?

No sitäpä sitä... Mutta mitä järkeä ajaa 20km kun selviää 10km ajolla. Eli siis mä odottelen siellä mieluummin kuin ajelen edestakasin moneen kertaan.

Mulla vaan on hyväkskäytetty olo...

Jaa, sä itse päätit että sut pakotetaan rannalle päiväksi :D :D :D

Ei ole paha matka ajaa, varsinkin jos joku vie lapsen päiväksi "hoitoon". Mä olisin ainakin tyytyväinen.

No voi jumalauta sentään :D Älä mene! Tai vie heidät! Jos itselläni olisi vastaava tilanne, että en voi rannalla oleilla yhtään, niin olisin varmaankin iloinen, että lapsellani on kaveri, jonka kanssa voi mennä rannalle ja vieläpä kaverin äiti tarjoutunut olemaan aikuisena läsnä ja vahtimaan lapsosia. Ja siitä ilosta kyllä veisin heidät, ajaisin edestakaisin ja soisin lapselleni ilon päästä kesällä rannalle!

Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Eikö kysymys ollut vaan viemisestä? Jospa halus vaan kyytiä?

No sitäpä sitä... Mutta mitä järkeä ajaa 20km kun selviää 10km ajolla. Eli siis mä odottelen siellä mieluummin kuin ajelen edestakasin moneen kertaan.

Mulla vaan on hyväkskäytetty olo...

Jaa, sä itse päätit että sut pakotetaan rannalle päiväksi :D :D :D

Ei ole paha matka ajaa, varsinkin jos joku vie lapsen päiväksi "hoitoon". Mä olisin ainakin tyytyväinen.

Ps. Täältä ajetaan yht. 50 km lähimpään vaatekauppaan, kaikki on niin suhteellista.

... Käske miehesi heittää ne rannalle ja sä haet?...

Älä mene! Mä en todellakaan menis, vaikka nautin rannalla olosta enkä pala.

Kyse on PERIAATTEESTA. Ei tuolla tavalla oleteta ja yksipuolisesti viestittämällä laiteta toista tuollaista.

Soitat sinne ja sanot, että huomasit vast anyt viestin. Että sulla on muuta menoa. Että lapsi voi mennä heidän kanssaan rannalla, kuten lupasit, mutta et silloin ymmärtänyt että tämä vaatii sinulta jotain. Että jos siinä tarvitaan sinua, niin lapsikaan ei nyt valitettavasti pääse.

Tuollaiset äidit/ystävät on ihan iilimatoja. Mulle tulis olo, että haluaa lapseni mukaan vain jotta saa kyydin.

ÄLÄ MENE.

Et ole lupautunut kuskiksi, olet antanut ainoastaan luvan lapselle lähteä toisten mukaan.

Entäs jos viet heidät rannalle, menet itse muualle/takaisin kotiin ja haet sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Älä mene! Mä en todellakaan menis, vaikka nautin rannalla olosta enkä pala.

Kyse on PERIAATTEESTA. Ei tuolla tavalla oleteta ja yksipuolisesti viestittämällä laiteta toista tuollaista.

Soitat sinne ja sanot, että huomasit vast anyt viestin. Että sulla on muuta menoa. Että lapsi voi mennä heidän kanssaan rannalla, kuten lupasit, mutta et silloin ymmärtänyt että tämä vaatii sinulta jotain. Että jos siinä tarvitaan sinua, niin lapsikaan ei nyt valitettavasti pääse.

Tuollaiset äidit/ystävät on ihan iilimatoja. Mulle tulis olo, että haluaa lapseni mukaan vain jotta saa kyydin.

ÄLÄ MENE.

Just näinhän sen tuntuu, vaikka tiedän kyllä että tytöt ovat hyviä ystäviä keskenään ja tapailevat silloin tällöin muutenkin.

No, mitä aiot tehdä?

Älä ole tossu. Älä mene, sillojn sä annat luvan käyttää itseäs jatkossakin. Eikä fiksut ihmiset tuollaista sovi samana päivänä, ja vielä tekstarilla ja lapsen soitolla.

Eihän tuossa ole palamisesta kysymys, typerykset. Vaan periaatteesta, siitä, ettei toista laiteta kuskiksi yhtäkkiä tekstarilla ja vielä samana päivänä.

Mä olisin ilostunut että lapsi saa mukavan päivän ja minä omaa aikaa, ja sitten tajuaakin että kyytiähän ne vaan haluaa. En menis, enkä heittäis.

Eihän se nyt niin voi mennä, että mä laitan tyttäreni soittamaan ystävälleen "Iinalle" ja kysymään saako Iina tulla meidän kanssa rannalle/puistoon/tms, ja sitten pistän viestiä Iinan faijalle ja totean että te muuten viette meidät sinne rannalle/puistoon/tms.

Se, joka kutsuu mukaan, myös kuljettaa. Tietty. Tuohan on vaan mukamas ovela tapa pummata teiltä kyyti biitsille.

Yhteistyössä