?
:(
Vieras
Hän kävi meillä noin vartin verran äsken, aina on kiire pois. Käy parin-kolmen vkon välein, asuu 10km päässä. nytkin heti ovesta tultuaan sanoi, että "herrajumala, mikä tuolla lapsella (11kk) on suussa"... No se oli pienen pieni roska, joita lapsi onnistuu löytämään lattialta, vaikka imuroin kahdesti viikossa. Kävin vessassa ja äitini oli ottanut roskan pois, näytti sitä mulle että "kato miten ISO roska, voivoi" (ei ollu ees iso, pieni lehdenpalanen). No sitten lapsen housuissa oli märkä läntti (siis n. 4x3cm) ja äiti huudahti "voi herrajumala, se on pissannut housuun ja ne on ihan märät". No, juuri ennen äidin tuloa lapsi oli kaatanut nokkamukista housuilleen vettä enkä heti niitä ehtinyt vaihtaa. Sitten lapsi alkoi itkeä kun ei saanut avattua laatikkoa, niin äitini alkoi hädissään sellaisella itkuvalitteluäänellä naama mutrulla "voivoi pientä lasta mikä sinulle tuli, voi voi kamalaa".
Sitten kun olin jo itse naama norsunv**ulla kyseli äiti että "oletko sinä vihainen jostain". En sitten sanonut mitään, ja äiti sanoikin että hänellä on kiireitä kotona ja pitää lähteä. Mutta voi hitto että ottaa päähän! Ärsyttäisikö ketään muuta tällainen?
Sitten kun olin jo itse naama norsunv**ulla kyseli äiti että "oletko sinä vihainen jostain". En sitten sanonut mitään, ja äiti sanoikin että hänellä on kiireitä kotona ja pitää lähteä. Mutta voi hitto että ottaa päähän! Ärsyttäisikö ketään muuta tällainen?