Arvaa mitä löytyy Datan makuuhuoneen komerosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvuuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaukoputki on ihan olkkarissa vaan reteesti. Seksileluihin en ole törmännyt ja tyttöjen kaunoluistimet ovat häkkivarastossa. Larppivaatteetkaan eivät ole ko. kaapissa.

Yllärinä minulle kaapissa oli jotain, joka hieman järkytti minua. Se kaapista löytyvä ylläri ei nimittäin yhtään istunut siihen käsitykseen, mikä minulla miehestäni oli/on. Ylläri ei myöskään sovi yhteen oman maailmankatsomukseni kanssa ja olen pyytänyt, että ne myytäisiin pois; niistä eroon hankkiutuminen ei valitettavasti ole yhtä helppoja kuin viedä vain kirppikselle tai roskikseen.

Kaukoputki on ihan olkkarissa vaan reteesti. Seksileluihin en ole törmännyt ja tyttöjen kaunoluistimet ovat häkkivarastossa. Larppivaatteetkaan eivät ole ko. kaapissa.

Yllärinä minulle kaapissa oli jotain, joka hieman järkytti minua. Se kaapista löytyvä ylläri ei nimittäin yhtään istunut siihen käsitykseen, mikä minulla miehestäni oli/on. Ylläri ei myöskään sovi yhteen oman maailmankatsomukseni kanssa ja olen pyytänyt, että ne myytäisiin pois; niistä eroon hankkiutuminen ei valitettavasti ole yhtä helppoja kuin viedä vain kirppikselle tai roskikseen.

Raamattu?
Aseita?

Keskustapuolueen jäsenkirja :O

[QUOTE="punahilkka";27039153]Saako sulta kysyä et mites se sun aseksuaalisuus? Vieläkö se on voimissaan?[/QUOTE]

Saako sulta kysyä, että miten pitkään oot ollu palstalta pois? Ja seksuaalistatus löytyy profiilistakin.

Ei mikään noista vaihtoehdoista, vaan ihka-aito Star Trek TNG-univormu, samanlainen kuin Datalla ekalla kaudella. Sekä pehmokissa, jonka nimi on Spot, sekä viheltävä teepannu "a watched kettle never boils" -väitteen testaamista varten.

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä