Arvaa paino ja kerro paljonko laihduttaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja painan enemmän kuin koskaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sulla on hyvän mallinen kroppa!

Painaisitkohan sää jotaki 69kg?

Laidutat, jos laihdutat, ja juuri sen verran kun susta hyvältä tuntuu (terveys huomioon otettuna).
Makuja on monia.
Toiset tykkää olla hoikemmassa/tuhdimmassa kunnossa kuin toiset.

68 kg. 5-7 kg pudottaisin, keskittyisin etenkin kehon muokkaamiseen kunnon punttitreenillä. Sulla on kuitenkin jo ihan hyvä kehon malli olemassa, nyt vaan sitä muokkaat timmimmäks tehokkaalla lihastreenillä ja fitness-tyyppisellä ruokavaliolla! :)

[QUOTE="vieras";29172797]Painat 65 kg ja kivan muodokas olet. Liikuntaa ja kiinteytystä tuohon vyötärön seutuun.[/QUOTE]

suunnilleen samaa arvaan ja ehdottaisin.

[QUOTE="...";29172793]Arvelisin 80kg. Itse laihduttaisin siitä 20kg. 166cm/60kg on hyvä.[/QUOTE]

Et oikeasti voi olla tosissas!? Hieman olisi eri näköinen tuolla painolla. Itse veikkaisin noin 65 kg ja ihan sopivalta näyttää.

En osaa arvioida painoa, mutta minusta näytät kauniilta! Jos mahassa on kovasti ylimääräistä (ei oikein näy kuvassa), laihduttaisin/ kiinteyttäisin. Mutta muuten en!

Olet aikalailla saman kokoinen kuin minä, jalat ehkä sinulla kapeammat ja vyötäröltä myös. Mutta ylävartalosta suunnilleen sama. Minä painan 80kg, joten sinun painoksesi veikkaan 73-75kg. Laihduttaa sinun ei oikeastaan tarvitsisi, ehkä hieman muokata juuri vyötäröä ja jalkoihin reisien kohdalle kaipaisin enemmän lihasta, niin näyttäisi hieman tasapainoisemmalta. Nyt näyttää vähän siltä että ylhäältä kapenee alaspäin. Mutta kaikkinensa ok :)

Milloin kerrot vastauksen?

70-75kg painat. Kivasti kyllä asettuu kilot, ei ole sellainen tikkujalat ja massiivinen yläkeho, niinkuin monilla suomalaisilla. :)

Laihduttaisin 60-65kg painoon ja kiinteyttäisin. Siitä tulee hyvä fiilis, kun ei tarvitse miettiä näyttääkö hyvältä, vaan tietää ja tuntee sen. ;) Tärkeintä on kuitenkin tietysti terveys, ei ulkonäkö. :)

hirvee läski olet ...joo haet huomiioo normi paino ota ois n.200g ja kaik ok
miksi ihmisen ptää hakee huomioo näin ???!!
tietty tällä palstalla jossa äitejä jotka ei missin mitoissa kiva kysyä tämmöstä ... niin siis ei mitoissa 99 prossaa joo ite olen anoreetikko en kuulu ryhmään sori

Ei kuvan perusteella voi kilomäärää tietää sitten millään. Näytät normaalipainoiselta, sopivalta. Ei tarvitse laihduttaa. Mutta jos kroppa vaivaa, liikunta on parempi ratkaisu.

Oikea paino on 65,5kg. Oli kyllä aika pelottavaa huomata että useimmista painan paljon enemmän…jaiks….Mutta kiitos kuitenkin myös positiivisista kommenteista :) Se oiskin kiva kun sais laihdutettua nimenomaa vyötäröltä, mulla vaan lähtee aina paino ensin jaloista ja lantiolta ja vasta vikana vyötäröltä :D

Yhteistyössä