Arvaa paino ja kerro paljonko laihduttaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja painan enemmän kuin koskaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Painoindeksin mukaan täysin normaali paino. Aika kauhea tää nykymaailma, kun jo normaalipainoinen luulee olevansa lihava (vihaan läski sanaa). Kaikkien pitäis mukamas olla jotain anorektikkoja.

Ei voi ymmärtää.

Olen itse saman pituinen ja mallinen, ja heti synnytysten jälkeen aika samankokoinenkin. Sanoisin, että olet normaalipainoinen, semmoiset 68 kiloa.

Laihduttaa ei tarvitse, jos on hyvä olla. Itselläni on tavoitteena pysyä viisikymmenluvun puolella.

Minä ainakin meinasin, että jos mahaa on, on se sitä vaarallisen sorttista rasvaa. Ja siksi koettaisin sutjakoitua. Mutta tosiaan kuvissa ei näy ja jos paino on 65,5 ja pituutta 166 niin kuulostaa oikein hyvältä. Kaunis oot, elä huoli!

Liikunta on toki terveellistä jokaiselle!

Kymmenisen kiloa laihduttaisin. Sen mallinen kroppa, ettei kestä olla ylimääräistä yhtään.

Painoa ei sinänsä ole paljoa, mutta ehkä kunnossakin parantamisen varaa, kun näyttää sellaiselta ns. laihaläskiltä?

Itse olen 169/66 kg, ajattelinkin että näytät suunnilleen samanpainoiselta kuin minä. Bmi on meillä molemmilla täysin normaali, eli ei tarvitse grammaakaan laihduttaa, ehkä korkeintaan kiinteyttää.

Nyt ymmärrän miksi mulle sanottiin tällä palstalla, että pitäisi laihduttaa ainakin kymmenen kiloa. Olen siis 162/65. Ne luulee, että näytän paljon isommalta. Olen esimerkiksi paljon pienempi kuin ap kuvissaan. Näytän siis pienemmältä mitä mitat antaa olettaa. Siskokin sanoi mulle ettei sun todellakaan tarvitse laihduttaa.

[QUOTE="aloittaja";29173068]Oikea paino on 65,5kg. Oli kyllä aika pelottavaa huomata että useimmista painan paljon enemmän…jaiks….Mutta kiitos kuitenkin myös positiivisista kommenteista :) Se oiskin kiva kun sais laihdutettua nimenomaa vyötäröltä, mulla vaan lähtee aina paino ensin jaloista ja lantiolta ja vasta vikana vyötäröltä :D[/QUOTE]

Ei varmaan sitten kannata laihduttaa, ainakaan paljoa. Pari kiloa korkeintaan. Lihaksiin panostaisin kyllä, koska silloin paino tasaantuu paremmin ympäri kehoa (jos siis nyt tuntuu, että muualta lähtee, mutta mahasta ei). Kunnon reisilihas- ja pakarajumppaa ja jotain käsivarsillekin. :)

Katsokaapa tuon blogin pitäjän kuvaa kun painaa 65kg, pituutta löytyy sama 166cm kun ap:lla. On kyllä paljon hoikempi kuin ap. Joten ei ne kuvat kerro paljon painaa.

http://beibegeeneja.blogspot.fi/p/kuvia.html

[QUOTE="vieras";29173193]Nyt ymmärrän miksi mulle sanottiin tällä palstalla, että pitäisi laihduttaa ainakin kymmenen kiloa. Olen siis 162/65. Ne luulee, että näytän paljon isommalta. Olen esimerkiksi paljon pienempi kuin ap kuvissaan. Näytän siis pienemmältä mitä mitat antaa olettaa. Siskokin sanoi mulle ettei sun todellakaan tarvitse laihduttaa.[/QUOTE]

No itse painan 64kg ja olen 170cm pitkä, suht lihaksikaskin. Vähänkin painavampana alan jo näyttää aika löysältä, vaikka lihasta löytyy (treenaan melkein päivittäin). Että ymmärrän kyllä saamiasi kommenttejakin...

Oma veikkaukseni olisi ollut 70kg ja itse laihduttaisin n. 10kg pois. Kyllähän tuossa vyötäröllä selvää makkaranalkua on ja toisessa kuvassa näkyy kuinka reidet hinkkaa yhteen. Minulle ne ovat sellaiset signaalit, että "tarttis tehdä jotain", mutta jokainen tietysti päättää itse kuinka timmissä kunnossa haluaa/tarvitsee olla. Ei tuossa mitenkään paha tilanne vielä ole, mutta siinä rajoilla kyllä, että jos alkaa paino nousemaan, niin alkaa liikakilot selvästi näkymään. Tekisin asialle nyt jotain, kun tilanne on vielä helposti korjattavissa.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Mulla on kyllä sellainen tyhmä lähes neliönmuotoinen lantio, joka saa keskivartalon näyttämään aina isolta. Eli heti kun vähänkin tulee läskiä päälle niin näyttää kuin sitä ois ihan älyttömästi siinä. On sitä mahaakin kuitenkin, tuossa on vielä sivukuva, tuo paita on ihan tiukalla tuossa siis (vaikkei se välttämättä näytä siltä kun hiukset tuli hassusti tuohon väliin. )

sivukuva marraskuu 13 - Image - Aijaa.com

Ja tuo laiha läski pätee siinä mielessä että aika vähän harrastan sellaista liikuntaa jossa maha ja kädet yms. yläartalo sais mitään treeniä, jalkojen sensijaan pitäis olla hyvässä kunnossa.

[QUOTE="aloittaja";29173271]36-38[/QUOTE]

niin, eli eihän sun tartte paljoakaan laihduttaa :)
...jos yhtään

Niin ne valokuvat vain valehtelevat :D Ehkä kiinteytystä vaan kaipaa sun kroppasi, niin näyttäisi pienemmältä :)

[QUOTE="vieras";29173286]:O

Käytän samaa kokoa... (Mittani kerroinkin jo aikaisemmassa viestissä...)[/QUOTE]

Niin tämä oli minun viestini, oli liian nopeat sormet, että saisi nikkiäkään oikein... :D

Nojoo... Sivukuvan jälkeen syön sanani painoarvion osalta. Pari kiloa voit ehkä pudottaa, jos pakosti haluat, mutta oikeasti kiinteytys ja lihaskunnon parantaminen riittää!

Ongelmasi on vaatemaku. Tuo paita lihottaa ihan kamalasti. :(

[QUOTE="vieras";29173286]:O

Käytän samaa kokoa... (Mittani kerroinkin jo aikaisemmassa viestissä...)[/QUOTE]

Ehkä ne mun vaatteet on vaan venyneet mun mukana. Ne on ostettu silloin kun painoin 58-61kg.

Nojoo... Sivukuvan jälkeen syön sanani painoarvion osalta. Pari kiloa voit ehkä pudottaa, jos pakosti haluat, mutta oikeasti kiinteytys ja lihaskunnon parantaminen riittää!

Ongelmasi on vaatemaku. Tuo paita lihottaa ihan kamalasti. :(

Just samaa olin tulossa sanomaan, sivukuvan perusteella en olis kyllä ikinä veikannut 75 kiloa :D

Aapeella on vain leveä lantio, sivukuvassa paljon hoikemman näköinen. Massua nyt ehkä vähän, mut haittaakse? :)