Alkuperäinen kirjoittaja Telle:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Laitelkaas muutkin niitä kuvia!
Oikea ikä on 2kk vajaa 30v![]()
Aika karu tukka sulla!![]()
Tuuli hieman riepottelee. Etuhiukset pinkki-mustat ja muuten mustat... ei kait tuo nyt niin karu oo?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Telle:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Laitelkaas muutkin niitä kuvia!
Alkuperäinen kirjoittaja piku:Profiilikuvassa olet kyllä ihan ikäisesi näköinen ja vähän pyöreä.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Ne jotka nyt tietää tai muistaa mun iän niin ei sitten heti paljasta....
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sovi:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
29
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Telle:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Laitelkaas muutkin niitä kuvia!
Tuuli hieman riepottelee. Etuhiukset pinkki-mustat ja muuten mustat... ei kait tuo nyt niin karu oo?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mama:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Ne jotka nyt tietää tai muistaa mun iän niin ei sitten heti paljasta....
![]()
24 vee
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Ne jotka nyt tietää tai muistaa mun iän niin ei sitten heti paljasta....
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mama:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Ne jotka nyt tietää tai muistaa mun iän niin ei sitten heti paljasta....
24 vee
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Sovi:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
29
vähemmän :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Telle:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Laitelkaas muutkin niitä kuvia!
Tuuli hieman riepottelee. Etuhiukset pinkki-mustat ja muuten mustat... ei kait tuo nyt niin karu oo?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
13 v
Alkuperäinen kirjoittaja Telle:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Tuuli hieman riepottelee. Etuhiukset pinkki-mustat ja muuten mustat... ei kait tuo nyt niin karu oo?![]()
No on se aika... Näin harmaana rehellisesti. Ja kaikella rakkaudella.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mama:Lady-bird 26 vee
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus: