Arvatkaa kuinka paljon mua harmittaa? (jotain ihan muuta kuin si-aloitus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v***u
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v***u

Vieras
Ostettiin mulle uus auto (tai siis vanha mutta mulle uusi), mun aikaisemmat autot on aina ollut aika rohjoja ja nyt kun kerrankin sain äärettömän siistin ja hienonkin auton niin päätin että pidän sen oikein hienossa kunnossa, huollatan säännöllisesti ja olen muutenkin tarkkana.
No ehtishän tuo olla mulla melkein viikon ja joku on luultavasti peräkoukulla tehnyt takapuskuriin jäljen, ei ole iso jälki ei mutta arvatkaa kuinka paljon mua ottaa päähän?!
Meillä on tosi iso toi oma parkkipaikka ja lisäksi oon parkkeeranut kauppojen pihoille yms enkä tarkkaan tiedä että milloin ja missä tuo jälki tuli. Vakuutus olisi mutta omavastuu on kuitenkin aika iso ja tuo jälki aika pieni niin en taida raaskia...
:(

Meillä oli joku läväyttänyt autonsa oven parkkipaikalla mein auton ovea päin sillä seurauksella että ovea koristaa nyt sellainen halkaisijaltaan 3 cm kokoinen lommo. Ei ollut ehtinyt toi auto ola meillä kuin viikon kun tää tapahtui. Ottaa kyllä päähän vaikka meillä onkin firman auto, eikä korjauksesta tule kuluja meille. :(