Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oisko ne voinu olla kirvoja?
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Soittakaa poliisi! :xmas: Hyh...
Viime kesänä, kun asuttiin vuokralla omakotitalossa, siinä pihalla oli tosi iso pihlaja, ja siinä oli mitä lie "luteita" (vihreitä ja rumia ) ihan kamalasti! :x Mä en voinu kävellä sen puun alta ikinä... Ja aina kun kävin tupakilla, poltin niitä sytkärillä :saint: Tai vaan ravistelin jonkun kepakon kanssa oksia ja miljuuna ötökkää tippu alas!
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Soittakaa poliisi! :xmas: Hyh...
Viime kesänä, kun asuttiin vuokralla omakotitalossa, siinä pihalla oli tosi iso pihlaja, ja siinä oli mitä lie "luteita" (vihreitä ja rumia ) ihan kamalasti! :x Mä en voinu kävellä sen puun alta ikinä... Ja aina kun kävin tupakilla, poltin niitä sytkärillä :saint: Tai vaan ravistelin jonkun kepakon kanssa oksia ja miljuuna ötökkää tippu alas!
Ei kai näitä ötököitä näin paljon ollu, ku oltiin lapsia? Mistä nää on kaikki tullu? Hyi...
Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Soittakaa poliisi! :xmas: Hyh...
Ei kai näitä ötököitä näin paljon ollu, ku oltiin lapsia? Mistä nää on kaikki tullu? Hyi...
eiku sä olet niin pohjosesta että ne ei ole siellä silloin eläny
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Inker Imatralt:Ei oikein kuulosta punkeilta, siis niiltä puutiaisilta, jotka tarrautuvat kiinni ja levittävät mm. borrelioosia. Mitä ihmeen punkkeja?
Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:kutku mä nakkasin sinua postilla B)