Nyt meni hermot TÄÄ MEINAA SOTAA!!! Osa2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VatkuliPalli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VatkuliPalli

Vieras
jatkoa http://kaksplus.fi/keskustelu/t1382924

Jumalauta mitä kusipäisiä naapureita VOI OLLA!!!!!! |O
Nyt ovat tosi törkeeasti kynineet lisää oksia pusikoista ja arvatkaa miltä näyttää puska jossa ei oo alkuja yhdessä kohtaa OLLENKAAN vaan jäävät sitten koko kesäksi ilman kukkia |O |O Mä olin niin raivona tuolla pihalla että jos likka ei olis ollu mukana olisin marssinu naapuriin ja alkanu huutamaan pää punasena niille... MILLÄ helvetillä pidät ristiäiset ulkona puutarhassa jos joka V*tun puskas on nypitty piloille!!!??? Helvetin hienoa... kyllä mä vielä tänään menen sinne ja sanon ihan mitä sylki suuhun tuo... ETTÄ MÄ VIHAAN NOITA MULKKUJA!!!!!! |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
TAKE it EASY

Ei PYSTY! :ashamed:
Ekan kerran anteeks annoin mut tää, TÄÄ MENEE YLI! :x

Muoks* mitä tollasille sit kuuluu tehdä? Taputtaa päähän?
Mikä ettei *lähtee noutamaan lekaa autotallista* :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja VatkuliPalli:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
TAKE it EASY

Ei PYSTY! :ashamed:
Ekan kerran anteeks annoin mut tää, TÄÄ MENEE YLI! :x

Muoks* mitä tollasille sit kuuluu tehdä? Taputtaa päähän?
Mikä ettei *lähtee noutamaan lekaa autotallista
* :kieh:

:laugh: :laugh: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku:
menet sanomaan asiasta ja sanot että jos tulevat tontille vielä niin asia menee eteenpäin..ei tuo kivaa ole,mutta kannattaa asiallisesti koittaa puhua ensin.

Niin no milläs mä loppujen lopuksi todistan että he ovat siellä olleet... Pitäiskö mun laittaa olohuoneeseen kamera kuvaamaan muutamaks yöksi jos saisin todisteita? Mä sanon sitte kuvanneeni pöllöjä ja sattuivat "vahingossa" tulemaan kameraan eihän se sillon oo laitonta kuvaamista :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
asennuta paimenpoika kiertämään tonttia. ja kunnon 220 volttia siihen. jo oppivat :kieh:

No mä oon miettiny asiaa ja tullu siihen tulokseen että olis ihan fiksu juttu... Ainoo että mies ei halua sitä :/ Olis ihan oikein tollasille pelleille! |O

menet sanomaan asiasta ja sanot että jos tulevat tontille vielä niin asia menee eteenpäin..ei tuo kivaa ole,mutta kannattaa asiallisesti koittaa puhua ensin.

Niin no milläs mä loppujen lopuksi todistan että he ovat siellä olleet... Pitäiskö mun laittaa olohuoneeseen kamera kuvaamaan muutamaks yöksi jos saisin todisteita? Mä sanon sitte kuvanneeni pöllöjä ja sattuivat "vahingossa" tulemaan kameraan eihän se sillon oo laitonta kuvaamista :D

kyllä sä saat omaa tonttias kuvata ihan mielin määrin, jos siihen joku naapuri tallentuu, niin eihän sillä ole mitään asiaa tontille ilman sun lupaa.

Käy sanomassa ihan suoraan, mutta sillain asiallisesti kuitenkin että puskat on teidän ja niistä ei tarvii kenenkään muun pitää huolta kuin teidän. Joten naapuri voi jatkossa saksia ihan omia pusikoitaan tai sitten ehdotat että ostavat teille uudet puskat pilalle menneiden tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:

kyllä sä saat omaa tonttias kuvata ihan mielin määrin, jos siihen joku naapuri tallentuu, niin eihän sillä ole mitään asiaa tontille ilman sun lupaa.

Totta totta... Täytyykin varmaan huomenna ostaa videokamera ja paljon kasetteja
:kieh: :kieh: :kieh:

Käy sinä keräämässä heidän kukkansa pihaltansa yöllä.... ;) Ehkä sitten tajuavat.

Ja jos tulevat ovellesi pimputtamaan ja kysymään että kukahan ne kukat on poiminut niin ala päivitellä että 'Voi ei! Onks ne kasvivarkaat käyny teidänkin pihalla?? Mä luulin että me ollaan ainoita uhreja, siis ihan kamalaa, meilläkin on koko pihan kasvusto pilattu ihan täysin ja näyttää rumalta koko kesän!! Pitäisiköhän tehdä poliisille ilmoitus??'

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei mitä naapureita!!:
Käy sinä keräämässä heidän kukkansa pihaltansa yöllä.... ;) Ehkä sitten tajuavat.

Ja jos tulevat ovellesi pimputtamaan ja kysymään että kukahan ne kukat on poiminut niin ala päivitellä että 'Voi ei! Onks ne kasvivarkaat käyny teidänkin pihalla?? Mä luulin että me ollaan ainoita uhreja, siis ihan kamalaa, meilläkin on koko pihan kasvusto pilattu ihan täysin ja näyttää rumalta koko kesän!! Pitäisiköhän tehdä poliisille ilmoitus??'

Tää vois olla oikeasti toimiva.

Eihän ne kauheen kalliita ole ne valot joissa on se liiketunnistin? Eli siihen kasvien lähelle seinään tms. sellanen valo, niin vois säihkähtää jos vielä tulee, ja sä pääsisit ottaan ne kii itse teossa!
Mut on toi kyllä törkeyden huippu!

Hahhahhhaaa näin mä teen ja teen sen vielä siten että menen tonne missä ei ole heidän tonttinsa enää vaan ovat istutelleet kukkia sinne tulkoot tänne ja nostakoot metelin en mä tee siin ees mitään laitonta :kieh: :kieh: :kieh:

*odottaa jo innolla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Eihän ne kauheen kalliita ole ne valot joissa on se liiketunnistin? Eli siihen kasvien lähelle seinään tms. sellanen valo, niin vois säihkähtää jos vielä tulee, ja sä pääsisit ottaan ne kii itse teossa!
Mut on toi kyllä törkeyden huippu!

No eikö ookki!! Menen neuvolaan ni mulla on pulssi vielä sillonki varmaan taivaissa! |O

On kyl todella törkeetä toimintaa! En IKINÄ ilkeis mennä naapurin pihalta mitään ottamaan lupaa kysymättä :o Toivottavasti saat ap asian selvitettyä, ottaa päähän sun puolesta!

Hahhahhhaaa näin mä teen ja teen sen vielä siten että menen tonne missä ei ole heidän tonttinsa enää vaan ovat istutelleet kukkia sinne tulkoot tänne ja nostakoot metelin en mä tee siin ees mitään laitonta :kieh: :kieh: :kieh:

Joo! Hyvä idea!
Jos ne kukat on joutomaalla niin ne on kaikkien poimittavissa, uskoisin... tai sitten sanot että otat yhteyttä maatilkun omistajaan ja kysyt että saako hänen tontiltaan poimia kukkia. ;D Tuskin sen tontin omistaja välittää pätkänkään vertaa kuka tontilta mitäkin poimii jos se joutomaana ja naapureitten ylimääräisenä piha-alueena nököttää...

Kannattaa hei lykätä niiden kukkien poimimista siihen saakka kun on lapsesi ristiäiset, laitat ne sitten juhlapäivänä pihalle kauniisti maljakkoon esille että naapuritkin näkee.
Tuskin kehtaavat siinä tilanteessa tulla räyhäämään ja jos tulevat niin napautat
että joo'o, oli pakko käydä tuosta joutomaalta poimimassa kukkia kun joku ruoja on käyny teidän kukat ja puut repimässä piloille ja olisi ollut ruman näköistä jos ei edes jotain kukkia olisi laittanut esille lapsosen juhlapäivänä... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei mitä naapureita!:

Joo! Hyvä idea!
Jos ne kukat on joutomaalla niin ne on kaikkien poimittavissa, uskoisin... tai sitten sanot että otat yhteyttä maatilkun omistajaan ja kysyt että saako hänen tontiltaan poimia kukkia. ;D Tuskin sen tontin omistaja välittää pätkänkään vertaa kuka tontilta mitäkin poimii jos se joutomaana ja naapureitten ylimääräisenä piha-alueena nököttää...

Kannattaa hei lykätä niiden kukkien poimimista siihen saakka kun on lapsesi ristiäiset, laitat ne sitten juhlapäivänä pihalle kauniisti maljakkoon esille että naapuritkin näkee.
Tuskin kehtaavat siinä tilanteessa tulla räyhäämään ja jos tulevat niin napautat
että joo'o, oli pakko käydä tuosta joutomaalta poimimassa kukkia kun joku ruoja on käyny teidän kukat ja puut repimässä piloille ja olisi ollut ruman näköistä jos ei edes jotain kukkia olisi laittanut esille lapsosen juhlapäivänä... ;)

Aah, ja ideat paranee :D sitä ootellessa! niillä on jumalauta niin hieno puutarha ja varmasti uponnu rahaa enemmän ku uuteen autoon mutta ei sitte ole varaa ostaa saatana 20euron kukkapuskaa!!!!
|O

mie tekisin ihan oikeesti niin että ostaisin valvontakameran pihalle. se on sallittua eikä siihen voi poliisikaan millään lailla puuttua. tulis ainaki kameralle todisteet että kuka siellä pihalla käy repimässä istutuksia :kieh:

Jos mä meen nyt takas tonne pihalle hetkeks ku hiukan rauhotuin. tuun kyllä kattomaan jos olis vielä lisää ideoita...

Huom!: TÄNNE SAA LAITTAA IHAN MITÄ PÄÄHÄN PÄLKÄHTÄÄ JA TOTEUTTAA MUN KAUTTA NIITÄ ILKEIMPIÄKIN KOSTOJA JOTKA ON NAAPURILLE HALUNNU KOSTAA....MÄ KYLLÄ ILOLLA NAPAUTAN NOITA!!!! :kieh: :kieh: