arvatkaa mitä meillä tänään tapahtu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Onko teil kissa? :whistle: Tai tota, jos rottia/hiiriä?

ei ole kissoja eikä muitakan eläimiä.. kerrostalossa asutaan ...

just kun juttelin siskon kaa niin tuli mieleen kun ootin vauvaa ihan viimesilläni joskus syyskussa niin soitin siskolle silloin parina iltana että täällä kävelee joku kun kuuluu selvät askeleet |O silloin puhuin siitä täälläkin ja lapsi ei ollutkun silloin oli vielä pinniksessä.. onneksi noi on loppunut :/

kerrostalossa kuuluu äänet esim tuuletuskanavia pitkin aivan ku joku ois samassa huoneessa jopa. älä nyt ylireagoi tuohon...muistisi tekee tepposet ja äänet kuuluu naapurista.

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:

just kun juttelin siskon kaa niin tuli mieleen kun ootin vauvaa ihan viimesilläni joskus syyskussa niin soitin siskolle silloin parina iltana että täällä kävelee joku kun kuuluu selvät askeleet |O silloin puhuin siitä täälläkin ja lapsi ei ollutkun silloin oli vielä pinniksessä.. onneksi noi on loppunut :/

kerrostalossa kuuluu äänet esim tuuletuskanavia pitkin aivan ku joku ois samassa huoneessa jopa. älä nyt ylireagoi tuohon...muistisi tekee tepposet ja äänet kuuluu naapurista.

ei tee :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:

ei tee :wave:

no sitte pöydältä on pudonnu jtn joka on liikuttanut tuolia tms. en nyt oikein jaksa uskoa että teidän kotiinne olis joku avaimilla tullu naputtelemaan konetta tietäen että ootte kotosalla.

Jos siellä kummitus on, niin se tuskin näkyy sivuhistoriassa.. tarkoitan että se nyt ei ihan oikeesti käytä nettiä. Joku virus vois kyllä käyttääkin sitten. Kai niiden äänien kuuluminen ois mahdollista viruksenkin kanssa?
Mun entisessä koneessa kuului aina välillä hiiren klikkaus ääniä, vaikka hiirtä ei käyttänyt. Ja siinä kai oli joku örkki.

Alkuperäinen kirjoittaja Vekki:
Kerros mitä juttuja on muita tapahtunu.. hui..

esim tänään tämäkin katsoin greyn anatomiaa ja lähdin vessaan ja hain vauvan syömään un tulin takasin niin olikin kanava 52 zone reality.. sen vielä ymmärtäisin jos olis kanava 1-9 että käsi oli osunut kun nosta kaken aina pöydälle. mutta joskus ollut yli sadanki kanava :/

Alkuperäinen kirjoittaja niih:
missäs sun miehes on tähän aikaan?

taitaa vaan pienten lasten äitillä olla univajetta kun on 2 alle 2v niin normaalia että hourii

iltavuorossa tulossa kotiin ja univajetta eo tällä hetkellä ole kun molemmat lapset nukkuu koko yön

kanava 52 on voinu tulla ku nostit kaken pöydälle ja vahingossa noita näppäimiä painoit yhtäaikaa..

En mä sillä, voi kummitellakin, mä en sitä epäile, koska oon itekin kokenut josku jotain yliluonnollista mutta aika usein löytyy kuitenkin se luonnollinenkin selitys..

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
kanava 52 on voinu tulla ku nostit kaken pöydälle ja vahingossa noita näppäimiä painoit yhtäaikaa..

En mä sillä, voi kummitellakin, mä en sitä epäile, koska oon itekin kokenut josku jotain yliluonnollista mutta aika usein löytyy kuitenkin se luonnollinenkin selitys..

niin tota mäki ajattekin mutta harvemmin kuitankaa onnistuu et tulee esim just yli sadan kanava