Arvatkaa mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aavis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aavis

Vieras
Sain tänään selville kuka tappoi kissani juhannuksena. Lähetin kyseiselle tappajalle viestin että voisin nostaa sitä vastaan rikosilmoituksen eläimen heitteille jättämisestä (jätti kitumaan) .No tämän teinipojan isä tuli kotiini huutamaan ja karjumaan ja teki minusta rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta. Puhuessani poliisien kanssa he sanoivat minulle mm. että minun ei kannata tehdä vastailmoitusta kotirauhanrikkomisesta vaan pyytää anteeksi koska heille tulisi aivan liikaa ylimääräistä työtä.

Mitäs olette mieltä tästä?

Poliisit muutenkin puolustelivat tekijää koko ajan ja uskoivat kaiken mitä hän oli valehdellut ja väitti minun olevan todella heikoilla asian suhteen vaikka hallussani on viesti jossa käy ilmi että kyseinen teini tunnusti kissan tapon kaverilleen!!!

jos sulla on todisteet ni anna mennä.. se voi tehdä saman muidenkin rakkaille lemmikeille.. ei se saa oppia et isi pelastaa aina.. millasen mallin se saa jos näkee et huutamalla selviää aina :(
otan osaa..

Ensinnäkin, kukaan ei saa tappaa kenenkään kissaa. Ainoastaan kulkukissan saa tappaa ja se ei tarkota että jokainen vapaana kulkeva kissa ois kulkukissa.
Mä nostaisin jutun sitä vastaan kissan tappamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Ensinnäkin, kukaan ei saa tappaa kenenkään kissaa. Ainoastaan kulkukissan saa tappaa ja se ei tarkota että jokainen vapaana kulkeva kissa ois kulkukissa.

Jos omistaja ei kulje kissan perässä niin kissa on jätetty heitteille eli on villikissa jonka saa tappaa :D hahaa!

Alkuperäinen kirjoittaja _:
Siis mitä on tapahtunut? Törkeää poliisilta, mut voivat olla oikeassa. Itse en silti välttämättä antaisi asian olla.

Teinipoika ajoi siis kissamme päältä skootterilla kahden lapseni silmien edessä ja tunnusti asian kavereilleen jotka kertoivat asian minulle.

Ihmetyttää poliisien asenne että minun kuuluisi pyytää anteeksi koska mulla ei ole todisteita vaan pelkät ihmisten sanat ja yksi sähköposti.Mutta joku valehtelee!!!kaksi ihmistä kuuli tunnustuksen mutta poliisi on päättänyt uskoa teiniä!!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:

Jos omistaja ei kulje kissan perässä niin kissa on jätetty heitteille eli on villikissa jonka saa tappaa :D hahaa!

No jos pilkkua oikein nussittais niin kissa käveli lastemme kanssa kotitiellä jossa teini ajoi sen päälle ja jätti kitumaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja _:
Siis mitä on tapahtunut? Törkeää poliisilta, mut voivat olla oikeassa. Itse en silti välttämättä antaisi asian olla.

Teinipoika ajoi siis kissamme päältä skootterilla kahden lapseni silmien edessä ja tunnusti asian kavereilleen jotka kertoivat asian minulle.

Ihmetyttää poliisien asenne että minun kuuluisi pyytää anteeksi koska mulla ei ole todisteita vaan pelkät ihmisten sanat ja yksi sähköposti.Mutta joku valehtelee!!!kaksi ihmistä kuuli tunnustuksen mutta poliisi on päättänyt uskoa teiniä!!

Nostaisin jutun kun kerran ei edes anteeksipyyntöä tullut! Anteeksipyynnöllä olisi poika tuosta selvinnyt ilman viranomaisia.

Yhteistyössä