Arvatkaa miten pahalta tuntuu kun haukutte mun sukulaistyttöä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ihan niinkuin ihonväristä voisi lähteä. En nyt heittäydy rasistiksi,mutta minust Suomea pitäisi Miss Universum kisoissa edustaa valkoinen nainen.

Samalla tavalla kuin pituus ominaisuutena on kriteeriksi valittu.

Muoks: Ja silikonittomuus ja naimattomuus

Eikä pidä. Suomi on mitä se oikeasti on, eikä joku arjalainen utopia. Niin kauan kun täällä on muitakin etnisyyksiä ja kansallisuuksia, he edustavat Suomea myös.

Eikös se Lolakin pärjännyt paremmin kuin kukaan Suomen edustaja ihan lähiaikoina?

AP: Parempi tosiaan tottua tilanteeseen. Kenenkään julkisuutta ei voi täysin hallita rajoittamatta sananvapautta. Nykypäivänä onneksi jokainen tuohon peliin lähtevä osaa varmasti varautua myös niihin kuuluisuuden negatiivisiin lieveilmiöihin.

Miksei voi perustella? Minusta suomalaisen näköisen missin pitäisi edustaa suomea (minusta suomalaisen näköinen on vaalea.)

Käytännön toteutus onkin hankalaa, kun ei saa olla rasisti. Ei siitä sen enempää.

Eli siniset silmät ja vaalea tukka. Tämä selvä. Luuletko että kukaan jaksaisi enää vahdata niitä kisoja sen jälkeen, kun nytkin jo ne missit muistuttaa monet toisiaan? Huokaus. Tyhmä.

Miksei voi perustella? Minusta suomalaisen näköisen missin pitäisi edustaa suomea (minusta suomalaisen näköinen on vaalea.)

Käytännön toteutus onkin hankalaa, kun ei saa olla rasisti. Ei siitä sen enempää.

Miten olet suhtautunut amerikkalaiseen missimassaan? Saako siellä olla valkoinen tai musta? Mutta entä latino tai kiinalaistaustainen?

Herää jo, ei nykymaailmassa ole enää "puhdasverisiä" lintukotoja.

Itse en edes seurannut koska nämä tissi eikun missikisat oli, muutenkin ne on monesti hyvinkin tyhjäpäitä. Mutta nyt sekin vielä että ihan sukulainekin :D
Se on kuule niin joka leikkiin lähtee se leikin kestäkööt.
Voit ihan vapaasti surffata muitakin foorumeita niin varmasti jokaisella on jostakin asiasta oma mielipide.
Johan se näin pressanvaalien aikaankin on huomattu että jopa kaverisuhteet menii kerikolle jos et samaa ehdokasta halua äänestää ;)
Ehkä teidän "sukulaisten" on syytä sitten pysyä koko netistä pois (vuoden verranko tuo nyt kekkaloi otsikoissa?)
niin kauan kun on julkisuudessa.
Jos sukulaistyttönne nyt haluaa saada keikaloida puolialastomana julkisuudessa niin silloin teidänkin pitäsi osata suodattaa nettifoorumien jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ;)

[QUOTE="Kisu";25586692]Eli siniset silmät ja vaalea tukka. Tämä selvä. Luuletko että kukaan jaksaisi enää vahdata niitä kisoja sen jälkeen, kun nytkin jo ne missit muistuttaa monet toisiaan? Huokaus. Tyhmä.[/QUOTE]

EI siellä kyllä ollut yhtään toisiaan muistuttavaa tyttöä.

Whatever. Poistun tästä keskustelusta, jonka vastapuolen minua paremmat perustalut ovat "olet tyhmä" :D

Heippahei!:wave:

Jos lähtee julkiseen kisaan, jossa arvostellaan ulkonäköä, niin silloin on syytä kestää myös se arvostelu.

Olen sitä mieltä, että kaunein tyttö ei todellakaan voittanut. Lehdistön ihannetyttö oli myön minun mielestäni kaikkein kaunein.

Ilmeisesti nyt on muodissa joku suvaitsevaisuus-homo-mamu-ilmiö, kun joka paikkaan pitää saada keulakuvaksi mahdollisimman paljon normista poikkeava yksilö.

Olen samaa mieltä Aparin kanssa. Missin pitäisi olla suomalaisen näköinen, jos kerta Suomea edustaa. Ja tässä Sarassahan nyt on puolet ulkomaalaista verta. Ulkomaalaisesta suvusta saatu rusketus ei ole sama asia kuin normaali, suomalaisen naisen auringosta saatu rusketus. (Ja huom, pidän tietenkin Saraa ihan suomalaisena, mutta missikisamielessä hän ei ole tarpeeksi suomalainen.)

Itse en henkilökohtaisesti pidä Saraa ehdokkaista kauneimpana, päin vastoin.
Tosin olen myös sitä mieltä, että yksikään noista malleista ei pärjää OIKEASTI kauniille naisille, joita olen jonkun verran tässä elämässä nähnyt.
Ihan luomukisat olisi kivat kiitos, että naamasta näkyisi jotain sieltä kahden sentin pakkelin alta! Ihme riukujakin kaikki, kunnon naisellisia muotoja tarvitaan.. Siis muuallekin kehoon kuin tisseihin.

Varmasti tuntuu ap:stä pahalta jos on sukulaistyttö.
2puoleinen kolikko. Julkisuus hommaan kun lähtee mukaan niin sitä tietää että tulee ruodittavaa.

Mutta ei se tarkoita sitä että jossain aikuisten "hiekkalaatikolla" sais mitä tahansa paskaa ja sontaa suoltaa suustaan miten sattuu pelkästään siitä syystä että on sattunut osallistumaan kisoihin.

"semi julkkiksellakin" on oikeus elää rauhassa ilman että tulee solvatuksi joka käänteessä ( kunnian loukkaus herjaus jne) . Eriasia on sitten ihan kunnon julkkikset tyyliin Presidentti, ministerit, julkkistason näyttelijät jne..ne on sitten ihan kunnon julkkiksia jotka joutuvat ammattinsa puolesta ottamaan vastaan paljon.

Miss Suomi on misseydestään huolimatta tuiki tavallinen ihminen.
Onnea Saralle ja kyllä sieltä joko kolmos tai ykkös kruunu tipahtaa versumi kisoista.

Viimeksi muokattu:
Kauneus on katsojan silmässä, ja minua Saran ulkonäkö ei miellytä! Mutta jokainen kuka tieten tahtoen julkisuuteen haluaa niin kestäköön itkemättä kritiikin mitä saa!

"semi julkkiksellakin" on oikeus elää rauhassa ilman että tulee solvatuksi joka käänteessä ( kunnian loukkaus herjaus jne) . Eriasia on sitten ihan kunnon julkkikset tyyliin Presidentti, ministerit, julkkistason näyttelijät jne..ne on sittne ihan kunnon julkkiksia jotka joutuvat ammattinsa puolesta ottamaan vastaan paljon.

Mä ajattelen kyllä vähän toisinpäin, esimerkiksi poliitikolla se julkisuus on vain ammattiin kuuluva juttu, ei itse päätarkoitus; misseillä taas julkkisuus on lähes itsetarkoituksellista. Käytännössä sillä ei toki juurikaan ole väliä.

Tietenkään ihan mitä tahansa ei julkkiksenkaan tarvitse kestää, mutta se yksityisyyden suoja nyt vaan on jo lainkin mukaan suppeampi julkisuuden henkilöillä kuin meillä muilla.

Olen samaa mieltä Aparin kanssa. Missin pitäisi olla suomalaisen näköinen, jos kerta Suomea edustaa. Ja tässä Sarassahan nyt on puolet ulkomaalaista verta. Ulkomaalaisesta suvusta saatu rusketus ei ole sama asia kuin normaali, suomalaisen naisen auringosta saatu rusketus. (Ja huom, pidän tietenkin Saraa ihan suomalaisena, mutta missikisamielessä hän ei ole tarpeeksi suomalainen.)

Itse en henkilökohtaisesti pidä Saraa ehdokkaista kauneimpana, päin vastoin.
Tosin olen myös sitä mieltä, että yksikään noista malleista ei pärjää OIKEASTI kauniille naisille, joita olen jonkun verran tässä elämässä nähnyt.
Ihan luomukisat olisi kivat kiitos, että naamasta näkyisi jotain sieltä kahden sentin pakkelin alta! Ihme riukujakin kaikki, kunnon naisellisia muotoja tarvitaan.. Siis muuallekin kehoon kuin tisseihin.

Miltä näyttää suomalainen? Saamelaisethan ovat niitä alkuperäisiä, oikeita suomalaisia. Eli saamelaiselta?

Jos toinen Saran vanhemmista olisi saksalainen, ei kukaan alkaisi puhua siitä, kuinka missin pitää olla ihan suomalainen. Niin te vaan VÄRIerottelette ihmiset mielessänne. Kuvottavaa, vatsa kääntyy ja oksennan noi teidän mielipiteet.

Ikävää, mutta sitä se julkisuus on. Parjausta, väen vängällä vikojen etsimistä, milloin on julistettu voittaja väärin perustein tai äänestyksessä vikaa (median mukaan käytännössä aina) ja menneisyys pengotaan läpikotaisin. Kannattaa suhtautua huumorilla ja sillä asenteella ettei edes lähde kuuntelemaan muiden mielipiteitä - ja miksi pitäisikään? Jos minun sukulaiseni oltaisiin juuri julistettu Suomen Kauneimmaksi, ei rupuperseisten kotinörttääjien mielipiteet painaisi pätkän vertaa, lähettäisin mieluummin onnittelut onnelliselle voittajalle!

Yhteistyössä