Arvatkaa monennella kk mä oon?! ..no ei, tää on mun omenamaha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halikatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä olet kyllä muualta suhteessa niin paljon hoikempi, että joku saattaisi siksi erehtyä onnittelemaan :) Mä taas olen niin tasaisesti paksu, että ihmiset yleensä tajuaa että kyse on pelkästä lihavuudesta ;D

Joo, vauvauinnissa onnitteluja tullut.. Sehän tässä v***ttaakin kun mulla on lähinnä vaan toi MAHA. Ja painoindeksi on 25, eli kun sais mahan pois en olis edes lihava. Naisen vyötärönympärys sais kuulemma olla max. 80cm, niin mulla on 94cm.

Mutta mä olen niin peruslaiska, että en ole ikinä raskauden jälkeen jumpannut vatsaa yhtään. Nyt olen alkanut miettiä, että jos koittaisi kävellä tuon pois ja jättää liiat herkut pois. Tai sit ensi keväänä.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23828848:
En tod. ole mikään ekspertti, mutta mun mielestä sun vatsa näyttää siltä, että selkä- ja vatsalihaksia harjoittamalla se näyttäisi jo aivan erilaiselta.

Minkähänlaiset liikkeet siihen auttaisi? Kun inhoan hikoilua, niin en ainakaan turhia tee. Jos oikeanlaisia olis, niin vois yrittää :)

Minkähänlaiset liikkeet siihen auttaisi? Kun inhoan hikoilua, niin en ainakaan turhia tee. Jos oikeanlaisia olis, niin vois yrittää :)

:D Siis ei multa oikeasti pitäis ottaa vastaan mitään liikuntaan liittyviä neuvoja, koska olen itse niin järkyttävässä kunnossa. Mutta jotkut pilates-tyyppiset liikkeet vahvistaa hyvin niitä korsettilihaksia, ja ne on kuitenkin aika rauhallisia liikkeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23828848:
En tod. ole mikään ekspertti, mutta mun mielestä sun vatsa näyttää siltä, että selkä- ja vatsalihaksia harjoittamalla se näyttäisi jo aivan erilaiselta.

Mulle tuollaiseen pömmpikseen ei auta mikään muu kuin laihduttaminen ja painon pitäminen normaalipainon alarajalla, vaikka selkä- ja vatsalihakset olisi kovasti treenatut. Yksinkertaisesti mun kroppa kerää joka ikisen rasvagramman tuohon kohtaan ja muualta olen ihan tikku. Tai siis paino saa kyllä nousta jos se johtuu lihasten kasvusta, mutta rasvaa ei saisi olla juuri yhtään. Äidillä ja siskolla on sama "ongelma".

[QUOTE="vieras";23828931]Mulle tuollaiseen pömmpikseen ei auta mikään muu kuin laihduttaminen ja painon pitäminen normaalipainon alarajalla, vaikka selkä- ja vatsalihakset olisi kovasti treenatut. Yksinkertaisesti mun kroppa kerää joka ikisen rasvagramman tuohon kohtaan ja muualta olen ihan tikku. Tai siis paino saa kyllä nousta jos se johtuu lihasten kasvusta, mutta rasvaa ei saisi olla juuri yhtään. Äidillä ja siskolla on sama "ongelma".[/QUOTE]

Mulla vähän sama juttu, jo ennen ekaa raskautta mulla oli hoikka olemus - mutta pömppis. Ratsastuksesta ja afrotanssista huolimatta. Siksi en ole kauhean innostunut jumppaamaan tota, kun melkein tiedän, ettei se katoa minnekään, tai jos vähän, niin se on aika sama. Toki raskaus pullautti vielä ekstrasti, mutta rasvaakin tuossa on.

Mut toi 94cm ympärys huolettaa kyllä, eli laihduttaa voisin vähän. Painan nyt 65kg ja pituus on 163,5cm. Ennen lapsia painoin 55kg.

Sinulla on kaunis rypytön iho ja muutoin sopusuhtaisen näköinen. Oletko varma, ettei tuossa ole turvotusta mukana? On niin selkeän pyöreä että en "läskinä" pitäisi. Itsellä jotkut ruoka-aineet tekee saman, mutta en koskaan ole saanut selville mikä se selkeästi on. Vatsa toimi epäsäännöllisesti ja käytin laksatiivejakin joskus. Nyt tosin raskaana ja oikeasti pyöreä massu :)

Joka tapauksessa, viime kesänä sain ihan kuntoon vatsanympäryksen alle 70 cm! Kasviksilla, runsaalla juomisella ja välillä otin laksatiivia. Jumppana Pilates kotimatolla.

Yhteistyössä