Arvatkaa mun paino? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Anne";24316918]Kuule ihan suoraan sanottuna siellä ei lue yhtään mitään tuollaista. Nuo on taas noita läskien epäluuloja. Kirjaudu sinne, tutustu. Sitten tiedät ja voit sanoa. Nyt sinun on tuosta turha sanoa mitään.[/QUOTE]

niin täytyy jahka pääsen kotiin ja olen ulkoiluttanut koirat ja käynyt vielä erikseen siellä hölkkalenkillä. no sitten onkin jo ilta...

Jos et halua tehdä mitään laihtumisen eteen, niin sitten sun pitää pysyä lihavana. :)

30 kiloa voi laihduttaa jopa puolessa vuodessa. Ei kovin pitkä aika. Ajattele, minkä painoinen voisit olla jo ensi kesänä? Tosin, ehkä hitaampi tahti olisi paremmin, jotta nahka ei jää roikkumaan.

Mutta kyllä laihduttamiseen pitää löytyä kärsivällisyyttä ja motivaatiota. Niin se vaan on.

[QUOTE="vieras";24316952]Jos et halua tehdä mitään laihtumisen eteen, niin sitten sun pitää pysyä lihavana. :)

30 kiloa voi laihduttaa jopa puolessa vuodessa. Ei kovin pitkä aika. Ajattele, minkä painoinen voisit olla jo ensi kesänä? Tosin, ehkä hitaampi tahti olisi paremmin, jotta nahka ei jää roikkumaan.

Mutta kyllä laihduttamiseen pitää löytyä kärsivällisyyttä ja motivaatiota. Niin se vaan on.[/QUOTE]

mä yritin aloittaa tätä jo talvella kun olen kolmen viikon päästä lähdössä ulkomaille ja piti laihduttaa 20kg ennen sitä. voitte vaan arvata miten masentaa kun huomasin kuukausi sitten että jälleen meni persiilleen koko homma ja läskinä on matkaan lähdettävä...

niin täytyy jahka pääsen kotiin ja olen ulkoiluttanut koirat ja käynyt vielä erikseen siellä hölkkalenkillä. no sitten onkin jo ilta...

Skippaa sitten se hölkkä ja tutustu siihen sivuun kunnolla.
Jos syöt töissä kerran ja kotona et oikein mitään niin joko huijaat itseäsi (muita on ihan yhtä tyhjän kanssa huijata) tai sitten vedät piilokaloreita tai olet sairas.
Kalorilaskuri kertoo tosiasiat ja jos olet koko ajan läskeihisi nähden miinuskaloreilla niin kannattaa ottaa yhtes lääkäriin.

mä yritin aloittaa tätä jo talvella kun olen kolmen viikon päästä lähdössä ulkomaille ja piti laihduttaa 20kg ennen sitä. voitte vaan arvata miten masentaa kun huomasin kuukausi sitten että jälleen meni persiilleen koko homma ja läskinä on matkaan lähdettävä...

Piti laihduttaa mutta teitkö asialle juurikaan mitään? Menikö homma persiilleen vaiko oliko edes mitään "hommaa".

[QUOTE="Anne";24316977]Piti laihduttaa mutta teitkö asialle juurikaan mitään? Menikö homma persiilleen vaiko oliko edes mitään "hommaa".[/QUOTE]

siis ei ollut mitään hommaa. sehän tässä just olikin. paitsi että lopetin päivällisen syömisen pääosin kokonaan. no, siitä nyt ei ole ollut mitään tulosta.

Ei kannata syödä isoja annoksia, se nimittäin venyttää vatsalaukkua. Pitää syödä pienempiä annoksia, jotta vatsalaukku kutistuisi. Siitä se laihtuminen lähtee.

[QUOTE="Anne";24316997]Korvasit sen leipäpalalla/paloilla? Aika hukkaan heitettyä ajattelua, kasvispitoinen ateria olisi ollut parempi.[/QUOTE]

näin siinä on voinut joskus käydä kun nälkä on tullut liian isoksi.

ei jaksa kahlata läpi tätä ketjua, mut piäppä ruokapäiväkirjaa pari viikkoa ja merkitse siihen KAIKKI mitä syöt. sitten huomaat missä menee vikaan ja jos paino putoo niin huomaatkin jättäneesi jotain pois ruokavaliosta joka ennen piti painoa yllä. ;D

aplle tsempit. ite painin saman ongelman (ylipaino) kanssa. salijäsenyys alkaa tälläviikolla, synnytyksestä nyt kuukausi ja paino 97kg. Viimevuonna laihdutin ennen raskautta 20kiloa, jotka tuli raskauden aikana takasin ja nyt laihtunu kymmenisen kiloa niistä synnytyksen jälkeen. Eli vielä ois 30-40kiloa matkaa tavotteeseen, ensvuoden jouluna sitte vois olla kilot pois :D

Täälä siis suunnitelmissa salikäyntejä ahkerasti, 4-5krt viikossa. Lenkkiä koiran kanssa, reipasta kävelyä iltasin 0,5h-2h kestosia lenkkejä. Ruokavaliossa sen verran muutoksia, että herkkuja minimissä ja mieluiten vaan karkkipäivänä, karkkipäiviä kuukaudessa ehkä yks tai kaks. Ruokana normaalia kotiruokaa kahesti päivässä, kasviksilla höystettynä, leipänä jälkiuunileipää aamupalalla ja iltapalalla. välipaloina sitte millo mitäki, hedelmää tai jotai leivonnaista vähän tai jugurttia lasilline, muroja pienesti, kauraomenapaistosta, hedelmärahkaa, hedelmäsalaattia, salaattia mitävaan tommosta. Viimevuonna paino laski tosi kivasti noin. Annoskoko pieni ja juomina vesi/rasvaton maito.

en malta odottaa enskesää!!!

Suosittelen ap sulle ravitsemusterapeuttia. Ja kovaa työtä se laihtuminen on, etkö ole katsonut Suurinta pudottajaa? Ne ihmiset tekee siellä tosissaan hommia joka päivä. Ja saavat myös tuloksia. En nyt tarkoita, että sun pitäisi moiseen rääkkiin alkaa, mutta jos et ole valmis tekemään mitään niin älä sitten valita.

aplle tsempit. ite painin saman ongelman (ylipaino) kanssa. salijäsenyys alkaa tälläviikolla, synnytyksestä nyt kuukausi ja paino 97kg. Viimevuonna laihdutin ennen raskautta 20kiloa, jotka tuli raskauden aikana takasin ja nyt laihtunu kymmenisen kiloa niistä synnytyksen jälkeen. Eli vielä ois 30-40kiloa matkaa tavotteeseen, ensvuoden jouluna sitte vois olla kilot pois :D

Täälä siis suunnitelmissa salikäyntejä ahkerasti, 4-5krt viikossa. Lenkkiä koiran kanssa, reipasta kävelyä iltasin 0,5h-2h kestosia lenkkejä. Ruokavaliossa sen verran muutoksia, että herkkuja minimissä ja mieluiten vaan karkkipäivänä, karkkipäiviä kuukaudessa ehkä yks tai kaks. Ruokana normaalia kotiruokaa kahesti päivässä, kasviksilla höystettynä, leipänä jälkiuunileipää aamupalalla ja iltapalalla. välipaloina sitte millo mitäki, hedelmää tai jotai leivonnaista vähän tai jugurttia lasilline, muroja pienesti, kauraomenapaistosta, hedelmärahkaa, hedelmäsalaattia, salaattia mitävaan tommosta. Viimevuonna paino laski tosi kivasti noin. Annoskoko pieni ja juomina vesi/rasvaton maito.

en malta odottaa enskesää!!!
Pupeltajalle hirmuisesti tsemppiä!! :) Ihanaa kun joku suhtautuu tähän noin terveesti ja positiivisesti!!!! :) <3

• Tykkää
Reactions: pupeltaja
no, kävelin sinne kauppaan kauemmaksi ja sain lähinnä rahaa tuhlattua, sormet venymään kymmenen senttiä sekä hermoni menetettyä kauppakassien ja kahden koiran kanssa. ei enää kiitti.

tein sitte keittoa... laitoin siihen kaalia, paprikaa, sipulia, kesäkurpitsaa ja parsakaalia. ja pari kasvisliemikuutiota. Näiden lisäksi ostin vaan sellaista jotain kaurajuomaa (siinä oli tosi kevyesti kaloreita).
ja voitte vaan kuvitella millaista p*skaa se on! että jos tätä pitää nyt sit syödä kuukausikaupalla ni itku vie kyllä.
mut huomaatteko, mä yritin.

[QUOTE="vieras";24313895]Haloo, ei mistään syömisistä voi kenenkään painoa arvailla. Laita kuva kropastasi niin ehkä sitten.[/QUOTE]

No näinpä just.
Mä söin eilen kupillisen (=1,5dl) juustokeittoa ja paketillisen nakkeja majoneesilla. Enkä mitään muuta. Arvaa mun paino?

[QUOTE="hohhoh";24318318]No näinpä just.
Mä söin eilen kupillisen (=1,5dl) juustokeittoa ja paketillisen nakkeja majoneesilla. Enkä mitään muuta. Arvaa mun paino?[/QUOTE]

toivottavasti sopiva. ?

Yhteistyössä