Arvioikaa lapselle haalarinkoko ensi talveksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haalari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haalari

Vieras
Ajattelin ostaa lapselle alesta haalarin ensi talveksi. Lapsella on ikää nyt 13kk ja pituutta 80 cm. Käytössä nyt on reiman haalari kokoa 86. Kaapissa odottaa myös lassien haalari kokoa 86 cm, mutta se on aivan liian iso täksi talveksi.

Joten arvioikaapa minkä kokoisen haalarin ostaisin ensi talveksi?

Alkuperäinen kirjoittaja haalari:
Ajattelin ostaa lapselle alesta haalarin ensi talveksi. Lapsella on ikää nyt 13kk ja pituutta 80 cm. Käytössä nyt on reiman haalari kokoa 86. Kaapissa odottaa myös lassien haalari kokoa 86 cm, mutta se on aivan liian iso täksi talveksi.

Joten arvioikaapa minkä kokoisen haalarin ostaisin ensi talveksi?

92cm.

Mulla sama ongelma. Ens talveks pitäsi haalari ostaa alesta. Poika nyt jotain 110 cm, tai sen kokoinen haalari on käytössä. College housuissa 110 on vähä nafti, tosin H&M laatua. Mietin että hukkooko toi jätkä 122 pukuun ens talvena?

Alkuperäinen kirjoittaja Sama ongelma:
Mulla sama ongelma. Ens talveks pitäsi haalari ostaa alesta. Poika nyt jotain 110 cm, tai sen kokoinen haalari on käytössä. College housuissa 110 on vähä nafti, tosin H&M laatua. Mietin että hukkooko toi jätkä 122 pukuun ens talvena?

Eihän lapset tuossa iässä (siis jos on jotain n. 4v) enää sellaista kovaa vauhtia kasva. Että varmaan siis ensi talvena menisi 116cm.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama ongelma:

Ostaisin kyllä 122 cm.

Ap: Ostaisin ensi talveksi kokoa 92cm, tietysti vähän merkistä riippuen. Meillä oli viime talvena 1v, reilu 80cm pojalla Reiman 80cm haalari, mahtui hienosti koko talven. Nyt käytössä Jonathanin 92cm haalari, mikä myös mahtunee koko talven. Poika oli 92cm 2v neuvolassa lokakuun lopussa.