Arvoitukselliset sanat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Adalmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Adalmiina

Vieras
Miesystäväni sanoi mulle näin, mitä hän mahtaa tarkoittaa?

en tiedä sitäkään, mihin haluat päästä?

Tarkoittaako hän, ettei tiedä mitä hänestä haluan? Meidän suhteesta keskusteltiin ja siitä miten kohentaisimme sitä.

Ei tiedä mitä sinä lopulta haluat; elämältä, suhteelta, hänestä.

Tai sitten ei jaksanut keskustella asiasta sen enempää ja sanoi jotain kryptistä kuulostaakseen syvälliseltä.

Se tarkoittaa sitä, että te ette sovi toisillenne.
Sinä olet joku nainen vaan, joka punkkaa sen kanssa, mutta se ei tiedä susta mitään.
Eli voisko olla mahdollista, että keskityt mieheen niin paljon, että sinulla ei ole enää mitään sanottavaa itsestäsi omen elämäsi suhteen. (Ei sen suhteen, mitä suunnitelmia sulla on miestäsi koskien)

No, jos näin olisi, niin ei se kieli mistään muusta kuin siitä, että et tunne itseäsi vielä niin hyvin että osaisit kertoa itsestäsi toiselle, tai että tietäisit itsekään kuka olet.
Miestäsi sinun ei kannata siihen sotkea, tai välittää hänen sanomisistaan. Ennustan vain, että te ette tunne toisianne, ja kun jompi kumpi viimein oppii itsensä tai toisen, niin ero tulee.
Sellainen liitto ei perustu mihinkään, joka solmitaan silloin kun ei tiedetä yhtään mihin ollaan menossa tai ketä ollaan.

""En tidä sitäkään, mihin haluat päästä tällä riidalla?""

""En tiedä sitäkään, mihin haluat päästä yöksi?""

""En tiedä sitäkään, mihin haluat päästä elämässäsi?""

""En tiedä sitäkään, mihin haluat päästä tässä suhteessa?""

""En tiedä sitäkään, mihin haluatpäästä tässä keskustelussa?""

PS.Kysy miheltäsi.

Mies ei varmasti halveksi minua.

Sinulla on hieman omnipotentti käsitys itsestäsi ""tarkoitus"" vai oletko selvänäkijä? Pidät totuutena omia pikku päätelmiäsi muutaman rivin perusteella.

Siis kaikki varmaan ymmärtää että muutaman rivin perusteella tehdyt päätelmät on harvoin oikeita.

Minun päätelmäni oli lähinnä arvaus.

Pitää tästälähin kirjoittaa aina arvauksen eteen isolla, että TÄMÄ ON ARVAUS, niin joku taikauskoinen ei luule sitä ennustukseksi tai faktaksi.

Luepa se alkuperäinen viestisi, ja mieti että kannattaako suivaantua. Se oli hyvin ympäripyöreä aloitus, ja oletin että minun tulkintani voi olla ihan yhtä hyvä kuin kenen tahansa muunkin, noin vähäisistä vihjeistä on vaikea tehdä kovin kaiken huomioivia ja säkenöiviä tutkielmia.

Oikeasti sinun pitäisi olla ihmeissäsi, että kukaan on edes vaivautunut vastaamaan.

Minun pitäisi varmaan olla pahoillani siitä, että esitin oman arvaukseni, koska se oli ilmeisesti väärä.

Olisit lisännyt viestiisi että :VAIN OIKEAT ARVAUKSET SALLITTUJA. VÄÄRÄSSÄ OLEVAT IHMISET EIVÄT SAA KIRJOITTAA TÄHÄN MITÄÄN:

Kuule, ihmiset usein vaan puhua pälättää tai sanoo jotain hetken mielijohteesta.
Jos miehet tietäisivät, kuinka tarkkaan naiset analysoivat joka hemmetin lausetta ja sanaa, eivät varmaan puhuisi naisille enää yhtikäs mitään.
Jos haluat tietää, mitä tyyppi tarkoitti, kysy siltä ITSELTÄÄN.

Kysyin meilillä tarkoittiko hän elämästä vai hänen suhteensa. Mies vastasi vain muihin juttuihin, ei ilmeisesti halunnut lähteä tällaiseen keskusteluun, vaikka itse sen viritti. Miehet eivät ehkä tosiaan aina tarkoita mitään erikoista, heittelevät vaan?

Yhteistyössä