Arvostele päivälliseni,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Olen tatuoitu jätkä!"

Vieras
puoli kilua paistettua lohta, pottumuusi, fetajuustosalaatti, yrttipatonki ja palan painikkeeksi puoli litraa punaista maitua :p

Olen tatuoitu jätkä!

Kuulostaa erinomaisen hyvälle!

Meillä oli tänään melkein samanlainen setti, alkupalaksi carpacciota, pääruoaksi savulohta + perunoita ja jälkkäriksi rommileivokset :)

Meillä juotiin kyllä maidon sijasta jäävettä.

Herkullista! Paitsi maidon olisin jättänyt juomatta, sen olisin vaihtanut vaikka greippimehuun.Jos söit puoli kiloa lohta ja kokonaisen patongin, pottumuusia ym niin olet tosi kova syömään. Et nyt ihan Suomen Adam Richman, mutta olisit melko lähellä sitä, jos harjoittelisit vielä vähän aikaa. Sitten kun menee kokonainen lohi, kattilallinen muusia ja 2 patonkia, alat olla.
Maidosta tulee kyllä miinusta. Annan arvosanan 9.

kuin maustettua ihme ruokaa ja minä saatan yrjöillä! Loimu lohta et saa muualta kun tulen ääreltä. Lihan pitää aina olla kypsää syökää mediumia ihan vapaasti? tiriseekö hampaissa kun raaka kanan liha mieti sitä. Yök! Tai kun löysin pihvistä valkean madon näkösen! Oisko ollut lapamato? Medium! kyllä ! keksi varmaan se joka jätti raaaks lihan! Se oli niin paskan tärkee että kaikki sano että kylläpä oli hyvää...giljotiinia!

kova nälkä riittä :p
Kyllä mä mielellään ottaisin tuon haasteen vastaan, mutta kattilallinen muusia alkaa maistumaan puurolta.
Ei mulla puuroakaan vastaan mitään ole mutta lohen kans ei niin passaa.

[QUOTE="vieras";25667937]Herkullista! Paitsi maidon olisin jättänyt juomatta, sen olisin vaihtanut vaikka greippimehuun.Jos söit puoli kiloa lohta ja kokonaisen patongin, pottumuusia ym niin olet tosi kova syömään. Et nyt ihan Suomen Adam Richman, mutta olisit melko lähellä sitä, jos harjoittelisit vielä vähän aikaa. Sitten kun menee kokonainen lohi, kattilallinen muusia ja 2 patonkia, alat olla.
Maidosta tulee kyllä miinusta. Annan arvosanan 9.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Yhteistyössä