arvostele ullkönäkö

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
no se on. ihan fakta homma.

Mie suosittasin sulle parempaa itsetuntoa sekä hymyä =) Niiden kera oisit oikein kaunis (tämä ei tarkoittanut sitten, että ruma olisit. Et sitä ole lainkaan :))

samaa mieltä...ei ollut mitään vikaa kuvassa
 
53049.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Kata näyttää hyvältä, muistutat mun siskoa pikkasen ja mulle hän on maailman kaunein :)

VOi kiitos!!
Hei,sä näytät vähän multa,siis sussa samaa näköä...Bongasin sun profiilista.
Hassua.
Oot vaan punatukkainen,mä tumma.
:wave:
 
Pikkuinkkuli on kivan näköinen typy. Persoonallinen ja oman tyylinsä löytänyt. Vaikuttaa myös itsevarmalta, semmoiselta että muiden mielipiteet ei kiinnosta.

Mun kuva on profiilissa. Pistin parastani :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Pikkuinkkuli on kivan näköinen typy. Persoonallinen ja oman tyylinsä löytänyt. Vaikuttaa myös itsevarmalta, semmoiselta että muiden mielipiteet ei kiinnosta.

Mun kuva on profiilissa. Pistin parastani :snotty:

Säkin vaikutat profiilikuvan perusteella vähän siltä, ettei sua kiinnosta mitä muut ajattelee. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rukoilijasirkka on myös aivan älyttömän nätti. Miten minä olen aina ajatellut sinua vanhaksi viisaaksi muoriksi? Tuo vanha ei selvästikään käy.

Köh köh... Varmaan nimimerkin perusteella, koska ei mun ajatukset niin viisaita kuitenkaan ole. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rukoilijasirkka on myös aivan älyttömän nätti. Miten minä olen aina ajatellut sinua vanhaksi viisaaksi muoriksi? Tuo vanha ei selvästikään käy.

Köh köh... Varmaan nimimerkin perusteella, koska ei mun ajatukset niin viisaita kuitenkaan ole. :D

Minusta ovat :) Tai sitten omanikaan eivät ole viisaita :D Sanotaan sitten että olen usein samaa mieltä kanssasi.
 

Yhteistyössä