Asennot ja nopeus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 14½ kuksija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

14½ kuksija

Vieras
Voisihan sitä muitakin asentoja kokeilla, mutta ei vain kehtaa kumppanille sanoa ajatuksiaan - jos vaikka ei mies olisi samaa mieltä niin sitten nolottaa.. Ongelma sinänsä.. Itse tulen/saan vain päällä, mutta kumppani pumppaa menemään missä asennossa tahansa - hitaammin tai nopeammin. Joskus myös haluaisin hidasta ja rauhallista panoa, mutta olen tullut siihen päätökseen että pidän suuni kiinni, mieheni kun kuiskailee esileikin aikana aina korvaani että 'olisi ihana jyystää kunnolla sua', haluthan siinä katoaa jos itse haluaa edetä rauhallisesti. Toisaalta olen iloinen että hän sentään tulee seksin aikana (mutta joskus aivan liian nopeasti), mutta itsetunto katoaa kun haluaisin ensimmäisen rundin jälkeen vielä toisen kerran, mutta kuulemma pitää vähän aikaa odottaa että edes seisoo kunnolla, ja odotuksen aikana halut katoaa.. Ekan rundin jälkeen kyllä myös haluttais että mies tekisi suulla, mutta ei kun ei.. ja mieheni mieleksi ajelin kaikki paitsi kumpukarvat. eihän sitä kumpua nuoleskella! itse kyllä melkein aina otan kumppaniltani suihin ilman vastalauseita. Asennoista muuten myös sellasta että takaapäin on tosi hyvä asento, ku menee tosi syvälle vaik miehellä onki n. 15 cm muna.. ja semmonen et mä oon alla ja mies pitää nilkoista kiinnikäsillä tai että mun jalat on miehen olkapäillä.. Hyvä kun raajat kääntyy paljo niin on monta asentoa joissa voi olla, ku menee polvet olkapäiden ylle kun oon selällään ja nostan jalat ylös ja heilautan ne pään kummallekkin puolelle.. alla ollessaan voi myös kynsillä raapia miehen selkää, kuulemma kiihottaa ja sattuu yhtä aikaa. olisiko vinkkejä teiltä muilta tämän sivuston ystäviltä asentoihin ja seksin harrastus paikkoihin liittyen? olisi mukava lukea ja kokeilla miehen kanssa käytännössä.. ;)

Tommonen normikokonen kulli uppoaa myös aika syvälle kun itse olet sohvanreunalla "selällään" ja mies polvillaan maassa, helpompi asento ja tuntuu mukavasti vaikka "jyystäiskin" kovasti...voi itse kädellä kans klittaa hyväillä. Muutenkin sohva on mielestäni ihan parhaita paikkoja, ratsastukseenkin, tuntuu jotenkin erillalailla kun mies on istuvassa asennossa, menee syvemmälle?
Ehkä sun pitäis vaan ottaa semmonen "kiduttajan rooli", jos kerta ei ole ees miehen laukeaminen ongelma... otat vaan ja määräät tahdin... päällä tietysti helpompaa säädellä, mut just tuo yllämainitsemani tahtikin, voit jarrutella miestä kun pidät lantiolta häntä kii... tai puristat jaloilla et tsot tsot, hiljennä... JA voi miehestäkin löytyä uusia ulottuvuuksia kun otat dominan roolin, en oo kyllä vielä miestä tavannu joka ei siitä tykkäis... ;)

Meillä (silloin kun nyt harrastetaan) suosittu asento on, että vaimo selällään polvet koukussa ja laitan polvet kainaloihini - pääsee lähes yhtä syvälle kuin takaapäin.
Vaimon lempiasento on kuitenkin ratsastaminen - mistä minäkin pidän.

Meillä on tapana, että minä nuolen aina ennen yhdyntää vaimon kerran, annan levätä hetken ja sitten alamme "itse asiaan".
Usein käymme läpi yhdynnässä em. kaksi asentoa ja loppuhuipennus hoidetaan takaapäin.

Useamman ""erän" suoritus vaatii jaetun pullon punaviiniä (annostelu on tarkkaa), jotta kumpaakin kiehtoo toinen erä - miehen kun on pakko pitää hiukka taukoa.
2. erä kyllä kestääkin sitten pidempään ja saa kummatkin krampaamaan tullessaan melkoisen pitkään.

meilläkin takaapäin on loppuhuipennus, josta minäkin tykkään.. uskaltaisinkohan kokeilla dominoivaa käskyttelyä, varmaankin. kiitos neuvoista :) onko muuten suuseksissä parempi että naisen lantio on sängyn laidalla ja mies on lattialla nuolemassa vai onko parempi kun kumpikin on sängyllä? kummankin sängyllä ollessa miehen niskan luulisi jumittuvan :/ en uskalla näyttää vatsaani suuseksin aikana, ja siksi mies on yleensä peiton alla, tai peitto on mytyssä mahana päällä.. voiko liikaa voihkia seksin aikana? mieheni tykkää kun voihkin, mutta minua se nolottaa jos vaikka voihkin liikaa ja mies alkaa kummastelemaan että "mikä tuohon naiseen nyt on mennyt?" mutta luulisi että hiljainen seksi on tylsää, onko näin? hmm.;)

Meillä ensin nuollaan ja imetään, sitten mies panee niin, että on kuin vanha Singerin ompelukone tikkais vimmatun nopeaan tahtiin. Raakaa eläimellistä huutoa lopuksi orgasmin kourissa ei kumpikaa pysty estämään, itsehillintä pettää siinä vaiheessa. Paras asento on joko takaa saunan lauteella tai sängyn reunalla reidet sepposen selällään ja sen, että mies saa kullin huulille alkaa nytkytys ja tahti nopeutuu. Ompelukone rytmi on oltava.

14½kuksija:
Meillä usein laitetaan paksu tyyny rouvan lantion alle, niin ei niska kipeydy.
Peiton alla suuseksin antaminen on varmasti turhan hoistava kokemus, suosittelen mieluummin peiton päällä - eihän sitä vatsaa siinä näe, jos ollaan kielietäisyydellä herkkurasiasta : )