naisen tyydytämiseen apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sezobar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sezobar

Vieras
hei kaipasin vinkkejä seksiin en ole mikään kauehan kokeinen ja haluan että tyttöystäväni olisi onnelinen seksin aikana kun tyydytän hänätä mutta en saa häntä millään laukemaan vain srmolla joko teen jtn väärin tai tarvitsen apu välineitä olisi kiva jos ihmiset voisivat hiukan neuvoa asiassa että mitä kannataisi kokeilla, olen itse 22v ja tyttöystäväni täyttää 19

hei kaipasin vinkkejä seksiin en ole mikään kauehan kokeinen ja haluan että tyttöystäväni olisi onnelinen seksin aikana kun tyydytän hänätä mutta en saa häntä millään laukemaan vain srmolla joko teen jtn väärin tai tarvitsen apu välineitä olisi kiva jos ihmiset voisivat hiukan neuvoa asiassa että mitä kannataisi kokeilla, olen itse 22v ja tyttöystäväni täyttää 19
lisäsys viellä siis hän täyttää 20 ja on nyt 19 tuli pikku virhe tuohon ja varmana muitakin mutta ei voi mtn

Viimeksi muokattu:
Tärkeintä, että molemmat ovat halukkaita.
Molemmat odottavat sitä orgasmin tuloa.
Orgasmia tärkeämpää on nautinto siitä etsinnästä.
Tytön pitää tuntea käsi miellyttävänä.
Hän voi kertoa myös mistä pitää.
Kuitenkin laaja-alaiset hyväilyt on parempia, kun sormen työntely edestakaisin.

Halukkuus pitää luoda kokokehon hyväilyillä.
Sukuelimiin koskeminen liian aikaisin pilaa usein fiiliksen.

itse ainakin nautin siitä, kun tyttöystäväni ei kokoajan keskity glitorikseen, vaan hieroo välillä muualtakin, sillä tavalla kiusoitellen. välillä sitten sormea sisään ja samalla glitoriksen nuolemista, välillä laajemmalta alueelta hieromista sormin tai nuolemista.

Yhteistyössä