Asiaa liittyen tuohon tytön putoamiseen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Spekulaatio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Spekulaatio

Vieras
parvekkeelta

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1448177

Eli siis poliisi uskoo,että äiti itse tiputti tytön ja hukuttautui, mutta ainakin siinä toisessa uutisessa, missä kerrottiin, että tyttö on pudonnut, äiti kadonnut kerrottiin myös,että tyttö oli hädissään huutanut äitiä, kun oli tajuissaan..

Mä jäin miettimään, että jos äiti olisi tiputtanut tytön, niin ei kai tyttö olisi äitään huutanut, vai?

Mun salapoliisin aivot sanoo, että isä hukutti ensin äidin ja sitten tiputti tyttärensä ja syyttää siitä nyt vaimoansa. Luulee pääsevänsä kuin koira veräjästä.

Alkuperäinen kirjoittaja doing:
Mun salapoliisin aivot sanoo, että isä hukutti ensin äidin ja sitten tiputti tyttärensä ja syyttää siitä nyt vaimoansa. Luulee pääsevänsä kuin koira veräjästä.

..perheen 11 ja 13 vuotiaat pojat kertovat tytön putoamisen jälkeen äidin "paenneen paikalta".. eilen luin jostain nettilehdestä..

Alkuperäinen kirjoittaja mokoma:
Alkuperäinen kirjoittaja doing:

..perheen 11 ja 13 vuotiaat pojat kertovat tytön putoamisen jälkeen äidin "paenneen paikalta".. eilen luin jostain nettilehdestä..

ai, no ei sitten! Kehitellään uutta teoriaa...

Toisaalta lapset ovat kiintyneitä vanhempiinsa, ovat he sitten millaisia tahansa. Joten ihan hyvin tyttö on voinut huutaa äitiä vaikka äiti olisi tytön pudottanut. Oli miten tahansa, niin en ymmärrä tuollaista :(

Yhteistyössä