Asiaa sexistä ja miehen kyllästymisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja all about sex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

all about sex

Vieras
Minuun.Ongelma on se,että haluan seksiä koko ajan ja mieheni ei jaksa tyydyttää mua.Välillä panee mua 3 kertaa päivässä ja se on paljon.
Nukkuisin välillä ja kun herään,niin taas tekee mieli.Pahimpia on miehen iltavuorot..tyydytän itseäni ja nukun.
Kuukautisten aikana olen kiukkuinen kun en saa mitään.Hyvä,etten ime miehen kalua irti himoissani.
Ennen en todellakaan oo ollut tällainen.Seksi oli lähinnä pakkopullaa ja odotin koska se on ohi.
Suihinotto oli väkinäistä,en nauttinut siitä ollenkaan.
Iän myötä minussa on herännyt seksipeto.Haavelein muista miehistä,jos en saa omaltani,mutta en toteuta niitä.
Pelkään,että pilaan suhteeni tällä jatkuvalla vonkumisella.Suhdetta kestänyt 3 vuotta.Alusta lähtien olin tällainen.:'(

Etten saanut ongelmaani mitään keskustelua aikaiseksi..
Oon vissiin ainoa lajissani.:)
Ehkä yritän alkaa harrastaan vaikka pitsin nypläystä,että unohdan ongelmani.

Sen olevan mielellään tää nykyinen.:)
Kielsin häneltä suklaat ja sipsit,koska ne vie hänen halut..;) Siis ihan leikkimielellä..Oikeasti ne vie halut,mutta eipä tollaisia voi valitettavasti toiselta kieltää..

[QUOTE="mies";29475722]Mitäänhän ei ole oikeasti tehtävissä jos jatkat tuon miehen kanssa. Joku muu mies voisi rakastaa ja haluta sinua paljonkin.[/QUOTE]Ikäänkuin sillä olisi rakkauden kanssa mitään tekemistä jaksaako puksuttaa jotain lähiövalasta kolmesti päivässä.

Puhuttu,hieman.Enemmänkin voitaisiin asiaa käsitellä.Asiasta puhuminen päättyi siihen kun mies sanoi,että ei halua,että häntä aliarvioidaan/arvostellaan..vaikea löytää oikeaa sanaa,kun en muista,miten sen sanoi.En uskaltanut sen jälkeen asiasta puhua,ettei hän koe,että arvostelen tai vähättelen häntä.Mitä en tee.Rakastan seksiä hänen kanssaan,enhän muuten sitä vinkuisi!

Yhteistyössä