asiaa ystävästä. mielipiteitänne kaipailen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pää pyörällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pää pyörällä

Vieras
onko teidän mielestä outoa että paras ystäväni pitää tiivistä yhteyttä ihmiseen, joka puhuu musta pahaa selän takana ja yrittää urkkia asioitani??ja ystäväni ei yhtään tykkää ko. ihmisestä juuri sen takia, kun puhuu pahaa ihmisistä ja on kaksinaamainen.

joskus tämä seläntakana puhuja oli kaverini kunnes huomasin millainen hän on:/
silloin ystäväni aina ihmetteli että miksi mä olen sellaisen kanssa, että parempi olla yksin kuin tuollaisen kanssa. ystäväni kuulemma itse on mielummin yksin kun huonon kaverin seurassa.

viimeksikin kun vietin saunailtaa ystäväni kanssa, hän samalla tekstaili juuri tämän ko "kaverin" kanssa. mun ajatukset alkoi laukkaamaan,mitähän tekstailivat :(

älä ole sellaisen kanssa, jos se tuntuu pahalta! Oikeitten ystävien kanssa pitää pystyä asioista keskustelemaan kuin aikuiset ihmiset ja nimenomaan YSTÄVÄT. Toki on erilaisia ystäviä, niitä hyviä joitten kanssa pystyy sanomaan kaikki face to face, ja sitten niitä joitten kanssa ei pysty. Miksi ihmeessä tuollainen ystäväsi sitten pitää johonkin sellaiseen ihmiseen yhteyttä edes josta ei pidä, kun on niin kaksinaamainen ym...en ymmärrä! Eikö ihmisellä ole mitään omaa halua, jota seurata? Voi olla vähän köyhä elämä jollain, jos yrittää olla "ystävä" vaan sen takia että saa udella elämästäsi. Ei meilläpäin ole tapana ainakaan tuollaiseen tuhlata elämää...ihan naurettavaa! Annan Sulle hyvän vinkin, unohda tuollainen utelija ja kysy tältä ystävältäsi (jonka mietit välittävän tietoja tälle utelijaalle) että voitko häneen luottaa, ystävyydessäkin on tietyt pelisäännöt. Olkaa niinkuin aikuiset ihmiset herrajestas! :D

halit, mulla ystävä ei pidä mitään yhteyttä.. en pidä enää minäkään (vaikka lapseni kummi, voi miten arvioin hänet VÄÄRIN!) Harmittaa yksipuolinen yht.pito.