Asiahan ei mulle sinänsä kuulu, mutta kuitenkin!

05.08.2009
90
0
6
Kaverini asuu miehen kanssa avoliitossa. Asuneet jo varmaan 5-vuotta. Ovat menossa naimisiin vuoden päästä about. Kaverini ehdotti, että ottaisivat yhteisen asuntolainan, mutta mies haluaa talon omiin nimiin (etsivät omakotitaloa). Ja muutenkin mies haluaa avioehdon ja kaikki yhteiset asita on ostettu miehen nimiin. Lupas sit kuulemma kaverilleni, et jos ero tulee, niin maksaa jotain hyvitystä...

Mies on kaikessa kauheen tarkka rahoistaan. Ovat mm. kaikki nää vuodet ostaneet omat ruuat omilla rahoillaan yms. outoa.

Tuntuu, et kaveri laittaa ittensä kuseen :/ vai??

Alkuperäinen kirjoittaja haaskan näköinen:
Kaverini asuu miehen kanssa avoliitossa. Asuneet jo varmaan 5-vuotta. Ovat menossa naimisiin vuoden päästä about. Kaverini ehdotti, että ottaisivat yhteisen asuntolainan, mutta mies haluaa talon omiin nimiin (etsivät omakotitaloa). Ja muutenkin mies haluaa avioehdon ja kaikki yhteiset asita on ostettu miehen nimiin. Lupas sit kuulemma kaverilleni, et jos ero tulee, niin maksaa jotain hyvitystä...

Mies on kaikessa kauheen tarkka rahoistaan. Ovat mm. kaikki nää vuodet ostaneet omat ruuat omilla rahoillaan yms. outoa.

Sama tunne tuosta tulee...

mä suostuin menemään ukon kanssa naimisiin vain sillä ehdolla että se tekee avioehdon. lupas tehdä, mut nyt se on alkanu vinkuu ettei jaksa moisia papereita täytellä. sanoin että tekee sit edes tesdtamentin milllä minut rajataan tilasta pois *kauhukuva että mulle jää ukon sukutila vahingossa*

Läks varkain teksti..
Mutta en mä tuomoseen kyllä suostus.

Alkuperäinen kirjoittaja haaskan näköinen:

just nii. kaveri saa talon ja nakkaa eukon pellolle heti sen jälkeen...

en alkais tuomoseen. milläs todistat eron tullen että on luvannu maksaa?? kummanki nimiin talo ja laina, muuten kusettaa aivan varmasti. meillä talo on minun nimissä mies on haltiana. yhessä maksetaan. taloa en voi myyä ilman miehen suostumusta.

No niin, samaa mieltä tunnutte olevan.

En tosiaan vaan tiedä, mitä mä voin sanoa. En halua välejä poikki tms. Miehessä on paljon hyviä puolia ja pidän häntäkin kaverina. Tuntus vaan, että jos ero tulee niin toinen jää ihan tyhjän päälle.

sano sille kaverilles, että jos kerran talo tulee kokonaan miehen nimiin ja avioehto tehdään niin mies saa maksaa sitten sen lainankin yksin! Mä en ainakaan maksais penniäkään jos ukolla olis omissa nimissään talo, jota mä en näkisi eron jälkeen enää ikinä...

Yhteistyössä