N
"no niin"
Vieras
FBssä eräs puolituttu (mun kaverilistoilla) hehkuttaa nyt rakastuneensa ulkomaalaiseen mieheen. Siis eivät ole ikinä tavanneet, ovat tutustuneet kai FBn kautta. Eipä siinä mitään, mutta se mies on enemmän kuin epäilyttävä (pääsen sen profiiliin myös). Ne sen kaverit siellä ei ole sille "oikeita" tuttavia, vaan satunnaisia fbn kautta haalittuja (ja ne kaikki on naisia). Sen miehen valokuvat.. no, sen "pojasta" otettu kuva näyttää siltä, kuin se ois joku mainoskuva. Kuvan ylälaidassa on kirjainyhdistelmä, joka vois olla jonkun tv-aseman logo. Ja ne miehen omat kuvat.. liian hyviä ollakseen totta. Ja kun googlasin miehen nimellä (joo, asia ei kuulu mulle mutta se mies soittaa mun häläreitä ja kovaa), tuli joku deittipalsta jossa sillä on ihan eri kuvat. Niissä ei mitenkään voi olla sama ihminen, vaikka nimi, ikä, asuinpaikka jne täsmää.
Mä käsitän ettei tää kuulu mulle mitenkään, mutta sen naisen hehkutukset lävähtää mun fbn uutisiin ja uteliaisuuttani sitten tietysti kurkkasin tuon toisenkin osapuolen kuvia. Mua vaan häiritsee kauheasti se mies, siinä on jotain outoa ja hämärää.
Mä käsitän ettei tää kuulu mulle mitenkään, mutta sen naisen hehkutukset lävähtää mun fbn uutisiin ja uteliaisuuttani sitten tietysti kurkkasin tuon toisenkin osapuolen kuvia. Mua vaan häiritsee kauheasti se mies, siinä on jotain outoa ja hämärää.