Hääpuvut ei sovi mulle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neppi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neppi"

Vieras
Kävi tänään sovittamassa hääpukuja, ja sain vain pahanmielen. Hääpuvut ei vaan yksinkertaisesti sovi mulle. Mul on noin kaksviikkoa aikaa löytää puku tai häät voi peruuttaa. Tai jos ei häitä peruuta niin ainakin kirkko osuuden voi unohtaa, tietääks kukaan morsianta joka olis kävelly farkut jalassa alttarille ja sulhasella päällä saketti.

Miehen mielestä liioittelen ongelmaa, sen mielestä voi vaan ottaa jonkun pukun ja vetästä sen ylle.

Jos en löydä pukua joka oikeesti sopii mulle en kävele alttarille.. Ärsyttää ihan pirusti!

Hääpuvun pitäis olla sellanen et sen ku pukee sovituksessa ylle tietää heti että tää se on. Mulla ei käynyt yhdenkään puvun kans näin, näytin ihan hirveeltä joka ikisessä puvussa, ja ainut asia mistä puhuin myyjän kanssa oli miten pukua voisi muuttaa jotta se ehkä sopis mulle.. Mitä ne muutokset auttaa se olis sama kun ostaisit puvun ilman kuvaa, sullahan vaan on kuvitelma siitä miltä puku muutosten jälkeen näyttää. Ja se myyjä tais olla samalla kannalla mun kanssa et ne puvut ei sopinut mulle, sillä se ei yrittänyt yhtään innostaa mua yhteenkään pukuun esitteli vaan heti seuraavan. Uskon et jos myyjä olis ollu sitä mieltä et joku niist olis mulle sopinut olis sanonut sen kyl..

Eikö ne sopineet malliltaan vai väreiltään? Mulla oli itsellä värin suhteen ongelma. Mulla on niin kummallisen sävyinen iho et jotkin valkoiset sai mut näyttämään kulahtaneelta rätiltä ja osa punakalta pönikältä. Lopulta semmonen harmaanvalkoinen oli ihan jees.

Tuolla asenteella on paree olla juhlimatta. Mitäpä jos menet ihan vain niillä varkuilla ja menet ihan kahden todistajan kanssa sinne kirkkoon ja siinä se, jos sinne vihille kerran on pakko päästä.

No minkä tyyppisiä kokeilit? Minkä värisiä? Kokeilitko eri sävyjä? MIKSI ne ei sovi sulle? Oletko liian pieni, laiha, lihava, pitkä vai oletko jotenkin erikoisen näköinen naamastasi? Kyllä ammattitaitoinen myyjä sulle puvun löytää.

Ja tarviiko sen sitten olla "oikea" hääpuku? Osta joku iltamekko?

jos sun hääpuku oliskin vaaleasävyinen kotelomekko ja bleiseri,jotain sellastan silkistä juhlavaa kangasta ja kauniit kengät...? tyylikäs vaihtoehto,jolle olis käyttöä myöhemminkin.

Kaverin kanssa kun oltiin hääpukuostoksilla mikään ei kelvannut kunnes mentiin ihan "tavalliseen" juhlavaateliikkeeseen, sieltä kaveri osti kauniin korsettimaisen yläosan ja siihen sopivan pitkän hameen, lisäksi tuli samanvärinen huivi hartioille.

Kyllä kunnollisesta hääpukuliikkeestä pitäis löytyä jokaiselle sopiva puku ja myyjän pitäisi osata kertoa, miten hiukan epäsopivasta voikin tehdä sopivan, jos muuten tuntuu hyvältä. Joten kokeilepa toista liikettä.

Minäkin haluaisin tietää, että miksi ne eivät sopineet?
Minkä kokoinen olet? Minkälaisia kokeilit ja minkälaisesta haaveilet? Olen samaa mieltä, että ammattitaitoinen myyjä löytää kyllä puvun asiakkaalle kuin asiakkaalle!

Itsekkin tämän kesän tulevana morsiamena ymmärrän kyllä, että puku aiheuttaa stressiä ja tottakai sitä haluaa löytää juuri sen täydellisen puvun! :hug: Mutta kyllä sä sen vielä löydät, kunhan saat kunnon palvelua!!

Mul on leveät hartiat. Olen synnytäänyt juuri, joten rinnat ovat aika isot. Olen aikaisemmin jo kokeillut ns. tuulenviemäpukuja mut ne sai mut näyttämään tosi massiiviselta. Nyt kokeilin sit sellasia jotka lähtee levenemään vast lantion alta, mut ei kyl yksikään puku sytyttänyt mua. Ongelma kaiketi on leveä yläosa olkapäät + rinnat+selkä. Olen muutenkin luustoltani hyvin sporttinen ehkä jopa poikamainen eli en mikään siro.

Tiedän et osa ajattelee et on siinä kans yks nirppanokka. Olen vaan luonteeltani hieman prinsessa ja haluan täydellisen puvun ja täydellisen päivän niin et voin sit vielä vuosienkin jälkeen ihailla omia hääkuvia..

Olen samaa mieltä ton yhen kirjoittajan kans ehkä mun ei todellakaan kannata edes haaveilla mistään häistä ja kauniista puvusta..

[QUOTE="Neppi";23808007]Mul on leveät hartiat. Olen synnytäänyt juuri, joten rinnat ovat aika isot. Olen aikaisemmin jo kokeillut ns. tuulenviemäpukuja mut ne sai mut näyttämään tosi massiiviselta. Nyt kokeilin sit sellasia jotka lähtee levenemään vast lantion alta, mut ei kyl yksikään puku sytyttänyt mua. Ongelma kaiketi on leveä yläosa olkapäät + rinnat+selkä. Olen muutenkin luustoltani hyvin sporttinen ehkä jopa poikamainen eli en mikään siro.

Tiedän et osa ajattelee et on siinä kans yks nirppanokka. Olen vaan luonteeltani hieman prinsessa ja haluan täydellisen puvun ja täydellisen päivän niin et voin sit vielä vuosienkin jälkeen ihailla omia hääkuvia..

Olen samaa mieltä ton yhen kirjoittajan kans ehkä mun ei todellakaan kannata edes haaveilla mistään häistä ja kauniista puvusta..[/QUOTE]

HÖPSIS HÖPÖPÖÖÖ! Kyllä löydät, mutta suosittelen ottamaan esim ystävän mukaan ihan piristysmielessä ja kiertelemään lisää pukuliikkeitä, se tulee sitten kyllä vastaan. :) Asutko sellaisessa paikassa missä on useampi liike?

http://www.zazabella.fi/kauppa.php?cat_name=HÄÄPUKU-ALE!&prod_name=Alex hääpuku ivory koko 46&action=tuotteen_info&tuotteen_id=2174&tuotekoodi=200-alexburnout16 Tuollainen toispuoleinen vie sitä yläosa kokoa vähemmälle.

[QUOTE="Neppi";23808007]Mul on leveät hartiat. Olen synnytäänyt juuri, joten rinnat ovat aika isot. Olen aikaisemmin jo kokeillut ns. tuulenviemäpukuja mut ne sai mut näyttämään tosi massiiviselta. Nyt kokeilin sit sellasia jotka lähtee levenemään vast lantion alta, mut ei kyl yksikään puku sytyttänyt mua. Ongelma kaiketi on leveä yläosa olkapäät + rinnat+selkä. Olen muutenkin luustoltani hyvin sporttinen ehkä jopa poikamainen eli en mikään siro.

Olen samaa mieltä ton yhen kirjoittajan kans ehkä mun ei todellakaan kannata edes haaveilla mistään häistä ja kauniista puvusta..[/QUOTE]

Mee johonkin toiseen liikkeeseen ja selitä myyjälle sama. Kyllä sulle kunnon puku löytyy, se voi olla pienestä kiinni.

Yhteistyössä