Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:mut mitä sitten jos lapsi esim.leikkii kaupassa lelulla ja sit "vahingossa" rikkoo sen(Joku osa esim.lähtee irti) niin maksatteko kiltisti sen vai jätattekö piiloon sen rikkinäisen lelun? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:mut mitä sitten jos lapsi esim.leikkii kaupassa lelulla ja sit "vahingossa" rikkoo sen(Joku osa esim.lähtee irti) niin maksatteko kiltisti sen vai jätattekö piiloon sen rikkinäisen lelun? :xmas:
En kyllä anna lapseni leikkiä kaupan leluilla. Katsoa saa muttei koskea.
Alkuperäinen kirjoittaja Mammukka:Olen joutunut joskus vuosia sitten Tiimarissa maksamaan puolet vahingossa rikkomani tavaran arvosta, enkä saanut tavaraa itselleni - kiitettiin kyllä rehellisyydestä)
Alkuperäinen kirjoittaja Mammukka:Pitäiskö laittaa Tiimari boikottiin..?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mulle kävi kerran eräässä pienessä sisustusliikkeessä niin, että 2v. lapsi huitaisi alas yhden tuhottoman kalliin ruman kynttiläjutskan. Minun piti se maksaayli 30e yhdestä rumasta pikku tuikkukupista!
Ei olla siinä liikkeessä käyty sen jälkeen, tiedetään vielä tämä putiikinpitäjä, on perijätär ja rikas mies niin että ei tod. tarvitsisi pienistä nipottaa....
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Miksi ei pitäisi asiakkaan maksaa rikkomaansa tavaraa????nekin muuten maksatetaan muilla!!!!onko teillä sama asenne jos joku vieras teillä rikkoo vaikka aalto-vaasin.ei semitään....
Alkuperäinen kirjoittaja nellynoora:Meillä kans vanhin koittaa värkätä niitä leluja ja se on tympeintä et kieltää niin se sanoo isoon ääneen,mutta äiti nuokin saa leikkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Miksi ei pitäisi asiakkaan maksaa rikkomaansa tavaraa????nekin muuten maksatetaan muilla!!!!onko teillä sama asenne jos joku vieras teillä rikkoo vaikka aalto-vaasin.ei semitään....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä lapsi 3v. alkoi laittamaan suklaamunaa lähikaupassa kassahihnalle, mutta se vahingossa tipahti ja meni rikki. Kauppias täti katsoi ja peri siitä maksun, eikä sanonut mitään. Ollaan sinne tuhansia ja tuhansia euroja kannettu rahaa niin mun mielestä ois voinut kyllä sanoo vaan että ottakaa uus. Mutta enpä enää siellä paljon asioi. Kahen euron takia on menettänyt ainakin 1000.