Asiakkaat juottaa mua humalaan :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
Hemmetti soikoon :whistle:
eihän sitä voi ilmaisesta viinasta kieltäytyä kerta tarjotaan, eihän?
ja on täällä yks hemmetin hyvännäkönen kundi, viddu ku on karvat ajamatta :headwall: pitää vissiin tän jälkeen syöksyä himaan suihkuun ja sitten ettiin niitä baarista B)

onko muuten Pikkuinkkuli paikalla? :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Hemmetti soikoon :whistle:
eihän sitä voi ilmaisesta viinasta kieltäytyä kerta tarjotaan, eihän?
ja on täällä yks hemmetin hyvännäkönen kundi, viddu ku on karvat ajamatta :headwall: pitää vissiin tän jälkeen syöksyä himaan suihkuun ja sitten ettiin niitä baarista B)

onko muuten Pikkuinkkuli paikalla? :D

Mihinä soot hommissa? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
onko hyvä DJ?

mä olen tän illan dj :laugh:

Teet siis kolmea asiaa : juot kun asiakkaat juottaa, palstailet ja olet töissä.

äsken kävin laittaan niille poreammeen päälle ja toisille singstarin pyörimään :whistle: ei tartte kuin viihdyttää noita aina välillä niin kerkee palstailemaankin :D

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
onko hyvä DJ?

mä olen tän illan dj :laugh:

Teet siis kolmea asiaa : juot kun asiakkaat juottaa, palstailet ja olet töissä.

äsken kävin laittaan niille poreammeen päälle ja toisille singstarin pyörimään :whistle: ei tartte kuin viihdyttää noita aina välillä niin kerkee palstailemaankin :D

Juma, kuullostaa oikein kivalta työltä. Tosin epämääräiseltä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja piushka:
Perkele ku on työ semmoinen, että harvemmin pääsee humalaan xD

sun täytyy tulla meille hommiin :D tässä työssä voi jopa nukkua välillä :xmas:

Taitaa olla iskelemät kohillaan jos DJ voi välillä nukkua :kieh: Hehe
Kyllähän mäkin voisin sitten pari levyllistä mattia ja teppoa (vai ketähän ne oli) polttaa ja pistää sufflena soimaan, joko sain töitä (vai mitähän ne oli et saa sitä viunaa)? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ens kerralla termari mukaan ja kaadat sinne paukut. Siel ne olis kivasti säästössä kun lähet joskus bailaan. "Spesiaali"-sekoitus.

no meillä on sellainen homma yleensä et kun asiakkaat tuo omat juomat niin jos niillä jää ne saa ite päättää et jättääkö juomat meille vai ottaako ne mukaan. yleensä ne jättää loput meille, siksi mulla onki himassa kaapit aina pullollaan viinaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ens kerralla termari mukaan ja kaadat sinne paukut. Siel ne olis kivasti säästössä kun lähet joskus bailaan. "Spesiaali"-sekoitus.

no meillä on sellainen homma yleensä et kun asiakkaat tuo omat juomat niin jos niillä jää ne saa ite päättää et jättääkö juomat meille vai ottaako ne mukaan. yleensä ne jättää loput meille, siksi mulla onki himassa kaapit aina pullollaan viinaa :D

Aijaa, aika kiva :D

Perkele ku on työ semmoinen, että harvemmin pääsee humalaan xD

sun täytyy tulla meille hommiin :D tässä työssä voi jopa nukkua välillä :xmas:

Taitaa olla iskelemät kohillaan jos DJ voi välillä nukkua :kieh: Hehe
Kyllähän mäkin voisin sitten pari levyllistä mattia ja teppoa (vai ketähän ne oli) polttaa ja pistää sufflena soimaan, joko sain töitä (vai mitähän ne oli et saa sitä viunaa)? :D

en mä nyt voi nukkua kun on asiakkaita mut jos päivisin täällä hilluu ja siivoa niin kun kaikki hommat on tehty mitä määrätty niin silloin on luppoaikaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Mä voin kultaseni nyt kokemuksella suositella sulle vahaamista, ei tarvi aina painia tuon saman karvaongelman kanssa :saint:

sattuuko se? ootko muuten tänään menossa minnekkään... meinasinki soittaa sulle..

NO joku roti sentään. Kivaahan tuon täytyy olla.

joo ihan parasta :) tosin onhan mulle huomauteltu että pitäisi valita sellainen työpaikka jossa voi tehdä hommia arkisin 7-16 välillä mut en oo vielä törmänny sellaiseen työpaikkaan jossa olisi näin kivaa :)
kyllä nämä ilta ja vkl hommat on pop :D

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Mä voin kultaseni nyt kokemuksella suositella sulle vahaamista, ei tarvi aina painia tuon saman karvaongelman kanssa :saint:

sattuuko se? ootko muuten tänään menossa minnekkään... meinasinki soittaa sulle..

Kyllä mua tässä houkutellaan mutta ei vanha JAKSA |O
Ei se satu :saint:

Yhteistyössä