A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitä jos mä haluaisin vaikka viettää synttäreitä whitetrash-tyylillä, voisitko opastaa minua alkuun?
Aikuisen vai lapsen?
No sanotaanko vaikka 30 vuotissynttäreitä.
Tärkeintä on tietenkin, että paikalla on mahdollisimman paljon humalahakuisesti juovia ihmisiä. Mielellään sellaisia, joille maistuu rähinäviina. Juhlat voisi järjestää esimerkiksi kaupungin lähellä olevan leirintäalueen vuokramökissä. Mikään pikkupaikkakunta ei kelpaa, koska sieltä ei pääse kaupunkiin jatkoille. Oleellista on panostaa juomatarjoiluun. Käy hyvissä ajoin ennen juhlia hakemassa halpaa kaljaa, lonkkua ja ananaksen makuista light-omenasiideriä Tallinnan satamasta. Ruokapuoli hoituu eineksillä kuten kaupan kumihampurilaisilla ja jauhomakkaralla. Älä missään nimessä laita tarjolle mitään tuoretta. Ruoka ja juoma tarjoillaan suoraan paketeista ja syödään kertakäyttöastioista. Taustalla soi pakettiseteroista Popedan "Jos pillua saan". Illan päätteeksi ne, jotka eivät ole sammuneet hoipertelevat Joken baariin juomaan virtasia.
Kyllä olet hauska, ja observointitaitosi on niin niin terävä, että ihan liikutun.
Höh. Odotin jotain hauskaa huumorikirjoitusta, mutta tämä oli lähinnä kömpelö... :'(
Koko wt juttukin kyllä on suomalaisen suusta aika hölmö, mutta jatkakaa jos se kuulostaa coolilta![]()
Voi kyynel tosiaan, sun kirjallisuuskritiikkisi viilsi syvän haavan mun sydämeen. Olisin niin halunnut miellyttää sua kuvauksellani.