Asianpesukone kolmella tasolla, mitä tykkäätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;22579379:
Kokemuksia kaipaan! Mitä tykkäätte siitä aterintasosta vai mikä se on nimeltään?

Tykkään! Saa helposti puhtaat astiat kerättyä ja jää enemmän lautasille tilaa. Mulla 6 henkinen perhe ja tiskiä riittää.

Se on aivan loistava! Eka mä moitin että on vaikea täyttää mutta on siitä niin tehokkaan nopea ne aterimet kouraista ja nakata paikoilleen!
Kun laittaa haarukat riviin, lusikat omaansa jne, niin on siis niin älyttömän nopea se kori tyhjätä!
Nautinto suorastaan :D

Mäkin tykkään :)
Aluksi myös tuntui että on aikaavievää täyttää mutta siihen tottui nopeasti.
Tosiaan tyhjentäessä auttaa kun kaikki "saman lajin" aterimet on samoissa paikoissa.
Ja musta ainakin peseytyvät paremmin kuin aterimille tarkoitetussa korissa.

Meillä on töissä sellainen, enkä tykkää ollenkaan. Tympeä täyttää ja vielä tympeämpi tyhjentää. Mua myös mietityttää se, viekö se aterintaso korkeutta miten paljon. Meillä on uuden astianpesukoneen hankinta harkinnassa ja KoKo:n lautaset ei mahdu nykyiseen vaikka ei aterintasoa olekaan.

Meillä on vaan semmone pieni veitsiteline kolmantena tasona, kolmelle veitselle paikka ja sit vieressä ihan tasanen taso, jotai juustohöylää, paistinlastaa tai sellaista siihe laitetaan. Isoja puukkoja ei kyllä mahu ku 2 rinnakkain tuoho veitsipaikalle. Se on kyllä kätevää että niille on oma paikka.

Meillä on kanssa sellanen ja tykkään. Siinä sen keskimmäisen tason korkeutta voi säädellä, muistaakseni kolmeprtaisesti. Meillä on Siemensin joku malli.

Mun mielestä se ruokailuvälinetaso on just hyvä, kun ei esim lusikat ole toisiaan vasten niin, ettei toinen puhdistu. Nopea on tyhjentää, kun järjestelee niin, että kaikki veitset on vierekkäin jne.

ei oo musta mitenkään työläämpi täyttää,laitoin mä siihen koriinkin yhteen lokeroon aina samoja välineitä.Huonompi pesuteho kuin vanhassa,aina pitää pestä "rankimmalla" ohjelmalla joka kestää 2,5h,entisessä pestiin pikapesulla joka kesti alle tunnin. Yks mikä ärsyttää ku viinilasit ei mahu mihinkään,tai sit 2 lasia vie 8 lautasen paikan.

[QUOTE="Hillis";22579677]Meillä on kanssa sellanen ja tykkään. Siinä sen keskimmäisen tason korkeutta voi säädellä, muistaakseni kolmeprtaisesti. Meillä on Siemensin joku malli.

[/QUOTE]

Hei kiitos tästä suuresti!!! Me ollaan jo mietitty että uudet lautaset on pakko laittaa pois ja hommata jotku toiset ei niin mieleiset jotka sopisi astianpesukoneeseen. Ei käynyt edes mielessä, että koreja voisi säätää. Vinkistäsi etsin koneemme käyttöihjeet ja ihan selvästihän siellä lukee, että yläkoria voi säätää :)

Kotikäytössä tuo aterintaso varmaan toimii paljon paremmin kuin töissä,missä suurin osa aterimista on aina kahvilusikoita. Silti koen edelleen että ainakin tuo työpaikan malli on tosi tympeä, kun jokainen aterin on otettava erikseen, eikä voi ottaa nippuna niin kuin korimallissa. mutta varmaan noita on erilaisia ja tuo on vain ton työpaikan koneen ominaisuus.

Täällä kans sellainen, ihan tarkoituksella ostettu. Tykätty. Ainakin tuosta meidän siemenssistä voi halutessaan ottaa sen ylätason pois jos on korkeampia pestävänä, jolloin sitä korkeutta saa lisää. Muutenkin sitä keskikoria vois säätää korkeussuunnassa jonkin verran, nyt on jäänyt johonkin mikä on tuntunu hyvältä :P

Helpommalta tuohon on tuntunut tuikkia ne aterimet, kuin siihen ns. perinteiseen. Aikaa ottaa ehkä hitusen enemmän täyttäessä, mutta tyhjenee kyllä huomattavasti nopeammin kuin perinteinen. Kokemusta on, sillä lapsuudenkotona oli ensin perinteinen, sitten ensimmäisiä tuollaisia aterintasollisia (mielen).

Meillä on töissä sellainen, enkä tykkää ollenkaan. Tympeä täyttää ja vielä tympeämpi tyhjentää. Mua myös mietityttää se, viekö se aterintaso korkeutta miten paljon. Meillä on uuden astianpesukoneen hankinta harkinnassa ja KoKo:n lautaset ei mahdu nykyiseen vaikka ei aterintasoa olekaan.

Meillä on myös Koko:n lautasia ja hyvin mahtuu vaikka on kolme tasoa. Ehkä riippuu sitten koneen mallista. Meillä Siemens.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä tämä malli;22579787:
Meillä on tuo ja todella tyytyväisiä ollaan :9
Bosch astianpesukone - Gigantti

Pakko mustua,aina ei vaan jaksa kirjautua ;)
bosch-astianpesukone

Yhteistyössä