K
Kipa
Vieras
Meillä on 2 vuotias erittäin tempperamenttinen typy talossa.
Muutaman kerran päivässä raivostuu jostakin, heittää tavaroita, karjuu kurkku suorana ja koettaa pompotella.
"Äiti ei saa istua siinä, äitin pitää istua tuolla" "äiti anna tutti" vaikka on itse aivan tutin vieressä ja viskannut sen juuri lattialle suutuksissaan jne.
En tietenkään suostu pompotteluun, yleensä istun n. parin metrin päässä lattialla, pyydän syliin ja jos ei kelpaa niin jään odottelemaan siihen ihan lähelle. Eli olen käytettävissä.
Mikähän noihin raivareihin auttaisi?
Muuten on iloinen, raivarit kestää yleensä 2-5 min.
Ja tuttiin on turha kenenkään puuttua
Syksyllä varmaan edessä tutista vieroitus. Yöt olleet todella rikkonaisia tähän asti joten tutti on ollut korvaamaton. Ja nyt on vauva tulossa taloon joten tässä kohtaa tuttia ei aiota pois jättää.
Eli apuja tuohon uhmaan tarvitsisin.
Muutaman kerran päivässä raivostuu jostakin, heittää tavaroita, karjuu kurkku suorana ja koettaa pompotella.
"Äiti ei saa istua siinä, äitin pitää istua tuolla" "äiti anna tutti" vaikka on itse aivan tutin vieressä ja viskannut sen juuri lattialle suutuksissaan jne.
En tietenkään suostu pompotteluun, yleensä istun n. parin metrin päässä lattialla, pyydän syliin ja jos ei kelpaa niin jään odottelemaan siihen ihan lähelle. Eli olen käytettävissä.
Mikähän noihin raivareihin auttaisi?
Muuten on iloinen, raivarit kestää yleensä 2-5 min.
Ja tuttiin on turha kenenkään puuttua
Eli apuja tuohon uhmaan tarvitsisin.